Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לחדול מהסדר ליסינג ולעבור לרכב פרטי.

יש לי אפשרות לקנות את רכב הליסינג הנוכחי שלי יונדאי i35 במחיר 66K. הרכב בן קרוב ל 3 שנים ולא היו בו תקלות מיוחדות. עושה 12.5 ק"מ לליטר. הצמיגים הוחלפו לאחרונה. המחיר אטרקטיבי אבל נסעתי בו מעל 100000 ק"מ.

האלטרנטיבה היא יונדאי i20 חדשה 0 ק"מ במחיר 80K - אין לי רצון להוציא יותר מתקציב זה על רכב.

רוב הזמן אני נמצא ברכב לבד כך שבד"כ אין לי צורך ברכב גדול למעט מקרים יוצאי דופן כמו נסיעה לנתב"ג עם מזוודות או הובלה של משהו מאיקאה...

אני אוהב את i35 אבל הקילומטראז שלה ענין די מרתיע כלפי העתיד.

פורסם

כמה זמן אתה חושב להחזיק ברכב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא מאוד מתמצא במחירים של היונדאי, אבל במבט ראשון זה נראה לי מחיר גבוה למדי.

 

כנס ליד 2 ותראה כמה מבקשים אנשים שמוכרים רכב כזה, אולי תיגש ותראה אחד או שניים, ואז, היות ואתה מכיר את הרכב היטב, נקבל תמונה מדוייקת לגבי מה אתה יכול לקנות באיזה תקציב.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

דבר ראשון שקופץ לי לראש הוא: למה אתה מפסיק חוזה ליסינג כשהנסועה שלך כ"כ גבוהה? לא אמרת מה צפי הנסועה השנתית שלך מעתה ואילך, זה מאוד משמעותי.

 

אם הנסועה שלך נשארת אותו דבר, בחישוב זריז, 10% יותר מהממוצע של רכבי הליסינג לפי נתוני הלמ"ס העדכניים, עדיף לך לחשוב על כיוונים אחרים לגמרי. אני בספק שאם היית פותח פה שרשור ומציין "רכב עד 80 אלף ש"ח,נסועה שנתית ממוצעת 34 אלף ק"מ", מישהו היה ממליץ לך על "משפחתית בנזין אוטומטית יוצאת ליסינג תפעולי עם 100 אלף ק"מ". גם I20 לא.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
×
×
  • תוכן חדש...