Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

שמעתי המון סיפורים על הגיר של הונדה סיוויק (בעיקר שנתונים 2000-2001) שהולכים לעולמם מוקדם מדי..

אישית אני מכיר מקרה אחד של שכן עם סיוויק 2001 שהגיר שבק חיים בסביבות ה100k.

אצלנו יש במשפחה 2 סיוויק 2003 מטופלות כמו שצריך והגירים מקוריים ותקינים ללא בעיות (150000 ו 185000 קמ)

 

אז מה הסיפור? באיזה שנתון בעייתי מדובר?

אתם מכירים מקרים דומים? אם כן באיזה שנתונים ועם כמה ק"מ זה קרה?

 

והאם מדובר היה בגירים מטופלים כמו החלפות שמן גיר ונסיעה סבירה והגיונית? (לא קריעת הגיר..)

 

תודה!

שלומי

פורסם

לא בכל רכב היצרן ממליץ על החלפת שמן גיר אוטומטי. זה כבר נדון בעבר, מתי כדאי להחליף אם כבר, ומתי לא רצוי לגעת.

לגירים האילו יש בלאי.

יש כאלה שזה (תקלה בגיר/שיפוץ גיר אוטו')תופס אותם בק'מ נמוך ויש כאלה שבגבוה).

גיר שעבר יותר החלפות של הילוכים (השערה) מועד יותר לפורענות (יותר נסיעות עירוניות).

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

Transmission Failure

Transmission failure due to design flaw is a common issue found in 2001 Honda Civic models. While this problem can still be found in the 2002 model, its occurrence is roughly one third that of the 2001 model.

 

 

http://wheels.blogs.nytimes.com/2011/01/08/honda-transmission-problems-seem-to-persist/?_r=0

 

http://www.autos.com/car-buying/7-honda-civic-problems-every-buyer-needs-to-be-aware-of

עריכה אחרונה על ידי GOLD777
×
×
  • תוכן חדש...