Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחמישי האחרון בדרכי לאשקלון בשעה 10 בלילה.!!!

לאחר נסיעה על כ100 קמש במשך כחצי שעה התחיל לי דיסקוטק של אורות בלוח שעונים, נורת הesp נורת הבלם יד חשמלי נורת מנוע וסרוויס הופיעו על הצג והמנוע דפק חזק.

כיביתי וניסיתי להניע שוב.

והמנוע דפק חזק וכל הצגים השתגעו .

הרמתי טלפון ליוסי ממוסך גבע, ניסינו לנתק מצבר וכדומה אבל כלום לא עזר.

באופן לא ברור הצלחתי להאיץ עם הרכב ולהגיע איתו לתל אביב והרכב הוחנה בלילה ליד המוסך , בבוקר הוא כבר לא הניע ונדחף אחר כבוד למוסך.

לאחר חיבור למחשב הופיעה תקלה של אי חיווי לחץ סולר למחשב ולכן הרכב לא מניע.

ניסיון איפוס לתקלה לא עזר.

כדי להגיע לחיישן שממוקם על קצה7abe683ad265848172f1a390df05508c.jpgd8c4daff2ebcaa050a0f5dc4371fde33.jpg המסילת הזרקה יש צורך לפרק מצבר ועוד לא מעט חלקים שנמצאים באיזור וגם ואז לא ממש רואים את החיישן.

לאחר החלפת החיישן הרכב חזר להניע ונוסע מצויין, מה שמפתיע שמחשבי הesp היו מקושרים לנושא לחץ הסולר.

לאחר מחיקת התקלות הכל הסתדר על מקומו בשלום.

על הדרך נעשה כבר טיפול קטן לרכב .

וזה גם המקום להודות ליוסי ממוסך גבע שמפתיע לטובה פעם שניה.

ואני מאוד מקווה שלא אצטרך להגיע לפעם שלישית גלידה בקרוב.

המחיר עבור התיקון היה הרבה הרבה יותר מהוגן , ובוצע בצורה מהירה איכפתית ומקצועית.

ומצחיק שגם אני שמעתי שם את הקטע על קליינט שנהנה לבוא לשלם להם והאמת גם אני

אז תודה לך יוסי וצוות המוסך.

מי יתן ויהיו עוד בעלי מקצוע כמוך בענף ובכלל.

×
×
  • תוכן חדש...