Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלומי אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו הדבר ?

המצב הגנה שאתה מתאר, זה המצב הגנה ששומעים סאונד "מלוכלך" ונמוך, מהרמקולים שמחוברים למגבר הפנימי ?

סאונד "מלוכלך" ונמוך, אינו מצביע על כניסת המכשיר למצב ההגנה.

במצב הגנה, המכשיר אינו מוציא סיגנל כלל, גם לא דרך ההגברה הסופית.

 

סאונד כזה (בחיבור ישיר לר"ד) יכול לנבוע מהסיבות הבאות:

 

1. קצר בחוטי הרמקולים

2. אחד מחוטי הרמקולים, מחכך את הבסיס המתכתי של הרמקול ו/או בשלד הרכב

3. התחממות יתר, היכולה לנבוע מעומס רמקולים לא נכון, רמקול ששינה התנגדותו (בדרך להשרף)

כניסת ההגברה לקליפינג, חום שנכנס מהמנוע לר"ד

4. הלחמות רופפות בדרגת ההגברה במכשיר, וכתוצאה מזה, התפחמות המעגל המודפס ו/או רגלי

רכיבי ההגברה.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

זה לא נכון שלומי, עם הניסיון שלי עם הפאנלים האלה,

אחרי מאמץ,בווליום, כשהם במצב הגנה, שומעים סאונד נמוך "ומלוכלך".

 

אף פעם לא נתקלתי במצב הגנה שפשוט משתיק את המכשיר.

ואני מדבר על הפשוטים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
זה לא נכון שלומי, עם הניסיון שלי עם הפאנלים האלה,

אחרי מאמץ,בווליום, כשהם במצב הגנה, שומעים סאונד נמוך "ומלוכלך".

 

אף פעם לא נתקלתי במצב הגנה שפשוט משתיק את המכשיר.

ואני מדבר על הפשוטים.

אם כך, פירושו של דבר שהמכשירים שבדקת לא נכנסו למצב הגנה, אלא

התחממו יתר על המידה.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

נכון, תקרא לזה איך שאתה רוצה.

השאלה שלי, מה ההשלכה על ה PERAMP, במצב של התחחמות שכזו?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
נכון, תקרא לזה איך שאתה רוצה.

השאלה שלי, מה ההשלכה על ה PERAMP, במצב של התחחמות שכזו?

זה לא שאני אקרא לזה איך שאני רוצה.

אם מכשיר אמור להכנס למצב הגנה, מסיבה כלשהי, והוא לא נכנס אליה, הוא יישרף.

פירושו של דבר אם יש קצר ברמקול, והמכשיר לא יתנתק לגמרי (מצב הגנה) ההגברה הסופית תשרף.

 

לגבי ההשלכה על יציאות הפרה: השלכה ישירה. משום שיציאות הפרה מגיעות ישירות מקדם המגבר.

ולכן הן ישמיעו את אותו העיוות כמו חיבור ישיר.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אני לא משוכנע שאתה צודק,

אני לא משוכנע שמצב ההגנה הוא איך שאתה מתאר, חד משמעי. מנותק.

 

לפי מה שידוע לי, (מהמתקינים "המקצועיים" של ארצנו).

שמצב ההגנה מתבטא בווליום הנמוך הזה, ובסאונד "המלוכלך"..

 

כמובן שיכול להיות שהאינפורמציה שלי שגוייה, אך עד היום זה נשמע לי מאוד הגיוני ומאוד מסתדר בשטח.

 

איך אתה הגעת למסקנה שלך ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ארבעת הרמקולים אצלי (זוג קומפוננט וזוג 6*9 ) מחוברים ישירות לרדיו דיסק (פרמייר 740 ) והסאבוופר מחובר למגבר. אני מרוצה ולא נתקלתי במצב "הגנה". אני אפילו שוקל לא לקנות מגבר לקומפוננט כי אני די מרוצה מהסאונד.

פורסם
אני לא משוכנע שאתה צודק,

אני לא משוכנע שמצב ההגנה הוא איך שאתה מתאר, חד משמעי. מנותק.

 

לפי מה שידוע לי, (מהמתקינים "המקצועיים" של ארצנו).

שמצב ההגנה מתבטא בווליום הנמוך הזה, ובסאונד "המלוכלך"..

