Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול לקוי של חברת אוויס ברכב ליסינג [סוף חם: המנוע עלה באש]


ariel-ro
שימו לב! השרשור הזה בן 3215 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מאיזה ניסיון?

מנסיון שהיה לי איתם! רכב ליסינג שהיה אצלי במשך שנתיים.

הם מטפלים בחור הכי זול בחומרים הכי זולים!

עריכה אחרונה על ידי alexmsi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הליסינג התפעולי בארץ פועל בשולי רווח נמוכים מאד ובתחרות גדולה, ולכן ציי הרכב מנסים לחסוך היכן שניתן - אם זה בטיפולים השוטפים, צמיגים ואפילו ברכבים החלופיים שנחשבים עבורם "רכבים שרופים".

את מחיר ההזנחה משלמים לרוב אלו שקונים את המכונית, מתוך הנחה שטופלה "לפי הספר".

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר משנתיים עם רכב שלהם.

 

מנסיון שהיה לי איתם!

הם מטפלים בחור הכי זול בחומרים הכי זולים!

 

אם יש ניסיון - כדאי לטרוח ולכתוב אותו (או לקשר לפירוט קודם).

 

אחרת אלו סתם אמירות באוויר (בעלמא), שאין להן משמעות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון:

כל החלפת בלמים היה סיוט, היו מחליפים להכי זולים שיש ואז הייתה מתחילה סאגה שם חודשים שאני אומר להם שאחרי שבוע הבלמים רועדים ואז זה היה מגיע לזה שהבוחן המחוזי היה מגיע אלי לנסיעת מבחן כדי לאשר להם באופן חד פעמי לשים בלמים מקוריים...

או העובדה שהם טיפלו בסקודה שלי במוסך שקר כלשהו שהקשר בינו לסקודה הוא מקרי בהחלט.

ועוד סיפורים רבים מהאנשים שעובדים איתי על בעיות שיש להם במכוניות שנפתרות בצורה חובבנית (זולה) ורק אחרי שיושבים להם על הראש.

היתה פרסומת פעם לאחד הליסינגים שקונים אצלם ולאוטו יש אבא ואמא.... כן, יש! אמא זונה ואבא אלכוהוליסט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון:

כל החלפת בלמים היה סיוט, היו מחליפים להכי זולים שיש ואז הייתה מתחילה סאגה שם חודשים שאני אומר להם שאחרי שבוע הבלמים רועדים ואז זה היה מגיע לזה שהבוחן המחוזי היה מגיע אלי לנסיעת מבחן כדי לאשר להם באופן חד פעמי לשים בלמים מקוריים...

או העובדה שהם טיפלו בסקודה שלי במוסך שקר כלשהו שהקשר בינו לסקודה הוא מקרי בהחלט.

ועוד סיפורים רבים מהאנשים שעובדים איתי על בעיות שיש להם במכוניות שנפתרות בצורה חובבנית (זולה) ורק אחרי שיושבים להם על הראש.

היתה פרסומת פעם לאחד הליסינגים שקונים אצלם ולאוטו יש אבא ואמא.... כן, יש! אמא זונה ואבא אלכוהוליסט...

 

כמה שאני מסכים איתך עם כל מילה, ובמיוחד לאחר שעבדתי בחברת ליסינג גדולה.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חבר'ה,

ביום חמישי לקחו את הרכב, והנציג שלקח את הרכב אמר שזאת לא הפעם הראשונה שהוא שומע סיפורים כאלה של רכבים שממולא בהם שמן לא נכון, ושנכנסים ויוצאים ממוסכים בלי הפסקה.

כמו כן, הם הביאו רכב חלופי - סקודה סופרב. אני מסתכל על הרכב ונראה שהוא חטף מכה רצינית מאחורה, שנראה שתוקנה לא במקצועיות. (תא המטען עקום מעט, הפגוש לא ישר כ"כ וכ') פתחתי את תא המטען לראות שהוא נפתח ותקין, ולמרבה הפלא הוא לא נסגר למרות כל הניסיונות. כמובן שהנציג רטן ואמר שחבל שפתחתי את תא המטען. אבל הוא נשלח עם הסופרב להביא רכב חלופי אחר.

 

falou -

אין לי הוכחות, אבל כפי שרשמתי בפוסט הראשון- לפני הC5 הנוכחית הייתה לנו C5 נוספת ולפניה 407 שנקלחו מאוויס. הרכבים היו תקינים לחלוטין, עד הפעם הראשונה שהם נכנסו למוסך בעקבות תקלה כלשהי, ומאז הם לא הפסיקו להיכנס ולצאת ממוסכים.

