Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ניסיתי לבצע חיפוש בנושא אך לא קיבלתי תשובות.

 

ידוע לי שעלי לשלם 35% מכס על מוצר מעל ל $50.

 

נניח ואני מעוניין לקנות HU באזור $200,נוסיף לזה נניח $100 משלוח וקיבלנו $300.

 

יש את אתר האינטרנט של המכס בו אני יכול לבדוק את המחיר הסופי.

 

הבעיה היא שהמחיר לאותו מוצר באותו אתר של המכס מוערך בכמעט פי 3 מערך הקנייה האמיתי.

 

האם חישוב המס יעשה לפי "מחירון המכס"?

 

או שחישוב המס יעשה לפי חשבונית התשלום האמיתית שתהיה נניח על $300?

 

שאותם אין לי בעיה לשלם,אבל לעומת זאת לפי מחירון המכס אותו מוצר שווה $600

 

ו35% מזה אני לא מעונין לשלם.

 

האם המחירון הוא רק "לדוגמא"?

פורסם

יש בדיוק תשובה לזה בFAQ או אם תעשה חיפוש.

בכל אופן, לפעמים המוכר שולח קבלה עם המוצר ואז אתה צריך לשלם לפי הקבלה, לפעמים אתה שולח לדואר את הקבלה (ויכול לערוך אותה ולהוריד את המחיר), ויכול להיות שגם תצטרך לשלם לפי מחירון המכס, ז'א לפי המחיר המלא. אל תשכח להוסיף גם את המשלוח לחישובי המיסים...

פורסם
יש בדיוק תשובה לזה בFAQ או אם תעשה חיפוש.

בכל אופן, לפעמים המוכר שולח קבלה עם המוצר ואז אתה צריך לשלם לפי הקבלה, לפעמים אתה שולח לדואר את הקבלה (ויכול לערוך אותה ולהוריד את המחיר), ויכול להיות שגם תצטרך לשלם לפי מחירון המכס, ז'א לפי המחיר המלא. אל תשכח להוסיף גם את המשלוח לחישובי המיסים...

תודה

אכן ניסיתי לחפש ולא מצאתי את התשובה,אנסה לחפש שוב.

 

מתשובתך הבנתי שאין למעשה תשובה חד משמעית.

מה הכוונה בלפעמים?

 

אינני מוכן לקחת סיכון לפי מצבי הרוח של עמילי המכס.

 

אני מוכן לספק להם כל קבלה (ללא עריכה). אני מעוניין במוצר מחנות גדולה עם קבלה אמיתית

ואני מוכן ומזומן לשלם מיסים כחוק,ואף לשחררו מ מ.מ.ן (אני מאמין שלשם הוא יגיע)

מה שאני לא מוכן לקבל,זה הפתעות,בטוח ישנו חוק מסויים,ובטוח ישנם אנשים שעשו זאת.

אשמח לשמוע מהם.

 

שוב תודה.

פורסם

אתה יכול לדבר עם המוכר מהחנות שאתה קונה ממנה ולבקש ממנו שידביק חשבונית על הקופסא שהוא שולח בה את המכשיר ואז יקחו לך מכס לפי החשבונית....

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

אני פשוט יכול להגיד לך מהניסיון שלי, למרות שיש פה אנשים שהזמינו הרבה יותר מחו"ל (מכשירי חשמל כמו רכיבי אודיו וכו).

כשהלכתי לקחת מממ"ן את הרדיודיסק שילמתי מיסים לפי הקבלה מהמוכר.

כשקיבלתי את המגבר לדואר, שלחתי להם קבלה ולפיה שילמתי את המיסים.

ככה שבאמת אני לא יודע מה יהיה בהכרח. בכל אופן נראה לי שהקבלה מהמוכר יותר משמעותית מהמחיר בחוברת המוצרים שיש להם במכס...

פורסם
אני פשוט יכול להגיד לך מהניסיון שלי, למרות שיש פה אנשים שהזמינו הרבה יותר מחו"ל (מכשירי חשמל כמו רכיבי אודיו וכו).

כשהלכתי לקחת מממ"ן את הרדיודיסק שילמתי מיסים לפי הקבלה מהמוכר.

כשקיבלתי את המגבר לדואר, שלחתי להם קבלה ולפיה שילמתי את המיסים.

ככה שבאמת אני לא יודע מה יהיה בהכרח. בכל אופן נראה לי שהקבלה מהמוכר יותר משמעותית מהמחיר בחוברת המוצרים שיש להם במכס...

 

אני חושב שהדבר ההגיוני ביותר לעשות הוא לקנות רק בארץ......ועכשיו ברצינות....

 

במידה וקונים ממקום מסודר,והקבלה נראית מסודר על האריזה,המיסים ישולמו לפי הקבלה,

אני חושב שזה שווה סיכון.

 

תודה רבה לכם,עזרתם לי מאוד.

פורסם

טוב אז כך:

 

המכס הוא על מחיר המוצר + שליש ממחיר המשלוח (עד 1000$).

 

מחיר המוצר הוא מחירו לפי מחירון המכס אולם ניתן להורדה ב 20%, לדוגמא:

מחיר במחירון המכס - 500$

המחיר בקבלה - 200$

 

המחיר שתשלם עליו הוא 500$ פחות 20%.

 

וחוץ מזה יכול להיות לך מזל, לא לכל מוצר בודקים את הקבלות ולפעמים מתחשבים רק בשלך.

 

הכל תלוי במוכס.

פורסם

זה לא עניין של סיכון אלא של חוק, ולפי מה שידוע לי אתה תשלם לפי החשבונית של המוכר שמכר לך, יתרה מכך המלצתי אלייך היא שתתקשר אליהם ותשאל אותם, באותו אתר של המכס יש מס' טלפון תתקשר ותברר מולם, כשאני ביררתי זה מה שהם אמרו לי, שאם המחיר שאתה קונה את המוצר גדול או קטן מ-20% הפרש ממה שהוא רשום אצלם אתה תשלם לפי מה שאתה שילמת!.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אתה תמיד יכול להגיד שהמוצר שיש לך זה מוצר סוג ב' או מחודש ואז הם לא יכולים לקחת לך לפי חדש, והם נותנים לך את המחיר שיש להם במחירון במידה ואין שום דרך אחרת בה אתה יכול להראות את המחיר האמיתי ששילמת על המוצר.

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם
אתה תמיד יכול להגיד שהמוצר שיש לך זה מוצר סוג ב' או מחודש ואז הם לא יכולים לקחת לך לפי חדש, והם נותנים לך את המחיר שיש להם במחירון במידה ואין שום דרך אחרת בה אתה יכול להראות את המחיר האמיתי ששילמת על המוצר.

אני קונה חדש ואני לא מעוניין לשקר.

 

אני גם ידאג שתהיה קבלה עם המחיר המקורי ומחיר המשלוח,אין לי בעיה ואני לא רוצה להתחמק מתשלום המיסים.

 

אני פשוט רוצה לשלם את המיסים בהתאם למחיר המלא שאני שילמתי ולא המחירון של המכס בישראל

שמייקר את המוצר ביותר מפי שניים.

פורסם

ברור, לא מתווכח, העניין הוא שאם יש לך קבלה שמראה אחרת אז אתה תשלם לפי הקבלה!

 

ואם אין לך קבלה אז תשלם לפי מחיר המחירון שיש ברשות המכס.

 

 

מקווה שעזרתי

דימה

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

×
×
  • תוכן חדש...