Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה למשל עדיף על הפלקן?

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=12333&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=381F10E85E257E6F546BACF8

 

ההפרש כאן הוא אמנם מ1100₪ ל1376₪, כלומר כמעט 300₪, אך האם שווה להשקיע במקרה הנ"ל?

 

אגב כמו שציינתי יש אפשרות גם לצמיגים ברוחב 175.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רשימת הצמיגים שנתתי בהודעה הקודמת מתייחסת לשתי המידות האפשריות. יש לבדוק מה זמין בפועל ובאיזה מחיר מדויק.

 

האפישנטגריפ (בעיקר הפרפורמנס) מציע מדדים טובים יותר מאשר הדורגריפ. והמחיר, לפחות ע"פ טיירס4יו כמעט זהה.

פורסם

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/DuraGrip.htm

מול

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/ZE914_2.htm

על ה-DuraGrip אין הרבה ביקורות, אז אולי זה לא מדגם מייצג כמו עם הפאלקן, אבל הביקורות על הפאלקן מעולות.

מאחר ואתה לא נוהג ברכב ספורט לדעתי כל צמיג איכותי יהיה טוב, במיוחד כשאתה מגדיל את הרוחב זה מוסיף יציבות ואחיזה.

אני אישית מאד מרוצה מה-ZE912, ולפי הביקורות ה-ZE914 מהווים שיפור משמעותי בכל פרמטר ולכן לדעתי תהיה מאד מרוצה מהם.

פורסם

גם בפנצ'רייה אמרו לי שהZE914 הרבה יותר מוצלח מהZE912.

מחר אני אקפוץ לעוד מקום או שניים, נראה אם אקבל הצעה יותר טובה לצמיגים אחרים או משהו.

 

אגב, הבנתי שפלקן הם חברת בת של DUNLOP, אני מקווה - זה לא כמו טייפון ומישלין? אחד זבל סיני והשני נורמלי.

קשה לבחור, אבל נאלץ לבצע החלטה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הפאלקן זאת חברה יפנית, לפחות עד כמה שהבנתי, והביקורות על הצמיגים שלהם טובות.

בנוסף גם במעבר מהסיניים לZE912 הורגש הבדל של שמיים וארץ באחיזה, יציבות בפניות (עם הקודמים הייתה הרגשה קצת מפחידה שהרכב "נמרח"), מרחק בלימה וכניסה של ABS.

פורסם

דנלופ הוא מותג בבעלות גודייר, והם כידוע אמריקאים.

פאלקן היא חברת בת של סומיטומו היפנית (Sumitomo) שמעבר לעוד מספר חברות בת קטנות, יש בבעלותה את המותגים של דנלופ וגודייר לייצור ושיווק ביפן.

פורסם

טוב, אפשר לברך על המוגמר!

רכשתי 4 צמיגי פאלקן ZE914 במידה 185/60/R15 אצל ג'נו צמיגים, תאריך ייצוג 3314. ממה שיצא לי לנהוג בעיר, הצמיגים נוחים, שקטים והתנהגות הרכב לא השתנתה לרעה, אולי אף מעט לטובה מבחינת האחיזה.

עלות העבודה - 1100₪ על ארבעת הצמיגים + 100₪ כיוון ואיזון פרונט.

 

 

מסקר שוק שביצעתי, אוטודיפו נתנו מחיר מאוד יקר ללא אישור של אוטודאטה. צמיגיות אחרות הציגו מחירים הזויים ולג'נו צמיגים בבאר שבע הייתה הצעה טובה.

השירות היה טוב. קיבלתי את האישור בצורה מסודרת, אך לא שמנו לב שמדובר באישור שמתאים לCLIO III 2005-2010, כמובן שבמכון הרישוי התחילו לעשות מזה סרטים (ניו טסט). אמרתי לו - הרי מה זה משנה, הרכב זה אותו רכב, הקליאו נמכרה עד 2013 בארץ. הוא אמר לי - דיבורים לא יעזרו לך, תגש ותביא לי טופס כזה שרשום בו 2012. (כמה אטימות :brickwall:)

ניגשתי לפנצ'רייה שוב, תוך 15-20 דקות הייתי עם אישור מתאים, שם אחד העובדים ציין שלמכון הטסטים יש את הדאטה והוא מתעצל להביאו.

ניגשתי למכון הטסטים, הבוחן הסתכל ואישר את המידה ברישיון, שילמתי 31₪ ויצאתי מאושר בדרכי הביתה.

 

בתקווה להיות מרוצה, אני רוצה להודות לכל מי שעזר כאן. שבת שלום :)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בשעה טובה!

 

באמת לא ברור למה הבוחן היה צריך אישור אוטודאטה מהצמיגיה (גם לא הבנתי מה הקשר בין האוטודאטה לאוטו-דיפו).

זה הרי בדיוק התפקיד שלו (ושל המכון בכללותו), לבדוק את המידות המותרות ולאשר אותן.

 

שים לב שישנה שכבת הגנה על הצמיגים שתרד במהלך מאות הק"מ הראשונים של הנסיעה.

עד אז, האחיזה לא תהיה במיטבה, בעיקר על משטחים רטובים.

 

סע בדרכים טובות! :-D

פורסם

אמרו לי בצמיגייה שהוא פשוט עצלן והיה צריך להסתכל במחשב.

גם אתמול כשנגשתי אליו הוא אמר לי: תבוא עם אישור מהצמיגייה, תביא אישור מהדאטה על המידות שלך.

 

תודה על העצה לגביי השכבת הגנה. כדאי להזהר עם הרכב בשבוע הקרוב כי יהיה גשום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יכולת גם להראות לו את המסמך של משרד התחבורה שנתתי אליו לינק בתחילת השרשור.

 

בהחלט רצוי להיזהר תחילה.

לא רק בגלל ענין שכבת ההגנה ושילוב הגשם, אלא גם משום שאינך מכיר את מגבלות הצמיגים החדשים.

פורסם

ראיתי שהוא אטום והוא רוצה רק טופס שמוחתם על ידי הפנצ'רייה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
משרד התחבורה נראה לי נמצא מעל בהיררכיה. :wink:

אבל מה זה משנה, זה מאחוריך.

 

פעם הבאה גש מוכן מראש או לך למכון אחר.

פעם הבאה כבר לא תהיה כנראה, אבל גם אם כן, לא מתכוון לגשת לניו טסט כנראה. השירות לא משהו. ביקשתי ממנו שיקבלו אישור בפקס, הוא לא הסכים! העיקר אחר כך הוא אומר לי - חבל שההוא טרטר אותך, אתה חייל רוצה לבלות בשישי בחורות וזה. 8)

נראה לי שגם משרד התחבורה לא היה עוזר לו, הוא היה אטום!

תתחדש. צמיגים טובים שנמכרים במחיר דומה מאוד לסיניים, כנ"ל הZE912.

הציעו לי את הZE912 בפנצ'ריות אחרות,

ממה שהבנתי בפנצ'רייה שהייתי בה וגם ברשת - הZE914 טובים יותר, למרות שגם ה912 לא רעים בכלל.

החברה לא מוכרת כל כך כמו מישלין, הנקוק וכו', אבל לפי הביקורות ברשת ולפי מה שהצלחתי להתרשם בנתיים הם אחלה לגמרי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...