Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני ראיתי באוטו דיפו. תבדוק את העניין.

 

באוטו דיפו יש שטיחים דמוי אלומיניום, ולא אלומיניום אמיתי

 

ולשואל השאלה פה, כדאי שתבדוק אפשרות של עשיית השטיחים האלה לבד אם אתה מתעקש על אלומניום ולא רוצה ללכת על הדמוי שיש גם באוטו דיפו

יצא יותר זול ולטעמי הרבה יותר יפה, והמחשבה של "עשיתי זאת לבד", גם תעשה את זה

פורסם

השטיחים המדוברים שיש באוטו דיפו עשויים גומי צבוע

 

 

 

במקומך לא הייתי משקיע בשטחים שכאלו מפאתי העובדה שהצבע ניקל יתגרד מהם מהר מאוד באיזור הדוושות.

 

 

 

כנס למסגר רכב, אולי הוא יסכים לעשות לך את זה.

 

 

 

-ארז-

פורסם

שוקי דרימס בכפר סבא עושה זוג קדמיים ב 250 ועבודה מצויינת והתאמה מלאה לרכבך.

 

אזור תעשיה כפר סבא

www.sdc.co.il

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

השטיחים באוטו-דיפו שזה דמוי זה לא גומי צבוע, זה פשוט גומי שחור, ועוד שכבה של גומי כסוף או משהו, שמכוסה בניילון להגנה, רצוי לציין, השטיחים האלו מתבלים מהר, מהר מאוד, ויש לי נסיון מספיק, אני עובד ברחיצת מכוניות, אני רואה את הקצב התבלות של השטיחים, ויש לי גם כמה חברים שרכשו את השטיח...

קיצר, אם כבר, אז אלומניום אורגנל.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תקנה פלטת ניקל זה עולה בסביבות ה 180 שקל תחתוך אותה לפי המידות ברכב או שתכין שבלונה מקרטון ולפיה תחתוך זה מספיק ל 4 שטיחים וישאר גם לדוושות

×
×
  • תוכן חדש...