Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

למי שלא יודע אני לפני שתילת מנוע.

ואני מנסע לעבור על כל התרחישים אפשריים שיכולים להיווצר לאחר ההשתלה.. ולנסות למצוא להם פתרון מבעוד מועד..

 

התרחיש שמפחיד אותי כרגע יותר מכל הוא: שלאחר ביצוע ההשתלה, בדיקת הקומפרסיה יוצאת לא תקינה..

 

 

האם זה אומר שהמנוע אבוד? - זאת אומרת האם אפשר לתקן אותו?? - אוברול??

מה ההשלכות של קומפרסיה לא תקינה? ירידה בכח? מעיד על סופו של המנוע?

 

 

תודה לכל המגיבים.. כל מידע חיוני מאוד..

פורסם

אם הקומפרסיה לא תקינה אז כמובן שזה יעיד על ירידה בכוח וכד'...

למרות זאת זה לא מעיד על סופו של המנוע אלא שהוא זקוק לטיפול נכון....

לפי דעתי אוברול יטפל בנושא על הצד הטוב ביותר...

פורסם
ערב טוב

למי שלא יודע אני לפני שתילת מנוע.

ואני מנסע לעבור על כל התרחישים אפשריים שיכולים להיווצר לאחר ההשתלה.. ולנסות למצוא להם פתרון מבעוד מועד..

 

התרחיש שמפחיד אותי כרגע יותר מכל הוא: שלאחר ביצוע ההשתלה, בדיקת הקומפרסיה יוצאת לא תקינה..

 

 

האם זה אומר שהמנוע אבוד? - זאת אומרת האם אפשר לתקן אותו?? - אוברול??

מה ההשלכות של קומפרסיה לא תקינה? ירידה בכח? מעיד על סופו של המנוע?

 

 

תודה לכל המגיבים.. כל מידע חיוני מאוד..

 

 

קודם כל,מאיפה המנוע?

 

יש מקומות שנותנים אחריות של שלושה חודשים על מנועים ותיבות הילוכים.

 

מכבר לזה.תשמע... יש תרחיש שלם של בעיות שעלולות לצוץ אם ההשתלה נעשית בסוד (ממה שהבנתי מהתמונה).

קודם כל-לגבי מה שמדאיג אותך על הקומפרסייה:

מן הסתם אתה עומד להכניס מנוע 1500 או 1700 ומן הסתם הוא יהיה מוזן מאיידים.

משמע-הוא לא יהיה מנוע חדש במיוחד.

המנועים האלה מראים רמה לא אופיינית של אמינות.הם מסוגלים לסחוב כמעט 400 אלף ק"מ בלי בעיות משמעותיות.הדבר נובע בעיקר ממבנה המנוע שמאפשר לבוכנות להיות "טבולות" בשמן כבר ברגע ההתנעה הקריטי.לכן הסיכויים לרינגים תפוסים נמוכים.

במידה ועדיין אתה חושב שיש נפילות בקומפרסיה,קנה בחנות לאביזרי רכב (מקצועית!!!-לא איזה אוטו דיפו) חומר שנקרא PROTEC.הוא משחרר רינגים ביעילות ממש מדהימה.תוסיף אותו לשמן שלך,סע יומיים,רוקן את השמן,תחליף פילטר ותהיה מרוצה.

 

לגבי שאר הבעיות-תשמע... זה קטע של ללכת "על עיוור" ולקוות לטוב.לא שזה כ"כ גרוע,אבל עדיין-צפה לבעיות.

כשהשתלתי אצלי מנוע,צצו בעיות החל בשיווי משקל של הרכב וכלה באלקטרוניקה.

קודם כל-נסה להתייעץ עם מישהו שכבר עשה את זה.דבר עם חזי וכריסי.ראיתי שגם הזכרת את אסף עם הסוד הלבנה (שיש לו מאזדה RX2 בבית)-הוא אחלה גבר (הוא עזר לי באיזה תיק לא נעים עם משטרת ר"ג) ואני בטוח שהוא ישמח לעזור.

רק אל תשכח-זה סוד. אחרי 22 שנה על הכביש,אין 2 סוד זהות.חלק נאכלו,נקרעו,התרסקו ומה לא... אז קח בחשבון שיכולות להתעורר בעיות שיהיו ייחודיות לאוטו שלך.

