Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 205 GTI, דיון על שיפור Period


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה לי שהכי טוב הקיט המקורי הזה: ;-)

 

[ATTACH=CONFIG]403504[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]403505[/ATTACH]

 

אין ספק בכלל!

ה-205 הכי מדהימה שאי פעם יוצרה.

אחרי שאשפץ את שלי אשמח לעשות צילום ליד שלך ;).

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לטעמי ככל שקרוב יותר למקור יותר יפה

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

זה מאד תלוי בבעלים. יש אחד שדבק ברעיון של "לשמור על המקוריות כמה שניתן" , ויש אחד שדבק ברעיון של קוסמטיקה.

אני אישית אוהב גם וגם. (כל עוד זה נעשה בטוב טעם)

פורסם

יש לי בדר"כ נטייה לומר על רכבים כאלה - רק מקורי.

אבל הקיט הזה לא נראה רע בכלל, אינו מכער את הרכב ונראה גם מתאים לזמן ייצור ה-205.

אני נייטרלי (ובלבד שתשתף ותעלה תמונות :-P).

alfa 156 2.5.

פורסם

אם זה קיט period, אין שום בעיה. לא צריך לדבוק אוטומטית ב"רק מקורי".

 

להפך, מהשהות שלי באנגליה בערך באותו זמן שה-205 GTI האלו היו חדשים, אני זוכר שרובם המכריע היה עם קיטים בסגנון הנ"ל. צריך לזכור שרק אח"כ, סוף שנות התשעים והלאה, התחילו להופיע קיטים מפלצתיים חסרי פרופורציה (אבל פות"ש ממילא לא מתכוון לדברים הללו).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמו שכתבתי, אני חושב שהקיט סבבה לגמרי אבל הגריל צריך להיות מקורי וגם לוותר על הכונס במכסה המנוע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תודה רבה על הדיעות, שמח לשמוע דווקא דיעות חיוביות על הקיט, אני מצרף כמה תמונות של הרכב במצב שנמצא כיום, התחיל תהליך שיפוץ והחזרה לכביש

[ATTACH=CONFIG]403722[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]403723[/ATTACH]

 

אהבתי את הגאנטים עם האופסט הזה נראים אש :yum:

 

איזה רוחב צמיגים יש לך שם? אין נגיעות בשלדה?

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

מסכים עם נתן.. בתור מישהו שחורש אתרים כמו איביי ורשום בפורומים באנגליה וצרפת , לא ראיתי ב 5 שנים האחרונות קיט כזה.

דרך אגב הרכב שנת 89-90?

פורסם
תודה רבה על הדיעות, שמח לשמוע דווקא דיעות חיוביות על הקיט, אני מצרף כמה תמונות של הרכב במצב שנמצא כיום, התחיל תהליך שיפוץ והחזרה לכביש

[ATTACH=CONFIG]403722[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]403723[/ATTACH]

מסכים לחלוטין, זה חלק מתוכנית השיפוץ, בגאז חלוד יוחלף באחד אחר ומתכוון להחזיר לה את המראה של הgti מאחור עם תריס, סמלים וספוילר מקורי, מכסה מנוע וגריל יוחלפו למקוריים, והאוטו יעבור פחחות וצביעה איכותית, אבל העבודה על המכאני עוד רבה אז יש עוד זמן עד שאגע בפן האסטטי.

לפי מיטב ידיעתי זו לא עמדה מחוץ לסדנא, הצמיגים 195/50/15 ואין נגיעות בשילדה, מתאים בול. הרכב שנת 89


×
×
  • תוכן חדש...