Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הכנסתי הבוקר את הרכב למוסך מורשה יבואן עקב תקלה אחרת, ועל הדרך ביקשתי שיבדקו מדוע הקליטה של הרדיו משובשת.

התקשרו אחרי שעה וחצי ואמרו שכל הבסיס של האנטנה אכול, ובבדיקה האנטנה [זכר] נשברה בתוך הבסיס [נקבה]

וסרבו לקחת אחריות בטענה שהכל היה אכול עוד קודם וברגע שנגעו זה נשבר.

 

ביקשתי הצעת מחיר להחלפת בסיס+אנטנה -

הציעו

בסיס - 274

אנטנה - 80

עבודה - 90

 

בקיצור, מטורפים.

 

יצאתי החוצה ועצרתי בשתי בתי עסק בתחום מערכות מולטימדיה ורדיו,

קיבלתי 2 הצעות מחיר [כולל מע"מ...]

באחד - 350 מקורי, 180 חליפי

בשני - 150 לחליפי.

כמובן שההצעות כוללות בסיס, אנטנה, גומיית אטם ועבודה.

 

מבקש לדעת האם יש איזשהי סיבה בעולם לשלם כפול עבור אנטנה מקורית,

או שאהנה מקליטה דומה גם באנטנה החליפית?

 

תודה רבה.

פורסם

אם זה נשמע לך מחיר מופקע מה תגיד על הצעת מחיר לבסיס אנטנה שעמדה על 800 שקלים לפני מע"מ ועבודה?

צריך לבדוק האם בסיס האנטנה כולל מגבר או לא. במידה והוא כולל מגבר אז הייתי ממליץ על מקורי בלבד.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עדכון -

 

לאחר בדיקה, הבסיס אינו כולל מגבר,

ביקשתי שיחליפו לחליפי, וסוכם שבמידת הצורך ואם הקליטה לא תהיה מספקת - האנטנה והבסיס יוחלפו למקורי תמורת הפרש המחירים.

 

אעדכן במידת הצורך בהמשך.

פורסם

למרות שכבר לא רלוונטי כי התיקון בוצע-

מה שאני הייתי עושה:

 

ראשית חוסך את עלות העבודה ומחליף לבד, מכיוון שבפוקום דור 2 האנטנה בחלק הקידמי של הגג ומקבלים גישה אליה אחרי פירוק מנורת תקרה. לא צריך לפרק ריפוד גג וכו'.

 

את הבסיס הייתי מרכיב מקורי, למרות מחירו הגבוה. אנטנה חליפית אפשר לקנות גם ב 30 ש"ח. אפשר לנסות אותה ובמידה ויהיו בעיות קליטה - להחליף למקורית. 80 ש"ח לאנטנה מקורית - מחיר מעולה.

 

 

פורסם

עדכון....

כאמור הוחלף בסיס ואנטנה לחליפי.

חל שיפור ניכר בקליטה, אם כי עדיין התוצאות אינן משביעות רצון. יש רעשי קליטה ורקע

האם לחזור אליו, להוסיף 170 ₪ ולהחליף למקורי?

 

אני חושש שגם עם מקורי לא אשמע טוב

פורסם

מכיוון שבפוקום דור 2 האנטנה בחלק הקידמי של הגג ומקבלים גישה אליה אחרי פירוק מנורת תקרה. לא צריך לפרק ריפוד גג וכו'.

 

עוד בפורד אסקורט (92) שלי זה כך :-P

 

האם מערכת השמע מקורית ?

המגבר בד"כ יושב על החוט הרלוונטי בצמה שמתחברת למערכת שמע.

פורסם
עוד בפורד אסקורט (92) שלי זה כך :-P

 

התכוונתי לכך שבהרבה מאוד מכוניות החל מאיזור שנת 2000 האנטנה הוזזה לחלק האחורי של הגג, לדעתי על מנת להפחית מערבולות אוויר ורעשי רוח באיזור הנהג.

 

ושם כבר יותר קשה לפרק את הבסיס.

 

 

פורסם

שאלה

המתקין לא החליף את החוט שיוצא מהרדיו למגבר. האם לבקש שיחליף?

הוא אומר שחוט מקורי משמעותית טוב יותר מחליפי.

×
×
  • תוכן חדש...