Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לא רציתי לפתוח נושא חדש (מישהו יודע איך משנים כותרת?!) אז אמשיך בנושא הזה.

כמו שאמרתם ירדתי שנתון אחד ומצאתי יונדאי i30 שנת 2010 (גרסת Supreme) עם 110,000 ש"ח מיד פרטית כולל היסטוריית טיפולים.

בבירור עם המוסך המורשה, עלה שהרכב עבר את כל הטיפולים הנדרשים וכן נקי מבחינת תאונות.

 

המוכר דורש על הרכב 48,000 ש"ח + תיקון כיוון פרונט של גלגלים והחלפת גלגלים קדמיים (על חשבונו).

 

האם המחיר סביר?

כמובן שתמיד אפשר להוריד במחיר, אבל האם המחיר ההתחלתי סביר או גבוה?

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם בדקת מה המחירון לפי לוי יצחק? האם שיקללת את חודש העלייה לכביש והק"מ במחירון? אם לא, ממליץ לך לבצע זאת ולהשוות את המחיר המבוקש לרכבים במצב דומה ביד 2.

פורסם
האם בדקת מה המחירון לפי לוי יצחק? האם שיקללת את חודש העלייה לכביש והק"מ במחירון? אם לא, ממליץ לך לבצע זאת ולהשוות את המחיר המבוקש לרכבים במצב דומה ביד 2.

 

אכן ביצעתי את הדברים האלו.

מחירון לוי יצחק (לדגם ה-Supreme) הוא 66,000. לאחר ההורדות של הק"מ והעלייה לכביש המחיר יוצא 58,000 ש"ח.

 

לגביי הרכבים ביד 2, המחירים שם מאוד גבוהים. אנשים מציעים על הרכב שלהם 50K-60K על קילומרז' שנושק ל-140K ואף יותר.

אז אם נשווה את המחיר לרכבים ב-יד 2 זה מחיר סביר ביותר.

אגב לדוגמה, יש רכב ביד 2 עם אותם נתונים כמו הרכב הנ"ל שעבר 114,000 ק"מ, והמוכר מבקש עליו 67,000 ש"ח.

בנוסף עוד רכב עם אותם נתונים שעבר 140,000 ק"מ נמכר ב-50,000 ש"ח.

פורסם

אפשר לחפש רכב בוגר השכרה אבל לקנות אותו מאדם פרטי. ז"א שאתה תהייה היד השנייה.

 

ככה לפחות תצליח להשיג רכב מודל 2011 בלי תאונות מיותרות.

 

ההנחה מהמחירון שצריך לקבל עבור רכב כזה היא 50%, אבל סביר להניח שלא תקבל כזו הנחה.

 

אם אתה קונה את הרכב הזה כיום ב-40 אלף ש"ח, קח בחשבון שעוד 3 שנים תתקשה לקבל מעבר ל-15K. אני לא רואה הרבה קופצים על רכב בן 7 עם כמעט 200K ק"מ ותאונה בעברו.

פורסם
אפשר לחפש רכב בוגר השכרה אבל לקנות אותו מאדם פרטי. ז"א שאתה תהייה היד השנייה.

 

ככה לפחות תצליח להשיג רכב מודל 2011 בלי תאונות מיותרות.

 

ההנחה מהמחירון שצריך לקבל עבור רכב כזה היא 50%, אבל סביר להניח שלא תקבל כזו הנחה.

 

אם אתה קונה את הרכב הזה כיום ב-40 אלף ש"ח, קח בחשבון שעוד 3 שנים תתקשה לקבל מעבר ל-15K. אני לא רואה הרבה קופצים על רכב בן 7 עם כמעט 200K ק"מ ותאונה בעברו.

 

לא הצלחתי להבין אם אתה מדבר על ה-i20 או ה-i30?

פורסם

על I20.

 

סה"כ השוק היום במצב די מחורבן, רוב האנשים מעדיפים לקנות דרך מגרשי הליסינג ואנשים שמוכרים רכב בן 3-4, פשוט נתקלים בבעיה קשה במכירה.

 

אני ראיתי את זה בעצמי, כשבאתי למכור פיאט פנדה בת 3 - למה שיקנו ממני, כשיש בערך 50 פנדות אחרות במגוון צבעים, במגרשי חברות ההשכרה, פלוס מינוס באותו מחיר שאני מוכר ועוד מוכנים לפרוס ל-60 תשלומים ולהצביע אחריות לשנה על גיר ומנוע? ויותר מזה - הרבה אנשים לא יקנו פנדה בת 3 מהשכרה ב-30 אלף ש"ח, כשיש שברולט ספארק חדשה לגמרי ב-47K...

 

אני מבטיח לך שאת אותה בעיה יש גם למי שמוכר יונדאי I20.

 

לכן, אני הייתי משקיע עוד קצת ומחפש אחת בוגרת השכרה, שנמצאת כרגע אצל אדם פרטי. הוא כנראה לא מקבל ממש טלפונים - אז אולי אם תציע מחיר מתאים, תקבל את הרכב שאתה רוצה במחיר שאתה רוצה.

פורסם

קיבלתי את דעה שלכם לגביי ה-i20. ונראה לי שדי ירדתי מהרכב הזה.

מה לגביי ההצעה על ה-i30 שהצגתי?

פורסם

מקפיץ.

 

 

שלום לכולם,

 

לא רציתי לפתוח נושא חדש (מישהו יודע איך משנים כותרת?!) אז אמשיך בנושא הזה.

כמו שאמרתם ירדתי שנתון אחד ומצאתי יונדאי i30 שנת 2010 (גרסת Supreme) עם 110,000 ש"ח מיד פרטית כולל היסטוריית טיפולים.

בבירור עם המוסך המורשה, עלה שהרכב עבר את כל הטיפולים הנדרשים וכן נקי מבחינת תאונות.

 

המוכר דורש על הרכב 48,000 ש"ח + תיקון כיוון פרונט של גלגלים והחלפת גלגלים קדמיים (על חשבונו).

 

האם המחיר סביר?

כמובן שתמיד אפשר להוריד במחיר, אבל האם המחיר ההתחלתי סביר או גבוה?

 

מה אומרים על ה-I30?

פורסם
מקפיץ.

 

 

 

 

מה אומרים על ה-I30?

 

מקפיץ שוב.

אני מחר לוקח את הרכב לבדיקה. צריך את עזרתכם:-(

פורסם

שלום לכולם,

 

היום ביצעתי בדיקה ל-i30.

יש לציין שהבדיקה נעשתה לפני החלפת גלגלים וכיוון פרונט (בוצעו לאחר הבדיקה).

 

האם תוצאות הבדיקה סבירות לרכב מ-2010?

 

FullSizeRender.jpg

פורסם
האם הבוחן פירט לגבי המתלים, או שזה כסת"ח? כי נראה שהוא גם קיבל מכות מ2 הצדדים.

 

גם לי זה היה נראה קצת חשוד, אבל הבוחן אמר "זה בלאי רגיל של הרכבים, הרכב לא עבר שום פגיעה". לדעתי, כסת"ח.


×
×
  • תוכן חדש...