Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שתי שאלות בעקבות השרשור הקודם שלי :

1.אם אני נשאר עם ה-HEAD UNIT של הרכב - שאני חייב כי כל האפשרויות שמה בלבד אז אין לי מה לשים ציוד יקר ואיכותי כי אני לא אנצל אותו? והאם אין שום תחליף כלשהו ?

2.למה אומרים שלא כדאי לשים רמקולים בדלתות האחוריות וכדאי רק סט קומפונונט 3 חלקים HI-END מקדימה על מנת לקבל מקסימום איכות מהסאונד? כי הרי ברור שאני רוצה שהמיקום ששומעים בו הכי טוב זה הנהג שזה אני אבל חשוב גם שיושבים עוד אנשים למשל מאחורה ישמעו. אשמח הסבר לנושא הזה.

 

 

דרך אגב זה AUDI A3 SEDAN שנת 2013, הציוד עוד לא נרכש אני עדיין נעזר פה באנשים בפורום ובבעלי מקצוע ומתעניין ולומד כי זו באמת הוצאה גדולה.

 

 

תודה לעוזרים.

פורסם

1.יש פתרון ,הביט 1 הוא פרוססור מנחת נכון שהשימוש באופציית המנחת היא הפחות טובה

אבל הפרוססור הזה גם מגיע עם כניסת AUX אנלוגית וגם עם כניסה דיגיטלית לנגנים חיצוניים.

אם תשתמש בנגן חיצוני ברמה גבוהה עם חיבור אופטי אתה תקבל תוצאה שמתאימה למערכת "היי אנד".

אני מציע לך לשאול את חבר הפורום "לאנוספורס" הוא חפר עמוקות בעניין.

 

2.יש משפט שאומר "כל המוסיף גורע" וזו דעתי

אבל אם דעתך שונה משלי אני לא אגיד לך שאתה טועה ,בסופו של דבר הרצון שלך הוא זה שקובע.

פורסם

1. מה שקינג אמר.

2. מה שקינג אמר, אף אחד לא אמר שצריך מקדימה סט hi end, אתה טענת שאתה רוצה לקנות כזה, אז על הכיפאק, רשמתי לך בשרשור הקודם אם המערכת תהיה מכוונת כמו שצריך ישמעו מעולה רק עם סט קדמי, גם מאחורה וממש לא יורגש חוסר.

ברגע שהמטרה היא איכות ללא פשרות - סט אחורי יעשה רק נזק, גם ככה זה ממש לא פשוט לאזן סט קדמי כמו שצריך, סט אחורי יעשה רק בלאגן מיותר לדעתי, אין בו ערך מוסף.

SCANSPEAK

פורסם

1. סט ברמת היי אנד עולה הרבה כסף - הסיבה שסט כזה עולה הרבה כסף היא בגלל שהיצרן השקיע שם ים של שעות מחקר בכדי לאזן את הסט הזה כך שהיענות הכוח של הרמקולים שלו יתנו תוצאה מירבית במינימום מאמץ למעט התקנה טובה וכוונים בסיסיים.

 

2. יש מבחר אדיר של פרוססורים היום, חלקם אפילו עולים בין 200 ל400 דולר והם מבוססי MDSP!

 

3. אכן, יש היום פתרונות רבים שבעזרת שימוש בטלפון אנדרואיד שתומך USB AUDIO אתה אכן יכול לקבל סיגנל נקי מקביל לכל HU היי אנד שיעלה אלפי שקלים - לא לכל אחד מתאים ההתעסקות בכל הטכנולוגיה הזו.

 

4. ההבדל בין סט שלושה חלקים לבין סט שני חלקים הוא שמסט שלושה חלקים אתה יכול להפיק יותר הספק (כמובן כאשר מדובר על רמקולים מאותו יצרן ומאותה סדרה - לא רוצה להשוות תפוחים לתפוזים אלא תפוחים לתפוחים או תפוזים לתפוזים), אתה יכול לקבל תוצאה טובה יותר בסט שלושה חלקים מבלי שתצטרך לתת זווית לוופרים ואם בסט שלושה חלקים יש טוויטר עם היענות אוף אקסיס טובה - גם אותו אתה לא ממש חייב לכוון - מעבר לזה, אם אתה לא שומע בעוצמות גבוהות במיוחד ויש לך אפשרות לפחות להתקין את הטוויטרים ככה שהם יהיו בין 30 מעלות מהציר (און אקסיס) או על הציר - אין ממש הצדקה ללכת על סט שלושה חלקים, כסף מיותר.