 

תבדוק טוב את תא המנוע-יש חלודה? אם כן-זו נקודת תורפה שעשויה להיסדק.תקן מייד עם ריתוך וחיזוקים ורסס בספריי זפת (טוב לעשות בכל אלפא ישנה).

 

מעבר לזה-תגיד שלום לבלמים.הם לא מספיקים לסוד המקורית...אז ל1500 זה באמת מוגזם.תתחיל לשקול הוצאה של הדיסקים לתוך הג'נטים.נסה להשיג של ספרינט.

 

תבדוק גם איך אתה מתאם בין 2 הקרב' לבין כבל הגאז של ה1200.

כנ"ל לגבי ספידומטר-הוא מתחבר לחילזון בגיר-תבדוק שהכל מתאים ויושב טוב.

משאבת דלק-שלך בטח גם ככה דורשת כבר שיפוץ והצורך ב(הרבה) יותר דלק ייגמור אותה.

תביא משופצת של 33.קצת התאמה וזה נכנס.

 

זהו בערך.יש עוד המון דברים,אבל זה כבר לנסות וללמוד.

 

 

בהצלחה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
ערב טוב

למי שלא יודע אני לפני שתילת מנוע.

ואני מנסע לעבור על כל התרחישים אפשריים שיכולים להיווצר לאחר ההשתלה.. ולנסות למצוא להם פתרון מבעוד מועד..

 

התרחיש שמפחיד אותי כרגע יותר מכל הוא: שלאחר ביצוע ההשתלה, בדיקת הקומפרסיה יוצאת לא תקינה..

 

 

האם זה אומר שהמנוע אבוד? - זאת אומרת האם אפשר לתקן אותו?? - אוברול??

מה ההשלכות של קומפרסיה לא תקינה? ירידה בכח? מעיד על סופו של המנוע?

 

 

תודה לכל המגיבים.. כל מידע חיוני מאוד..

 

 

קודם כל,מאיפה המנוע?

 

יש מקומות שנותנים אחריות של שלושה חודשים על מנועים ותיבות הילוכים.

 

מכבר לזה.תשמע... יש תרחיש שלם של בעיות שעלולות לצוץ אם ההשתלה נעשית בסוד (ממה שהבנתי מהתמונה).

קודם כל-לגבי מה שמדאיג אותך על הקומפרסייה:

מן הסתם אתה עומד להכניס מנוע 1500 או 1700 ומן הסתם הוא יהיה מוזן מאיידים.

משמע-הוא לא יהיה מנוע חדש במיוחד.

המנועים האלה מראים רמה לא אופיינית של אמינות.הם מסוגלים לסחוב כמעט 400 אלף ק"מ בלי בעיות משמעותיות.הדבר נובע בעיקר ממבנה המנוע שמאפשר לבוכנות להיות "טבולות" בשמן כבר ברגע ההתנעה הקריטי.לכן הסיכויים לרינגים תפוסים נמוכים.

במידה ועדיין אתה חושב שיש נפילות בקומפרסיה,קנה בחנות לאביזרי רכב (מקצועית!!!-לא איזה אוטו דיפו) חומר שנקרא PROTEC.הוא משחרר רינגים ביעילות ממש מדהימה.תוסיף אותו לשמן שלך,סע יומיים,רוקן את השמן,תחליף פילטר ותהיה מרוצה.

 

לגבי שאר הבעיות-תשמע... זה קטע של ללכת "על עיוור" ולקוות לטוב.לא שזה כ"כ גרוע,אבל עדיין-צפה לבעיות.

כשהשתלתי אצלי מנוע,צצו בעיות החל בשיווי משקל של הרכב וכלה באלקטרוניקה.

קודם כל-נסה להתייעץ עם מישהו שכבר עשה את זה.דבר עם חזי וכריסי.ראיתי שגם הזכרת את אסף עם הסוד הלבנה (שיש לו מאזדה RX2 בבית)-הוא אחלה גבר (הוא עזר לי באיזה תיק לא נעים עם משטרת ר"ג) ואני בטוח שהוא ישמח לעזור.

