Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להוסיף לI10 שלי טוויטרים לבד(פשוטים מאיביי), לא רוצה להשקיע יותר מדי אלא רק לשפר בתקציב קטן במעט

 

כמה מסובך זה? לפרק את הדלת כבר פירקתי בעבר, אז כולה לחבר פלוס לפלוס ומינוס למינוס?

 

אם יש לכם טיפים בשבילי אשמח לשמוע

 

אגב, למה כל הטוויטרים שמוכרים באיביי מגיעים עם כבל של 30 ס"מ?! :roll:

פורסם

לא מסובך בכלל - קבל בי-פולארי בערך של 4.7 עד 3.3 מיקרו פאראד (תלוי בתחום התדר של הטוויטר) על רגל הפלוס של הטוויטר וחבר במקביל לרמקול המקורי וסע לשלום.

 

אם מה שכתבתי זה קללות עבורך - מתנצל מראש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא מסובך בכלל - קבל בי-פולארי בערך של 4.7 עד 3.3 מיקרו פאראד (תלוי בתחום התדר של הטוויטר) על רגל הפלוס של הטוויטר וחבר במקביל לרמקול המקורי וסע לשלום.

 

אם מה שכתבתי זה קללות עבורך - מתנצל מראש.

 

ובהנחה שאחבר בלי הקבל, ישירות, כמה זה נורא?(כן אני יודע שזה לא אידיאלי אבל אולי במערכת ורמקולים פשוטים כמו שלי זה לא ישנה הרבה)

 

אגב, חלק מהטוויטרים באים עם מכשיר כזה, מה זה?

 

772874824_665.jpg

פורסם

בתמונה מופיע קרוסאובר שמכיל רכיבים דומים למה שאדי תיאר ומאפשר 3 צורות חיבור לטוויטר - רגילה, העצמה קלה, הנחתה קלה.

 

אם אתה מתכנן לרכוש דרך 'עלי המהיר', דע שיש סיכוי טוב לקבל מוצר מזויף (לא שבהכרח תדע/תרגיש), בעיקר כשאני רואה שם סטים שנמכרים ב-20 דולר ואתרים אירופאיים שמציגים גם מחירים בגובה 100 יורו.

 

ואם כבר מזוייף, אז יש לך סט קומפוננט שלם כזה קל"ב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?493701-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%A0%D7%98-%D7%94%D7%A8%D7%A5-%D7%90%D7%99%D7%99-%D7%90%D7%A0%D7%A8%D7%92-%D7%99-%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A3

פורסם
בתמונה מופיע קרוסאובר שמכיל רכיבים דומים למה שאדי תיאר ומאפשר 3 צורות חיבור לטוויטר - רגילה, העצמה קלה, הנחתה קלה.

 

אם אתה מתכנן לרכוש דרך 'עלי המהיר', דע שיש סיכוי טוב לקבל מוצר מזויף (לא שבהכרח תדע/תרגיש), בעיקר כשאני רואה שם סטים שנמכרים ב-20 דולר ואתרים אירופאיים שמציגים גם מחירים בגובה 100 יורו.

 

ואם כבר מזוייף, אז יש לך סט קומפוננט שלם כזה קל"ב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?493701-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%A0%D7%98-%D7%94%D7%A8%D7%A5-%D7%90%D7%99%D7%99-%D7%90%D7%A0%D7%A8%D7%92-%D7%99-%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A3

 

אני יודע שיש כאן כמה שבטח ירצו להרוג אותי, אבל בכל זאת המערכת ברכב שלי לא מושקעת בלשון המעטה(סטודנט תפרן)

אז חשבתי לשפר אותה במינימום כסף ולקנות את אחד הטוויטרים הפשוטים מאיביי

משהו כזה:

http://www.ebay.com/itm/2-New-Nitro-300W-Soft-Dome-Car-Tweeters-with-Built-In-Crossover-BMW-309-/400304425111?pt=Car_Speakers&hash=item5d3400c897

 

רשום שם שיש קרוסאובר מובנה כבר, ז"א שלא אצטרך את הקבל לא?

פורסם (נערך)

זה מסוג הטוויטרים שאתה יכול לקנות בשוק/חנות צעצועים במחיר דומה (אולי...לך דע, יוקר מחייה וכזה).

וכן, יש בו לכאורה קבל שמתפקד כקרוס.

