Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבוצת וואטסאפ....של קארספורום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהחלט, יש גם קבוצה של בעלי הבראבו ש80% מהם נמצאים פה בפורום.

מחזק את המכנה המשותף שנטען :)

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אחרי הפעם ה-50 שמישהו ישאל "איזה רכב אפשר להביא ב-30 אלף שקל?" ישר בתוך הויכוח הער על האם למרוח וקס עם או נגד כיוון השעון, כשברקע מישהו אחר נזכר שמשעמם לו ויורה "צרפתיות זה חרא חחחחחחחחחח", תבינו למה קהילה מבוקרת שמאגדת מידע מוטורי מאורגן שאפשר לבצע עליו חיפוש לא יכולה לעבור למדיום כמו וואצאפ.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
אני בטוח שהנהלת קארספורום יכולה לארגן מספר פקטיבי כלשהו כמו ביד2.

 

העלות מזערית והמספר של אף אחד וירטואלי.

 

העבר כרטיס אשראי, הנהלת האתר (להבדיל מהנהלת הפורום) תשלח לך הצעת מחיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני רואה את זה קורה, בהתחלה יהיה 50 התראות של XYZ HAS JOINED THE GROUP, אחרי חצי שעה של חפירה אכושרמוטה יהיה 50 התראות של XYZ HAS LEFT THE GROUP

פורסם
עלה לי רעיון מטורף

בזמן האחרון זה התחיל להיות מחלת מדינה,

 

אכן צודק

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אצלנו הקבוצה דווקא שורדת יפה בוואטסאפ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אצלנו הקבוצה דווקא שורדת יפה בוואטסאפ.

בקבוצה שלנו אין כ"כ הרבה אנשים (8 סה"כ), ובגלל זה גם אין הרבה חפירות. אפילו עברו כבר כמה ימים בלי שום הודעה עד שחגי התחיל עם הבדיחות שלו.

 

יש קבוצה של מועדון פיאט ישראל עם 22 משתמשים שיכולה לשמור על שקט מופתי במשך חודש ויותר. עד שיש איזה עניין בנוגע לאיטלקיות שמישהו מרגיש שכולנו צריכים לדעת.

 

בשביל מי שמעוניין לחפור, פתחו את הגיבוב באוף טופיק.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

יש לנו גם קבוצה שמחזיקה יפה מאוד הרבה זמן.

הרבה חפירות בין היתר אבל זה נחמד מאוד.

אפילו ערכנו כמה מפגשים ביחד ,ויש גם לאלה שקרובים אחד לשני "מפגשי שטיפה משותפים" וכו.

אבל קבוצה כוללת זה קצת מוזגם צריך מכנה משותף כלשהי קטן ולא כללי.

בכל אופן אני ממש נהנה מהקבוצה וזה גם נחמד ובשעת הצורך אתה זוכה לעזרה שאתה זקוק לה.

+1 על הרעיון למרות שהוא לא כזה גאוני ומקורי.

פורסם
בנצי, שגר אליי. אני אפתח קבוצה של חולי נפש.

 

יש כבר קבוצה כזאת, למעשה אני חבר בלפחות 3 קבוצות כאלה, תאמין לי שאתה לא רוצה להצטרף לקבוצה כזאת, זה פשוט זוהמה מה שהולך שם!

 

בחורות ערומות, בחורות חצי ערומות, בחורות ערומות\חצי ערומות עם מכוניות, ההוא אכל סטייק אז מעלה תמונה כדי שהיתר יאכלו את הלב, אחד מרים כוסית לכבוד החג אז השני מרים כוסיות סתם בשביל הפאן, מי לחץ עם זה ומי לחץ עם ההוא.....

 

גועל נפש....אלה חברים אלה?

 

:twisted:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
עלה לי רעיון מטורף

בזמן האחרון זה התחיל להיות מחלת מדינה,

ממחלות צריך להרפא ידידי, לא להפוך אותן לכרוניות.

גם ככה סיגנון הכתיבה של כמה וכמה מחברי הפורום (לאו דווקא אתה או אילו שהגיבו בפוסט כאן). לא שאינו מתאים לוואטס-אפ, אלא

הוא אינו מתאים גם לגן ילדים.

ואת החפירות האילו אנחנו צריכים על הראש שלנו ?

לא תודה.

alfa 156 2.5.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...