 

אם אתה מביא פרוססור - לדעתי, זה פשוט מיותר להשקיע את הכסף שלך בסט היי אנד - בעזרת עבודה טובה של איש מקצוע אתה יכול להביא את המערכת למצב כזה שכל הפאזות האקוסטיות של הרמקולים מגיעות למיצוי מירבי ועם עבודת איקולציה טובה אתה יכול לגרום לכך שהיענות הכוח של הרמקולים שלך תהיה פחות או יותר שווה ועקומת ההיענות שלהם היא נכונה (יורחב על כך ב2015 - חכו להרבה הפתעות) ושם הדברים מתחילים להתחבר ולסט פשוט שעושה את העבודה שלו לעומת סט היי אנד - הפערים כבר מאוד מצטמצמים.

 

לסיכום

 

אם אתה רוצה פשוט להתקין סט בתוך הרכב, לבדוד את הדלתות - לעשות כוונים בסיסיים של גיינים, נקודות חיתוך, פאזות וקצת TA וללכת - תקנה סט היי אנד! אל תתפשר.

 

אם אתה רוצה להתקין סט בתוך הרכב, לבודד את הדלתות - לעבור את כל השלבים הבסיסיים שציינתי מעלה אתה יכול גם לקנות סט ביניים טוב או רמקולים ביתיים זולים ופשוטים אפילו שמקבלים ביקורות נהדרות ולהביא את הסט הזה לתוצאה מפילת לסתות.

 

למשל סט הרץ מילה בהתקנה בסיסית לעומת שילוב של וופר סילבר פלוט עם מידריינג' של פאונטק וטוויטר ויפה XT25 שיעלו הרבה פחות ממנו אבל עם כוונים טובים.

 

גם סט היי אנד בעיניי - אחרי כוונים מקצועיים, כמובן ישמע עוד יותר טוב - סביבת הרכב היא סביבה עויינת והיא יוצרת הרבה מאוד בעיות אשר יודגמו כאן במהלך השנה הבאה בצורה מעשית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מבין, תודה רבה לכם.

שאלה אחרונה בקשר ל-BIT ONE: הבנתי שיש יציאה AUX וגם לדיסקים מה-HU אבל אין יציאה ל-USB?

כי אני הבנתי שב-AUX אתה מאבד המון איכות מהסאונד ולכן אני שומע אך ורק WAV מה-DOK שאני קניתי.

פורסם

יש לי הרגשה שאתה עושה כאן קצת סלט מרדיאטור וקרבורטור.

 

לBIT ONE יש שתי כניסות AUX

לבBIT ONE אין כניסת USB במובן של לקרוא קבצי מוזיקה אלא רק כניסת ניהול למחשב - מה שאתה רוצה מהביט ONE יהיה, קיים - בBIT PLAY שזה הנגן שלהם.

 

לHU שלך יש כנראה גם כניסת AUX אנלוגית שאני לא ממליץ לעשות בה שימוש וכנראה גם כניסת USB בכדי לקרוא קבצים מ"תקיע" USB

 

אם יש לך ביט 1 - מה אתה צריך את הAUX של הHU שלך?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
יש לי הרגשה שאתה עושה כאן קצת סלט מרדיאטור וקרבורטור.

 

לBIT ONE יש שתי כניסות AUX

לבBIT ONE אין כניסת USB במובן של לקרוא קבצי מוזיקה אלא רק כניסת ניהול למחשב - מה שאתה רוצה מהביט ONE יהיה, קיים - בBIT PLAY שזה הנגן שלהם.

 

לHU שלך יש כנראה גם כניסת AUX אנלוגית שאני לא ממליץ לעשות בה שימוש וכנראה גם כניסת USB בכדי לקרוא קבצים מ"תקיע" USB

 

אם יש לך ביט 1 - מה אתה צריך את הAUX של הHU שלך?

אני חושב שלא הבנת אותי :

אני יודע שב-AUX אתה מאבד מאיכות הסאונד.

אין USB ב-HU שמגיע עם הרכב.

ואם אני מאבד מהאיכות של הסאונד אני לא יכול לחבר לא ב-AUX של ה-HU ולא ב-AUX של ה-BIT ONE.