 

או במקום בשוק, במקום מודרני כמו אתרי קופונים:

http://www.coupo.co.il//deals/%D7%98%D7%95%D7%95%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%9D%20AT20?aff_id=104g

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
זה מסוג הטוויטרים שאתה יכול לקנות בשוק/חנות צעצועים במחיר דומה (אולי...לך דע, יוקר מחייה וכזה).

וכן, יש בו לכאורה קבל שמתפקד כקרוס.

 

או במקום בשוק, במקום מודרני כמו אתרי קופונים:

http://www.coupo.co.il//deals/%D7%98%D7%95%D7%95%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%9D%20AT20?aff_id=104g

 

כן ברור לי שזה לא איכותי במיוחד, אבל אוקיי ענית לי השאלה תודה :)

אני אזמין כבר מאיביי ברבע מהמחיר באתר שהבאת, אני רק לא מבין למה האורך של הכבל כזה קצר שם:roll:

פורסם (נערך)

שאלו יהיו הצרות.

1.8 ש"ח למטר: http://www.mediagalaxy.co.il/rec/807-%D7%9B%D7%91%D7%9C-%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%A8%D7%91-%D7%92%D7%99%D7%93%D7%99-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%99-0-75-%D7%9E%D7%9E-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%9E%D7%98%D7%A8-%D7%A8%D7%A5-%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8

 

ויש עוד כמה תוצאות במחיר דומה בגוגל, או בהומו סנטר ושות' בטח לא יקר בהרבה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
אני יודע שיש כאן כמה שבטח ירצו להרוג אותי, אבל בכל זאת המערכת ברכב שלי לא מושקעת בלשון המעטה(סטודנט תפרן)

אז חשבתי לשפר אותה במינימום כסף ולקנות את אחד הטוויטרים הפשוטים מאיביי

משהו כזה:

http://www.ebay.com/itm/2-New-Nitro-300W-Soft-Dome-Car-Tweeters-with-Built-In-Crossover-BMW-309-/400304425111?pt=Car_Speakers&hash=item5d3400c897

 

רשום שם שיש קרוסאובר מובנה כבר, ז"א שלא אצטרך את הקבל לא?

בקישור שרשמתה , מחיר הטוויטרים יקר מאוד 20+10 ש"ח משלוח .

הטוויטרים הללו נמכרים ב 6 ש"ח לזוג כולל משלוחה חינם לישראל - ראה כאן .

http://www.ebay.com/itm/271540632835?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT#ht_3969wt_1066

 

במחיר הנ"ל אתה קונה 5 זוגות , וזה טוויטר פשוט .

- הטוויטר בתמונה נמכר ב גרופון ב 45 ש"ח , נראה יותר מתאים ורציני 915_dl_photo_73021.jpg.

 

מאחר והרכב בין כ שלוש שנים + בדוק אולי החברה / היבואן ירחיב את האחריות והמחיר להחלפת הטוויטר יהיה סביר .

התקשר ושאל .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
בקישור שרשמתה , מחיר הטוויטרים יקר מאוד 20+10 ש"ח משלוח .

הטוויטרים הללו נמכרים ב 6 ש"ח לזוג כולל משלוחה חינם לישראל - ראה כאן .

http://www.ebay.com/itm/271540632835?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT#ht_3969wt_1066

 

במחיר הנ"ל אתה קונה 5 זוגות , וזה טוויטר פשוט .

- הטוויטר בתמונה נמכר ב גרופון ב 45 ש"ח , נראה יותר מתאים ורציני 915_dl_photo_73021.jpg.

 

מאחר והרכב בין כ שלוש שנים + בדוק אולי החברה / היבואן ירחיב את האחריות והמחיר להחלפת הטוויטר יהיה סביר .

התקשר ושאל .

 

אייל .

 

 

כמובן שזה מה שהתכוונתי להזמין(בקישור שהבאת לא מצויין שיש קרוסאובר גם), הקישור הקודם היה סתם לדוגמא..

הבעיה עם הגרופון זה שיש מצב שהתמונה להמחשה בלבד ובסוף זה יהיה אותו טוויטר בדיוק שנמכר באיביי(מה שבד"כ קורה באתרי קופונים).

 

והרכב ממש לא בן שלוש שנים וגם לא מהחברה, אבל תודה על ההצעה :)

×
×
  • תוכן חדש...