רק אל תשכח-זה סוד. אחרי 22 שנה על הכביש,אין 2 סוד זהות.חלק נאכלו,נקרעו,התרסקו ומה לא... אז קח בחשבון שיכולות להתעורר בעיות שיהיו ייחודיות לאוטו שלך.

 

תבדוק טוב את תא המנוע-יש חלודה? אם כן-זו נקודת תורפה שעשויה להיסדק.תקן מייד עם ריתוך וחיזוקים ורסס בספריי זפת (טוב לעשות בכל אלפא ישנה).

 

מעבר לזה-תגיד שלום לבלמים.הם לא מספיקים לסוד המקורית...אז ל1500 זה באמת מוגזם.תתחיל לשקול הוצאה של הדיסקים לתוך הג'נטים.נסה להשיג של ספרינט.

 

תבדוק גם איך אתה מתאם בין 2 הקרב' לבין כבל הגאז של ה1200.

כנ"ל לגבי ספידומטר-הוא מתחבר לחילזון בגיר-תבדוק שהכל מתאים ויושב טוב.

משאבת דלק-שלך בטח גם ככה דורשת כבר שיפוץ והצורך ב(הרבה) יותר דלק ייגמור אותה.

תביא משופצת של 33.קצת התאמה וזה נכנס.

 

זהו בערך.יש עוד המון דברים,אבל זה כבר לנסות וללמוד.

 

 

בהצלחה.

 

תומר, יש לי שאלה דומה . . .

אם יש לי אוטו שעמד הרבה זמן (4-5 שנים) אז אני עושה לו את הטיפול הבא:

אני מחליף שמן מנוע+מסנן שמן, פותח פלאגים, מכניס קצת שמן, עושה סיבוב אחד ידני בשביל שהשמן יתפוס, נותן 2-3 סטארטים (כשהפלאגים עדיין בחוץ) בשביל שהשמן יזרק החוצה ולא יפגע בפלאגים החדשים, שם פלאגים חדשים ומנסה להתניע . . .

הטיפול הזה נועד בשביל לשמן קצת את הבוכנות בשביל שהם לא יתעוותו מההתנעה הראשונה בגלל שאין שמן במנוע . . .

אחרי ששגעתי אותך אני עובר לשאלה, האם מומלץ לי לשים את החומר הזה שציינת פה (PROTEC) ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

 

תומר, יש לי שאלה דומה . . .

אם יש לי אוטו שעמד הרבה זמן (4-5 שנים) אז אני עושה לו את הטיפול הבא:

אני מחליף שמן מנוע+מסנן שמן, פותח פלאגים, מכניס קצת שמן, עושה סיבוב אחד ידני בשביל שהשמן יתפוס, נותן 2-3 סטארטים (כשהפלאגים עדיין בחוץ) בשביל שהשמן יזרק החוצה ולא יפגע בפלאגים החדשים, שם פלאגים חדשים ומנסה להתניע . . .

הטיפול הזה נועד בשביל לשמן קצת את הבוכנות בשביל שהם לא יתעוותו מההתנעה הראשונה בגלל שאין שמן במנוע . . .

אחרי ששגעתי אותך אני עובר לשאלה, האם מומלץ לי לשים את החומר הזה שציינת פה (PROTEC) ???

 

אחרי שהסרת את הפלאגים תתיז WD40 בנדיבות לתוך הבוכנות.

למען ביצוע טוב יותר, כדאי להתיז כמה פעמים עם מרווח של כמה דקות בין אחד לשני ע"מ לתת לחומר לפעול על המשקעים הרבים שנוצרו שם.

לתת כמה סטרטרים ולראות אם זה עוזר.

 

להתנעה ראשונית של המנוע אתה יכול למלא סולר במקום שמן מנוע ע"מ להקל על סיבוב המנוע ולזרז החדרת חומר סיכה למקומות נידחים.

באם המנוע מסתובב כראוי ומתניע יש לרוקן את הסולר ולמלא שמן מנוע.

 

לפי מה שתומר אומר, ה PROTEC הזה "תפור" למקרה כמו שלך (רק אחרי שהרכב מניע כמובן).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ערב טוב

למי שלא יודע אני לפני שתילת מנוע.