אז אין לי איפה לחבר כניסת USB ואז אני מאבד איכות כי אני חייב AUX.

אז עכשיו אני חייב גם לקנות את ה-BIT PLAY? עוד כסף להוציא?

פורסם

אתה לא חייב, אתה יכול להחליף את ה HU המקורי , לפי הפוסט הקודם ראיתי שאתה מוכן להשקיע 30 אלף , בסכום הזה אתה יכול לקנות מערכת טובה

פורסם
אתה לא חייב, אתה יכול להחליף את ה HU המקורי , לפי הפוסט הקודם ראיתי שאתה מוכן להשקיע 30 אלף , בסכום הזה אתה יכול לקנות מערכת טובה

אם אני מחליף את ה-HU המקורי אז יורד לי כל האפשרויות שבאות עם הרכב ולכן זה לא בא בחשבון

אני שואל את כל השאלות מה אפשר לעשות בלי להחליף את ה-HU המקורי.

פורסם

תוסיף HU נוסף שיהיה אחראי רק על המוזיקה ותתקין אותו במיקום אלטרנטיבי באוטו כמו תא הכפפות למשל או במקום המאפרה.

החסרון הוא כמובן עלות הרכבה יקרה יותר וקושי לבצע כיוונים תו"כ נסיעה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

חיבורי האוקסילרי של מוצרי ביט איכותיים מאוד, השאלה היא מה אתה רוצה לחבר לשם?

 

אולי ניתן להוציא יציאת rca או אפילו spdif ישירות מהלוח של הhu ומשם לביט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
תוסיף HU נוסף שיהיה אחראי רק על המוזיקה ותתקין אותו במיקום אלטרנטיבי באוטו כמו תא הכפפות למשל או במקום המאפרה.

החסרון הוא כמובן עלות הרכבה יקרה יותר וקושי לבצע כיוונים תו"כ נסיעה.

רעיון נחמד אבל שתי דברים:

1.האם יש אפשרות לחבר את ה-HU הנוסף לשליטה מההגה שכבר קיימת ברכב?

2.האם זה לא יוריד מערך הרכב כשארצה למכור אותו? שיש קדיחה של HU נוספת ברכב?

 

חיבורי האוקסילרי של מוצרי ביט איכותיים מאוד, השאלה היא מה אתה רוצה לחבר לשם?

 

אולי ניתן להוציא יציאת rca או אפילו spdif ישירות מהלוח של הhu ומשם לביט.

לא הבנתי חצי ממה שאמרת לצערי.

 

 

 

 

 

 

 

עריכה: לאחר שאני חושב על זה אני מעדיף פיתרון יותר אלגנטי משתי HU, כמה זה משמעותי ההבדל אם אני יהיה רק עם ה-HU המקורי והביט וואן לבין להוסיף עוד HU נוסף?

עריכה אחרונה על ידי Bralo
פורסם

1. מאמין שאפשר למצוא פתרון, צריך להתייעץ עם מומחה.

2. לא חייב לקדוח\לחצוב\לשבור. אפשר לקנות מאפרה פירוק ולהתלבש עליה או לבצע התקנה נקיה בתא כפפות שכאשר תמכור את הרכב כל מה שישאר זה לנתק הכל ולא יהיה זכר.

אני הייתי מנסה לקבוע פגישת יעוץ עם מתקין או מספר מתקינים מנוסים שיעיפו מבט ברכב ויציעו פתרון.

מהיכרות שלי עם ישראל ג'וניור ( את 2 ההתקנות האחרונות שלי עשיתי אצלו) מדובר בבחור מאוד יצירתי מקצועי וסבלני מאוד לדרישות מיוחדות של הלקוח.

יש גם את יוסי אלפיין (שאין לי היכרות אישית איתו) שנראה כי מבצע עבודות קאסטום שכאלה ברמה גבוהה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
אילו אפשרויות בדיוק אתה רוצה לשמר מההד יונית ה מקורי של הרכב?

איזה מכשיר מותקן שם ובאיזה רכב מדובר בכלל?

רשמתי כבר, AUDI A3 SEDAN 2013.

ה-HU המקורי שבא עם הרכב, אין לי מפרט מלא שלו אני לא מוצא באינטרנט.

×
×
  • תוכן חדש...