Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשות הורי הרכב הנ"ל. כשנתיים. עבר כ40,000K ונועל צמיגי מישלין אנרג'י.

מתעניין לגבי צמיגים חדשים שיתנו ביצועים דומים, מבחינת אחיזה, שקט ושחיקה.

לפי מה שראיתי המישלינים יקרים. ומעבר לתקציב. האם יש צמיג אחר מומלץ?

יש לי נסיון טוב עם הפאלקן 912. הבנתי שישנו דגם חדש ה913, אבל לא ראיתי תמחור שלו למידות הנ"ל.

אין לי צורך בצמיגי ספורט או ביצועים מכיוון שלא מתגרזנים עם הרכב. אלא לרוב מדובר בנסיעה בינעירונית ומעט יותר עירונית 30:70.

 

אשמח להמלצות מבעלי נסיון כמובן.

פורסם

שלום רב,

הפאלקן שמחליף את ה-912 הוא ה-914 אבל ה-912 עדיין משווק בכל העולם.

באתר טייר-קלאב תוכל למצוא את ה-912 בעלות של 356 ש"ח לצמיג כולל מע"מ, איזון והתקנה.

בנוסף, תוכל למצוא גם את ה- Ovation VI-388 שקיבל ציונים גבוהים מהפאלקן לפי התיוג האירופאי,

בעלות של 317 ש"ח לצמיג כלל מע"מ, איזון והתקנה כמובן.

בנוסף, על כל זוג צמיגים אנחנו מחלקים 100 ש"ח מתנה לקניות בחנויות קבוצת FOX.

נשמח לעמוד לרשותך פה בפורום או במוקד הטלפוני - 03-9005838.

פורסם

ה 912 טוב, יש לי נסיון איתו במידה הזו בהונדה סיויק עלה לי אז 315 ש"ח לצמיג, אבל אם תוסיף קצת תוכל לרכוש קונטיננטל פרימיום קונטאקט 3 שהוא יותר טוב ממנו לפי מה שהתרשמתי.

לי עלה במידה הזו 470 ליחידה.

×
×
  • תוכן חדש...