ואני מנסע לעבור על כל התרחישים אפשריים שיכולים להיווצר לאחר ההשתלה.. ולנסות למצוא להם פתרון מבעוד מועד..

 

התרחיש שמפחיד אותי כרגע יותר מכל הוא: שלאחר ביצוע ההשתלה, בדיקת הקומפרסיה יוצאת לא תקינה..

 

 

האם זה אומר שהמנוע אבוד? - זאת אומרת האם אפשר לתקן אותו?? - אוברול??

מה ההשלכות של קומפרסיה לא תקינה? ירידה בכח? מעיד על סופו של המנוע?

 

 

תודה לכל המגיבים.. כל מידע חיוני מאוד..

 

 

קודם כל,מאיפה המנוע?

 

יש מקומות שנותנים אחריות של שלושה חודשים על מנועים ותיבות הילוכים.

 

מכבר לזה.תשמע... יש תרחיש שלם של בעיות שעלולות לצוץ אם ההשתלה נעשית בסוד (ממה שהבנתי מהתמונה).

קודם כל-לגבי מה שמדאיג אותך על הקומפרסייה:

מן הסתם אתה עומד להכניס מנוע 1500 או 1700 ומן הסתם הוא יהיה מוזן מאיידים.

משמע-הוא לא יהיה מנוע חדש במיוחד.

המנועים האלה מראים רמה לא אופיינית של אמינות.הם מסוגלים לסחוב כמעט 400 אלף ק"מ בלי בעיות משמעותיות.הדבר נובע בעיקר ממבנה המנוע שמאפשר לבוכנות להיות "טבולות" בשמן כבר ברגע ההתנעה הקריטי.לכן הסיכויים לרינגים תפוסים נמוכים.

במידה ועדיין אתה חושב שיש נפילות בקומפרסיה,קנה בחנות לאביזרי רכב (מקצועית!!!-לא איזה אוטו דיפו) חומר שנקרא PROTEC.הוא משחרר רינגים ביעילות ממש מדהימה.תוסיף אותו לשמן שלך,סע יומיים,רוקן את השמן,תחליף פילטר ותהיה מרוצה.

 

לגבי שאר הבעיות-תשמע... זה קטע של ללכת "על עיוור" ולקוות לטוב.לא שזה כ"כ גרוע,אבל עדיין-צפה לבעיות.

כשהשתלתי אצלי מנוע,צצו בעיות החל בשיווי משקל של הרכב וכלה באלקטרוניקה.

קודם כל-נסה להתייעץ עם מישהו שכבר עשה את זה.דבר עם חזי וכריסי.ראיתי שגם הזכרת את אסף עם הסוד הלבנה (שיש לו מאזדה RX2 בבית)-הוא אחלה גבר (הוא עזר לי באיזה תיק לא נעים עם משטרת ר"ג) ואני בטוח שהוא ישמח לעזור.

רק אל תשכח-זה סוד. אחרי 22 שנה על הכביש,אין 2 סוד זהות.חלק נאכלו,נקרעו,התרסקו ומה לא... אז קח בחשבון שיכולות להתעורר בעיות שיהיו ייחודיות לאוטו שלך.

 

תבדוק טוב את תא המנוע-יש חלודה? אם כן-זו נקודת תורפה שעשויה להיסדק.תקן מייד עם ריתוך וחיזוקים ורסס בספריי זפת (טוב לעשות בכל אלפא ישנה).

 

מעבר לזה-תגיד שלום לבלמים.הם לא מספיקים לסוד המקורית...אז ל1500 זה באמת מוגזם.תתחיל לשקול הוצאה של הדיסקים לתוך הג'נטים.נסה להשיג של ספרינט.

 

תבדוק גם איך אתה מתאם בין 2 הקרב' לבין כבל הגאז של ה1200.

כנ"ל לגבי ספידומטר-הוא מתחבר לחילזון בגיר-תבדוק שהכל מתאים ויושב טוב.

משאבת דלק-שלך בטח גם ככה דורשת כבר שיפוץ והצורך ב(הרבה) יותר דלק ייגמור אותה.

תביא משופצת של 33.קצת התאמה וזה נכנס.

 

זהו בערך.יש עוד המון דברים,אבל זה כבר לנסות וללמוד.

