Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכשיר האינטרקום הדירתי הישן עשה את שלו ורציתי להחליף אותו בחדש

למכשיר החדש יש סימון מאוד ברור של איזה חוט הולך לאיזה חיבור

Int1.JPG

 

הבעיה היא שלא הבנתי איך לשייך בין התפקיד לחוט הנכון ):

 

המכשיר הישן נראה כך

 

Int2.JPG

וכך הוא היה מחובר לפני שניתקתי אותו

Int3.JPGInt4.JPGInt5.JPGInt6.JPGInt7.JPGInt8.JPG

 

אשמח לדעת אם מישהו מבין איזה צבע חוט אני צריך לחבר לאיזו כניסה במכשיר החדש ? :)

 

תודה!

פורסם

עניין של ניסוי וטעייה.

כשהחלפתי אצלינו אינטרקום לקח לי סה"כ 3 נסיונות עד שהכל עבד.

תתחיל מהגיון, מה מחובר למה בישן, ולאן נראה לך שזה יתחבר בחדש.

סה"כ אי אפשר להתחשמל מזה לא משנה כמה שניסיתי:screwy:

 

כולה אינטרקום עם כמה חוטים

את הקבוצות תשאיר ביחד

מה שהולך ללחצן הפתיחה תחבר ללחצן הפתיחה

והמיקרופון/רמקול זה קל לאבחן

רק תוודא שאתה מקבל "קו חוץ"

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ככה אני עשיתי בזמנו , לפחות ככה אני זוכר :

שלחתי את אבא שלי למטה ללחצן בכניסה לבנין, דרך הסלולארי אמרתי לו פעם ללחוץ על הלחצן ואז העברתי את החוט בין הנקודות עד שזמזם בבית.

את המיקרופון באותה צורה עד שהוא שמע אותי למטה , הבנת את הרעיון.

פורסם

אני הייתי מנסה:

 

כחול - לחצן פתיחה

שחור- מינוס משותף

הלבנים- אחד זה מיקרופון, השני אזניה. מנסה קומבינציה אחת ואם לא עובד, אז הופך.

צהוב - זמזם.

 

ככה, מאיך שזה נראה מסודר בקיים.

בלי שום מושג בנושא.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בדקתי עם רב מודד שבין השחור לצהוב אני מקבל מתח כשמצלצלים באינטרקום של הדירה

הבעיה היא שכשאני מחבר למכשיר החדש את הצהוב לזמזם ואת השחור למשותף אני לא שומע צלצול

חיברתי את הלבנים למיקרופון ואוזניה (והפכתי את החיבור) ואת הכחול לכפתור פתיחה אבל המצב כרגע הוא שהאינטרקום לא מצלצל, הדלת לא נפתחת וגם לא שומעים כלום, בקיצור - ההופכי של מצב מושלם

פורסם

עוד ניחוש פרוע בעקבות הניסוי שלך- אולי הצהוב הוא מינוס משותף (בניגוד לכל סכמה חשמלית מקובלת בעולם)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

הייתי מנסה

1 שלח מישהו למטה שתהיה איתו בקשר טלפוני - שיצלצל באינטרקום ותבדוק עם רב מודד את המתח.

2 שחור

3 לבן [או צהוב]

4 צהוב [או לבן] ההיפך מ3

5 כחול

מפה הייתי מתחיל

ואז משחק עם הכל עד שיש שמע+פתיחה.

בעקרון החיבור המשותף אמור לתת לך מינוס לכל האחרים,

ככה שעם זוג אחד של צהוב+לבן [מה שבא מהקיר] אתה אמור לקבל שמע+מיקרופון.

הכחול שבא מהקיר אני חושב שנותן את הפתיחה [מחובר לכפתור]

עריכה אחרונה על ידי elik0

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
עניין של ניסוי וטעייה.

כשהחלפתי אצלינו אינטרקום לקח לי סה"כ 3 נסיונות עד שהכל עבד.

תתחיל מהגיון, מה מחובר למה בישן, ולאן נראה לך שזה יתחבר בחדש.

סה"כ אי אפשר להתחשמל מזה לא משנה כמה שניסיתי:screwy:

 

ככה אני עשיתי בזמנו , לפחות ככה אני זוכר :

שלחתי את אבא שלי למטה ללחצן בכניסה לבנין, דרך הסלולארי אמרתי לו פעם ללחוץ על הלחצן ואז העברתי את החוט בין הנקודות עד שזמזם בבית.

את המיקרופון באותה צורה עד שהוא שמע אותי למטה , הבנת את הרעיון.

 

+1.

 

2345

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה שלא ברור לי הוא למה במכשיר החדש יש יציאה אחת יותר ממה שהיה בישן

בישן היו - צהוב, 2 גידים מחוברים של כחול, שניים של שחור, שניים של לבן - סה"כ 4

בחדש יש 5 כניסות

 

בניסוי ראיתי שיש מתח בין השחור לצהוב, ניסיתי לחבר רק אותם לכניסות 1 ו 2 אבל לא הצלחתי לשמוע צלצול בדירה

×
×
  • תוכן חדש...