Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מציע לך לעבור על כמה התקנות של AUDI זה לא A3 אבל אדיין אולי יהיה לך כיוון למחשבה

 

 

זה ברוסית (תשתמש בGOOGLE CHROME וGOOGLE TRANSLATE כדי להבין)

 

 

יש שם הסברים על איך זה נשמע וגם איך הכול מורכב ומאיזה רכיבים

 

 

בעיקרון ההתקנות האלה ברמה די גבוהה וכולם משתמשים בHU מקורי וBIT ONE

 

http://www.avtozvuk.com/az/2014/07/046_audi_a5.htm

http://www.avtozvuk.com/az/2013/02/084.htm

http://www.avtozvuk.com/az/2013/03/062.htm

 

פה יש עוד התקנות

 

 

דבר ראשון אתה חייב להבין מה הHU המקורי של AUDI יכול לתת לך לפני שאתה רץ להחליף אותו או להוסיף אחד חדש

 

 

גם עוד כיוון לMISCONI יש פרוססור DSP 6TO8 יש לו יכולת לעבוד דרך BLUETOOTH ולקבל HI END סאונד

קרא פה

 

 

וגם אתה יכול לחבר עלו את הHU המקורי ושני הם יעבדו דרך פרוססור

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם (נערך)

האם ככה נראה הדשבורד שלך (תמונה מצורפת)

עריכה: התעמקתי קצת בתמונות, איפה יחידת הרדיו נמצאת בכלל :oops:,

האם הכל מתבצע דרך המסך שעל הדאש-בורד והיחידת סטריאו מחוברת אליו?

 

תפרט בבקשה, על מה ההדיוניט שלך שולט שחשוב לך לשמר.

(שליטה מההגה, חיישני/מצלמת רוורס, ניווט וכו')

האם דרך המסך של יחידת הסטריאו אתה שולט גם בתפריטי הרכב הכלליים?

Audi A3 Interior.jpg

עריכה אחרונה על ידי ברמונדו

יואב :arrow:

פורסם

נעבור לשתי שאלות פשוטות:

 

1. איזה סמארטפון יש לך? יצרן, דגם.

2. אתה טיפוס טכני?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
האם ככה נראה הדשבורד שלך (תמונה מצורפת)

עריכה: התעמקתי קצת בתמונות, איפה יחידת הרדיו נמצאת בכלל :oops:,

האם הכל מתבצע דרך המסך שעל הדאש-בורד והיחידת סטריאו מחוברת אליו?

 

תפרט בבקשה, על מה ההדיוניט שלך שולט שחשוב לך לשמר.

(שליטה מההגה, חיישני/מצלמת רוורס, ניווט וכו')

האם דרך המסך של יחידת הסטריאו אתה שולט גם בתפריטי הרכב הכלליים?

יש המון המון המון אפשרויות אני לא אתחיל למנות אותם אחד אחד כי יש עשרות, בוא נגיד שבין החשובות ביותר זה המצב נהיגה, מערכת START&STOP יש PAD שאיתו אתה שולט בכל המערכת וכ'ו...

וכן המסך הזה שעולה על הדש בורד זה ה-HU.

 

נעבור לשתי שאלות פשוטות:

 

1. איזה סמארטפון יש לך? יצרן, דגם.

2. אתה טיפוס טכני?

1מערכת הפעלה אנדרואיד, יצרן LG, דגם G3.

2.כן אפשר להגיד שאני טיפוס טכני.

פורסם

לדעתי יהיה הכי טוב להתקין HU נוסף שישלוט על השמע, אפשר בתא הכפפות, ואם יש לו כניסת AUX אפשר דרך מנחת לחבר אותו לHU המקורי.

כשתסיים עם הרכב תוכל להחזיר הכל למצב הקודם.

 

להתקין פרוססור שייתחבר לסמארטפון זה בדיוק אותו הדבר (רק שככה אתה מוגבל בעצם רק לסמארטפון/נגן בתוך מקור המוזיקה), זה יהיה קצת יותר פשוט מלהתקין HU נוסף, אבל זה הרבה יותר פשוט.

SCANSPEAK

פורסם
יש המון המון המון אפשרויות אני לא אתחיל למנות אותם אחד אחד כי יש עשרות, בוא נגיד שבין החשובות ביותר זה המצב נהיגה, מערכת START&STOP יש PAD שאיתו אתה שולט בכל המערכת וכ'ו...

וכן המסך הזה שעולה על הדש בורד זה ה-HU.

 

אוקי, כבר לפי הרשימה החלקית הזו, נראה כי באמת יהיה קשה להתאים HU תחליפי. כמו כן גם המיקום המקורי של ה HU מהווה בעיה.

 

תנסה אולי להרים טלפון ל"רדיו מילאנו", הם יבואנים של כל מיני פתרונות למערכת חליפיות של VW, לפי הבירורים שאני עשיתי. תשמע מה הם יכולים להציע (למרות שבמקרה שלי פשוט לא היה להם מושג לגבי מוצר שהם היבואן הרשמי שלו לארץ והלכתי לעשות בירורים עם היצרן).

 

אני מבצע תהליך דומה, אבל ברכב פיז'ו ועם מערכת מובנית הרבה יותר פשוטה. אצלי אני מצליח לשמר את הרוב הגדול של הפונקציונאלית ולהתקין HU חליפי. במקרה שלך זה נשמע הרבה יותר מסובך, אם בכלל אפשרי.

יואב :arrow:

פורסם
לפי דעתי bit play יתאים לך ,אתה יכול להתחבר דרך הטלפון או USB אפילו לחבר לו דיסק קשיח חיצוני

קראתי על זה עכשיו, נשמע הפיתרון הכי טוב ביניתיים.

השאלה האם באמת ה-BIT PLAY יתן תחלופה שווה ל-HU ברמה גבוהה.

פורסם

אינני בקיא כלל בכל אותן חלופות להד יוניט איכותי ואף לא טרחתי לפתוח ולהביט בכל הדוגמאות והאפשרויות שהעלו בפניך אבל מנסיון אישי גם ציוד מהשורה הראשונה סובל מאיכות ירודה בחיבור להד יוניט פשוט.

 

במעבר לחיבור יחידת ראש איכותית השינוי התבטא במיידי ומשול להוצאת צמר גפן מהאוזניים.

 

ממליץ בכל פה לברר לעומק את הנושא והאלטרנטיבה שמתאימה לך נוכח האילוצים ולהאזין ולשמוע לפני רכישתם והתקנתם של האלמנטים.

 

בהצלחה

 

ליאור

פורסם

בכל רכבי אאודי מותקנות מערכת בקרה ושליטה על כל מערכות הרכב, המערכת נקראת mmi.

למעשה ישנה שליטה על כל החלקים האלקרוניים ברכב זה מתחיל בשליטה על אורות דרך ונגמר בכיול מתלים לפי מצבי נהיגה (בדגמים נבחרים).

ברכבי אאודי ברמות גימור מסויימות קיימת מערכת של bose, לפי דעתי זאת מערכת שנשמעת מצויין. כמובן שהמערכת מגיעה כחלק אינטגרלי מהרכב.

אני הייתי בודק בצמפיון אם ניתן להתקין בארץ מערכת מסוג זה, במידה וזה אפשרי אתה יכול להיכנס לכל אולם תצוגה של אאודי להתנסות ועל סמך זה להחליט.

אני לא יודע אם אתה מודע, אבל הרכבים הללו הם לא ״עוד רכבים״, יש המון המון חיישנים האלק׳ מאוד מסובכת וקל מאוד לעשות נזקים.

×
×
  • תוכן חדש...