Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייי יש לי פיאט 500 2012 ואשמח לעזרה.

אני רוצה להוציא כבל AUX מהמערכת,

הזמנתי מהebay את הכבל המצורף בתמונות והמוכר אמר לי לבדוק לפני שהוא שולח אם כשאני לוחץ על כפתור הCD מופיע AUX בצג ואם לא מופיע זה לא יעבוד.

מצורפות התמונות של הכבל ושל הצג כאשר הוא על הCD.

אשמח לעזרה/הצעות/פתרונות

תודה

IMAG0148.jpg

IMAG0149.jpg

פורסם

נסה ללחוץ עוד לחיצה על הלחצן של ה- CD (הראשונה מעבירה ל- CD, השניה למצב AUX).

זה מה שאתה צריך לראות על הצג:

 

untitled.jpg

 

אם כי יש רכבים בהם לא רואים את הודעת ה- AUX אם לא מחברים את הכבל. זה תלוי גם בדגם הספציפי של הרדיו.

פורסם

סתם שאלה, לא עדיף לך לחבר את הטלפון דרך ה USB וזה נותן את אותו האפקט? הבנתי שזה קורא תיקיות, גם אצלי יש פיאט 500 וחשבתי על AUX עד שראיתי שה BLUE AND ME הזה קורא תיקיות ומדיה.

Opel Adam S 2017

פורסם
סתם שאלה, לא עדיף לך לחבר את הטלפון דרך ה USB וזה נותן את אותו האפקט? הבנתי שזה קורא תיקיות, גם אצלי יש פיאט 500 וחשבתי על AUX עד שראיתי שה BLUE AND ME הזה קורא תיקיות ומדיה.

 

 

אין לי את הBLUE & ME.. אני בגרסה הכי הכי פשוטה.. אין לי שום יצאה רק את המערכת..

  • אחראי פורום
פורסם

מתעלק רק לשניה:

ליאב, איזה סמארטפון יש לך? כי אצלי באבארט כנראה יש את הדור הראשון של ה-B&M והוא לא קורא אייפון 4S גם אחרי עידכון.

אצל אשתי בבראבו המערכת קוראת גם את המכשיר שלי בלי שום בעיה או עדכון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אצלי מכשיר HTC M7

הבנתי שיש בעיות עם אייפונים וה B&M הראשונים, בעל הרכב שלפני אמר לי שהוא לא הצליח לחבר אייפון אם אני לא טועה, לו היה גם 4S

הייתי בודק לך אצלי אבל אין אצלי במשפחה אייפונים

 

נ.ב - בגרסאות הפשוטות של ה 500 אין בכלל B&M? כבל USB בתחתית ליד הבלם יד?

Opel Adam S 2017

פורסם

האם במערכות של פיאט בהן קיימת מערכת b&m ניתן לבצע את אותו הדבר בעזרת הכבל? ובנוסף, מישהו מחברי הפורום הצליח להשתמש באופציית ה- Usb עם מכשיר סלולרי. בכלל, מפתיע שהמערכת לא תומכת בהתקן בלוטות' סטריאו המאפשר לשדר מוזיקה בבולטות', או שכן ולא מצאתי את האופציה?

פורסם
אצלי מכשיר HTC M7

הבנתי שיש בעיות עם אייפונים וה B&M הראשונים, בעל הרכב שלפני אמר לי שהוא לא הצליח לחבר אייפון אם אני לא טועה, לו היה גם 4S

הייתי בודק לך אצלי אבל אין אצלי במשפחה אייפונים

 

נ.ב - בגרסאות הפשוטות של ה 500 אין בכלל B&M? כבל USB בתחתית ליד הבלם יד?

 

 

 

אין כלום כלום כלום חוץ מהמערכת שצירפתי בתמונה..

×
×
  • תוכן חדש...