 

 

בהצלחה.

 

הלו תומר, מצטער לא שמתי לב שהגבת..

את האמת כל פעם יוצא לנו לדבר על אותם אנשים..

אסף עושה לי את המנוע :wink: .

וזה בדיוק הקטע של ללכת על עיוור, זה מה שמפריע לי ובגלל זה אני מתעקב.

בקשר לשאר הדברים, לקחתי לתשומת ליבי כמה נק' חשובות שהעלת פה.!

ה"פ בדרך אלייך.

תודה, אדם.

פורסם

 

תומר, יש לי שאלה דומה . . .

אם יש לי אוטו שעמד הרבה זמן (4-5 שנים) אז אני עושה לו את הטיפול הבא:

אני מחליף שמן מנוע+מסנן שמן, פותח פלאגים, מכניס קצת שמן, עושה סיבוב אחד ידני בשביל שהשמן יתפוס, נותן 2-3 סטארטים (כשהפלאגים עדיין בחוץ) בשביל שהשמן יזרק החוצה ולא יפגע בפלאגים החדשים, שם פלאגים חדשים ומנסה להתניע . . .

הטיפול הזה נועד בשביל לשמן קצת את הבוכנות בשביל שהם לא יתעוותו מההתנעה הראשונה בגלל שאין שמן במנוע . . .

אחרי ששגעתי אותך אני עובר לשאלה, האם מומלץ לי לשים את החומר הזה שציינת פה (PROTEC) ???

 

אחרי שהסרת את הפלאגים תתיז WD40 בנדיבות לתוך הבוכנות.

למען ביצוע טוב יותר, כדאי להתיז כמה פעמים עם מרווח של כמה דקות בין אחד לשני ע"מ לתת לחומר לפעול על המשקעים הרבים שנוצרו שם.

לתת כמה סטרטרים ולראות אם זה עוזר.

 

להתנעה ראשונית של המנוע אתה יכול למלא סולר במקום שמן מנוע ע"מ להקל על סיבוב המנוע ולזרז החדרת חומר סיכה למקומות נידחים.

באם המנוע מסתובב כראוי ומתניע יש לרוקן את הסולר ולמלא שמן מנוע.

 

לפי מה שתומר אומר, ה PROTEC הזה "תפור" למקרה כמו שלך (רק אחרי שהרכב מניע כמובן).

 

איציק

 

תודה רבה איציק'לה, אל תדאג אני אציק לך הרבה בפרטי בנושא הזה :wink: . . .

 

לא נראה לי שאני אלך על העניין של הסולר, המנוע במצב טוב מאוד, הוא בסך הכל עמד 4 שנים וצריך שימון מחדש (בתקווה שהסטרטר בחיים) . . .

 

עוד שאלה קטנה, תומר רשם שצריך להחליף את השמן אחרי שמשתמשים ב-PROTEC אבל אני מחליף שמן לפני ההתנעה אז להתניע עם השמן הישן או שלהחליף פעמיים שמן ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

 

תודה רבה איציק'לה, אל תדאג אני אציק לך הרבה בפרטי בנושא הזה :wink: . . .

 

לא נראה לי שאני אלך על העניין של הסולר, המנוע במצב טוב מאוד, הוא בסך הכל עמד 4 שנים וצריך שימון מחדש (בתקווה שהסטרטר בחיים) . . .

 

עוד שאלה קטנה, תומר רשם שצריך להחליף את השמן אחרי שמשתמשים ב-PROTEC אבל אני מחליף שמן לפני ההתנעה אז להתניע עם השמן הישן או שלהחליף פעמיים שמן ???

 

השמן עמד "רק" 4 שנים ואתה עוד רוצה להשתמש בו ???

תשמע לדוד איציק: שים סולר, תניע, תרוקן - שים שמן....או שתחליף פעמיים יא קמצן, גלון 20W50 עולה בסה"כ 25 שח ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

תודה רבה איציק'לה, אל תדאג אני אציק לך הרבה בפרטי בנושא הזה :wink: . . .

 

לא נראה לי שאני אלך על העניין של הסולר, המנוע במצב טוב מאוד, הוא בסך הכל עמד 4 שנים וצריך שימון מחדש (בתקווה שהסטרטר בחיים) . . .