 

בנוסף, הרכב נכנס לטיפול כל 20Kק"מ לאחר התעקשות שלנו. (במוקד נאמר לנו שצריך טיפול כל 30Kק"מ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפולים בסיטרואן מתבצעים בתנאים רגילים:

כל שנתיים או 30 ק"מ.

ובתנאים קשים כל שנה או 20 ק"מ.

לרוב סוגי המכוניות.

 

לא בטוח שזה קשור, זאת הייתה ההמלצת יצרן לדעתי. 30 אלף ק״מ או שנתיים

הרשו לי לשאול מתוך סקרנות. אתם מכירים בעל רכב פרטי שעושה טיפול לרכב כל 30 אלף או שנתיים?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב מי שמחזיק רכב צרפתי בנזין ב 12 שנים אחרונות ולא חבר הפורום.

כי זה מה שרשום להם בחוברת בעברית שרוצפה לרכב במעמד הרכישה.

 

מכיר יותר מפורט? ההורים של אשתי בשני מגאן ב 2003 ועד עכשיו.

ולא היו תקלות, לא מנוע, לא גיר ולא חשמל. רק הטיפולים. יש לציין שהם נוסעים 1000 קילומטרים בחודש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרשו לי לשאול מתוך סקרנות. אתם מכירים בעל רכב פרטי שעושה טיפול לרכב כל 30 אלף או שנתיים?

 

כן. הרכבים אצלי במשפחה מטופלים כל 30 אלף או פעם בשנה.

אלו הוראות היצרן(שם מצוין 30k או פעם בשנתיים אם אני זוכר נכון).

אחד מהם נמכר עם 135k ק"מ, והבדיקה יצאה מושלמת. אף אחד מהם לא סבל מתקלות או בעיות אמינות(שני הרכבים האחרים עומדים על קצת יותר מ60k).

 

חשוב לזכור להרים מכסה מנוע פעם בשבוע לבדוק נוזלים. זה נכון לכל רכב ובפרט לרכב שמטופל במרווחים גדולים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך שגרת טיפולים ברכבי סיטרואן :

שגרות הטיפולים של סיטרואן כדי להבטיח פעולה מיטבית של רכבך מהיבטי הבטיחות, הביצועים והנוחות, חיוני להבטיח שתכנית השירות לרכב תבוצע כיאות.

יש להקפיד על ביצוע כל הבדיקות, הוספות הנוזלים והפעולות שהן חיוניות לתפקודו התקין של הרכב.

פעולות השירות ותכיפות ביצוע השירות תלויים במרחק הנסיעה הכולל של הרכב ובגילו.

יש ליישם תכנית שירות ייעודית מתאימה במקרים בהם רכבך מופעל בתנאי שימוש קשים (אחד או יותר מתנאי השימוש שלהלן).

הובלות "מדלת לדלת" (שימוש רצוף בתנאי "עצור וסע") שימוש עירוני (בתור מונית, אמבולנס וכד').

נסיעות קצרות רבות, עם מנוע קר, כשטמפרטורות הסביבה נמוכות.

שימוש מתמשך כלהלן:

בארצות חמות, בהן הטמפרטורה גבוהה מ-30°C לעתים תכופות.

בארצות קרות, בהן הטמפרטורה נמוכה מ-15°C- לעתים תכופות.

באזורים מאובקים.

בארצות בהן הדלק אינו עומד בהמלצות סיטרואן רכב עם מנוע 110 1.6 l HDi הנוסע 4,000 ק"מ לחודש או יותר.

שימוש תכוף בדרכים מהירות ובתנאי עומס מלא עבור Jumpy 1.6 HDi 90.

 

מתכון מושלם לירידת ערך ברכב צרפתי.

חברות הליסינג לא מטפלות לפי הוראות הייצרן.

מרכיבים חלקים סוג ז חלקם חלפים לא מתאימים או באיכות ירודה.

ולפעמים מוציאים חלקים ופוטרים אותם מלהרכיבם חזרה לרכב דוגמא: (פילטר אוויר).

גם המוסכים רובם חושבים שהם יודעים יותר טוב מיצרני הרכב.

וציבור הנהגים שרוצה לחסוך כמה לירות.

תוסיפו לזה סטיגמות.

והרי לכם מתכון מושלם לירידת ערך.

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה לירידת הערך ולעניין - ירידת הערך של הרכבים הצרפתיים הייתה גבוהה יותר משל המתחרות מאסיה עוד בשנות ה90 ששהליסינג לא היה שחקן חזק.

 

בנוסף, מרבית הרכבים בליסינג לא צרפתיים. אז למה דווקא משם מגיעה ירידת הערך הגבוהה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3215 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...