Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי האמת, והמחיר לא רחוק מטיסה לפראג למשל. הדבר היחיד שאני מרוויח זה זמן שהות יותר ארוך בגלל טיסה קצרה.

נחזור לשאלה הקודמת - מה יש לעשות פה בארץ? נניח וארצה צימר או בית מלון בהרצליה נניח. מה אני יכול לעשות במשך היומיים האלה? (סופ"ש - שישי שבת).

פורסם

טוס ללונדון.

הם בערך מדברים אנגלית אז קל לתקשר איתם.

רכבת תחתית עד חצות ואוטובוסים כול הלילה.

איזיג'ט נוחתים בשדה תעופה מעפן אבל יש שם אוטובוסים לעיר.

קח אותה למסעדה טובה (יש סניף של מחניודה) ובמשך היום תסתובבו בנוטינג היל וקמדון .

ברים ומועדונים לא חסר

אייל

פורסם

החלטתי ללכת על חופשה בארץ לסופש ובחופשת סמסטר לתת גיחה לאירופה(לונדון/פריז/פראג/ברלין/וינה) לכמה ימים. חבל לשלם כל כך הרבה כסף בשביל יומיים שרובם יהיו בטיסה.

אם כי מצאתי כרטיסים שמתאימים ללונדון, מצאתי מלון והכל אבל הכרטיס חזקה עולה יקר מדי ולא משתלם.

פורסם

גם אני חושב שהחלטת נכון. אני נוהג אחת לחצי שנה לסוע עם אשתי ללילה בתל אביב.

קצת מטיילים, אוכלים במסעדות, נחים וממלאים מצברים.

לדעתי ת"א לא נופלת משום בירה אירופאית.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

ללונדון מומלץ שבוע +-, לפראג מספיק סופ"ש ארוך 3-4 ימים, לברלין גם מומלץ בערך 4-5 ימים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קול ההגיון ניצח.

 

הערכתי 2500 ש"ח כעלות בסיס - אתה מדבר על 542 אירו לפני דיוטי-פרי וארוחה בחו"ל. תואם לגמרי.

 

ממתי הרצליה היא הצפון? אפילו חיפה לא בדיוק עונה לקריטריון, למרות שמבחינתך היא כנראה מעבר להררי חושך. כאשר נאמר צפון הכוונה לגליל או לגולן.

 

לגבי הערים שהוזכרו - פראג ובודפשט מתאימות לסופ"ש ארוך (3-4 ימים) אם כי אפשר להתבסס עליהן לטיולים ברדיוס שיתאים להארכת החופשה בכמה ימים. ברלין - שבוע זה מינימום. לונדון - לא פחות משבועיים. הבעיה היא שלונדון יקרה מאד (מלון עם כוכב ורבע בטריפאדוייזור יעלה כמו מלון פאר בעיר פחות אופנתית).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האמת שדרך האינטרנט מחירי המלונות ממש זולים, בצורה מחשידה אפילו. בדקתי בעיקר דרך אתר גוליבר.

אני שוקל לקחת סוויטה באורכידאה אוקיינוס בהרצליה שנראה לי כמו מלון נחמד, עם נוף יפה על הים וליהנות מהשקט. הבעיה שוב פעם - במה זה שונה מהבית?

בנוגע לתל אביב - אנחנו כל חמישי בערך נוסעים לתרנגול הכחול לבילוי, או למסעדות ברחבי המרכז/אשדוד. לכן מסעדה זה לא גיוון בשבילנו.

מה יש לעשות בסביבת הרצליה/הצפון בסופ"ש?

 

הייתי מאוד רוצה לקפוץ לדונה רוסה אך אני מבין שבשישי בערב אין פעילות(?)

פורסם

הגזמת, אתה כנראה לא עושה בבית כלום.

בבית עוזרים להכין, לסדר, לבשל, להוריד מהשולחן, לשים במדיח או לשטוף כלים.

במלון, רק לבוא לנוח ולהנות.

טוב, בסדר, צריך לארוז תיק ולנהוג. בקטנה.

תהנו ושבת שלום.

פורסם

זה לא חלומי ולא נעליים.

אתם תגיעו לשם מותשים ותחזרו מותשים וביום וחצי שתהיו שם תהיו עייפים כי אם הטיסה בלילה והנחיתה בבוקר תהיו עייפים רוב היום וזה לא כיף.

תחסוך את ה3000 שקל האלה,סגור עניין במסעדה בארץ ב200 ש"ח וכשיהיה זמן תטוסו לשבוע או ראשון-חמישי.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם (נערך)

אנחנו נטוס אני מקווה בפברואר, כשיהיה לי חופש. מצאתי דילים מעולים שיעלו לי לשבוע פחות ממה שיעלה לי לילה אחד.

 

הזמנתי סוויטה במלון בוטיק בצפת, נשמע ממש נחמד עם בריכה מחוממת וג'קוזי בחדר ובלה בלה.

השאלה שלי - מה יש לעשות בקרבת צפת בחמישי/שישי בערב? וכן גם במהלך יום שישי ושבת. לי נאמר שיש פאבים בקרבת מקום ומסעדות שכל זה פועל גם בשישי בערב. אשמח לשמוע עצות מבעלי ניסיון. תודה.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז מה יש לעשות בצפון הסופ״ש? בצפת או בכלל בצפון לא רחוק מדי מצפת). מה כדאי לראות? לעשות? איפה כדאי לבקר?

פורסם

מה מעניין אתכם? בשליפה - בצפון בעונה זו הייתי מחפש אתרי מים בעמק החולה או בגולן. שמורת החולה, אגמון החולה, נחלים בגולן, הדן והבנייס, קלעת נמרוד.

אם יש עניין - כמעט בכל מושב יש מישהו שמארגן טיולי טרקטורונים בשיירה שנמשכים 1-2 שעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...