 

עוד שאלה קטנה, תומר רשם שצריך להחליף את השמן אחרי שמשתמשים ב-PROTEC אבל אני מחליף שמן לפני ההתנעה אז להתניע עם השמן הישן או שלהחליף פעמיים שמן ???

 

השמן עמד "רק" 4 שנים ואתה עוד רוצה להשתמש בו ???

תשמע לדוד איציק: שים סולר, תניע, תרוקן - שים שמן....או שתחליף פעמיים יא קמצן, גלון 20W50 עולה בסה"כ 25 שח ;-)

 

איציק

 

מה 25 ש"ח ??? כ"כ הרבה ??? אני בכלל מקבל אותם בחינם מהמוסך (כולל מסנן שמן, מסנן דלק, 4 פלאגים חדשים וכו'), מה אתה רוצה ממני, זה לא אשמתי שאני רומני :wink: . . .

שלח לי בפרטי בבקשה איך לרוקן את המיכל דלק, גם ככה אני רוצה לנקות אותו . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שלח לי בפרטי בבקשה איך לרוקן את המיכל דלק, גם ככה אני רוצה לנקות אותו . . .

 

אפשר גם לקרוא את ההסבר? אני מניח שעוד אנשים ישמחו!

פורסם

שלח לי בפרטי בבקשה איך לרוקן את המיכל דלק, גם ככה אני רוצה לנקות אותו . . .

 

אפשר גם לקרוא את ההסבר? אני מניח שעוד אנשים ישמחו!

 

אין לנו/לכם מה להתעסק עם מיכל הדלק.

ניקוי מיכל הדלק אינו עניין של מה-בכך ולכן יש למסור אותו לניקוי אצל בעל מקצוע. בדיקה מקיפה למיכל דלק שעמד 4 שנים ללא תזוזה גם לא תזיק, ייתכן ויש בו חורים/ריקבון/משקעים היסטריים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אין לנו/לכם מה להתעסק עם מיכל הדלק.

ניקוי מיכל הדלק אינו עניין של מה-בכך ולכן יש למסור אותו לניקוי אצל בעל מקצוע. בדיקה מקיפה למיכל דלק שעמד 4 שנים ללא תזוזה גם לא תזיק, ייתכן ויש בו חורים/ריקבון/משקעים היסטריים.

איציק

 

רות, קיבלתי. ת'אמת בכלל עדיף שאני לא אתעסק עם מערכות דלק בגלל הנטיה שלי להדליק סיגריה כל פעם שאני יוצא לחניה...

 

אבל אם ככה - האם מומלץ להכניס לטיפול כזה רכב הנמצא X שנים על הכביש? מהו X? או שזה עניין זניח שאפשר להתעלם ממנו כל עוד פילטר דלק לא נסתם תוך שבוע?

ומה בכלל העלות המוערכת של טיפול כזה?

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שמי מאיר אני בן 35

 

ולעניין:

אין צורך להיכנס ללחץ בגלל ירידה בקומפרסיה (לחץ גבוה בצילינדר)

אמנם נכון יש ירידה בסחיבה

 

לפני שקופצים לאוברול. או חצי אוברול ( משמע רינגים ומסבים)

עליך לעבוד על הראש מנוע

 

א. השחזת הראש

ב.גומיות שסתומים

ג.לשים דגש על כיוון נכון של שסתומים

 

כאן באה הנקודה של העלעת הקומפרסיה

וכמובן נסיעה של 500 קמ' ולאחר מיכן כיוון שני לשסתומים

 

ואני מבטיח לך קומרסיה יפה.

 

הערה: הכל תלוי במצב הרינגים ( טבעות הבוכנה )

הרינגים צריכים להיות במצב סביר

 

למשל: אם נסעת 2000 קמ' והוספת חצי קילו שמן זה סביר למנוע משומש

מקצוע לשעבר,חשמלאי רכב

תחביב: מכונאות

תיקון ושיפוץ רכבי אלפא ולנציה

פורסם
ערב טוב

למי שלא יודע אני לפני שתילת מנוע.

 

אח-י כשיצאו הפירות תקרא לי...

 

שיהיה בהצלחה

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

×
×
  • תוכן חדש...