 

כמובן שיכול להיות שהאינפורמציה שלי שגוייה, אך עד היום זה נשמע לי מאוד הגיוני ומאוד מסתדר בשטח.

 

איך אתה הגעת למסקנה שלך ?

האינפורמציה שלך שגויה בהחלט.

 

המסקנות שלי, אך ורק - מניסיון. בטח כשאני משיב לאחרים (מינימום אחריות)

 

הגיונית, מה שאתה אומר, לא יכול להתקיים, מהסיבה שהגנה משמעה הגנה על המכשיר.

וברגע שמכשיר ייכנס למצב ההגנה, ודרגת ההגברה לא תתנתק לגמרי מהגורם, קצר, התחממות יתר

וכו' הגורם ימשיך להשפיע על המכשיר עד שהוא יישרף.

 

במידה והמכשיר התנתק מקצר ברמקול, הקצר ממשיך להתקיים וכל עוד הקצר לא יתוקן, המכשיר יתנתק שוב ושוב. כי אם לא כך, הוא יישרף.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

כפי שהסברתי, לא מדובר בקצר.

מדובר בהתחממות, ולכן, הווליום צונח במצב ההגנה שאני מתאר.

 

ולכן הינני חושב שבמכשירים המדוברים שאני ודימה ציינו, זה המצב איתם, וכך מתבטאת ההגנה.

בזה שהווליום צונח, ולא על ידי התנתקות מלאה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
כפי שהסברתי, לא מדובר בקצר.

מדובר בהתחממות, ולכן, הווליום צונח במצב ההגנה שאני מתאר.

 

ולכן הינני חושב שבמכשירים המדוברים שאני ודימה ציינו, זה המצב איתם, וכך מתבטאת ההגנה.

בזה שהווליום צונח, ולא על ידי התנתקות מלאה.

לא מאמין שזה כך.

ואם כן, הרי שהמצב הזה, אינו ה אופטימלי. אין מצב שהייתי קונה מכשיר כזה.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אף אחד לא אמר שזה אופטימלי, ואף אחד לא אמר שאלו מכשירים משוכללים במיוחד, ולכן דיברתי על העממיים שבניהם.

 

ולכן השאלה עדיין בתוקף, מה קורה לPREAMP במצב שכזה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אף אחד לא אמר שזה אופטימלי, ואף אחד לא אמר שאלו מכשירים משוכללים במיוחד, ולכן דיברתי על העממיים שבניהם.

 

ולכן השאלה עדיין בתוקף, מה קורה לPREAMP במצב שכזה.

הגיונית, מה גורם לך לחשוב שאם נשמעים עיוותים בחיבור רגיל,

הם לא יישמעו חיבור יציאות פרה?

 

זה אותו הסיגנל, העובר דרך אותו קדם המגבר.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

המכשיר שבו זה קרה לי רחוק מלהיות פשוט ומפען, זה נכון שהוא לא דולפינים ולא היה MP3....

 

אבל אני חייב לציין שהוא היה מעולה בזמנו ויקר מאוד, אם ממש תרצו אני אשיג את הדגם....

הוא היה 4X45 או 4X50 אבל בהתחשב בכך שזה היה לפני שנה וקצת, זה היה המקסימום שנמכר בשוק, אני כמובן מתייחס לממוצע, מעבר לכך עלות המכשיר היתה כ1200 ש"ח, לגביי הקצר שדובר פה עליו, אני ממש בספק כי הרכב היה חדש, אני ואחי הורדנו את הניילונים...קשה לי להאמין שהיה קצר, אני גם רוצה לציין שהמכשיר נכנס באופן קבוע למצב הזה כששומעים בווליום גבוהה ועם BASS BOOST, או איך שלא קוראים לזה במערכות של סוני, שיש שם 4 מצבים, אז אני שמתי על הכי גבוה ואז אחרי כ15 דק' זה היה קורה...מה שנותן לי את ההרגשה שהדבר קרה מעומס, מה שכן אני גם חייב לציין שאם היתי מנמיך את הרדיו דיסק בערך ל4-5 דק' הוא היה מסתדר, ולבד קובץ באיכות וזה היה נשמע לאוזן.

זה לא משהו שקרה פעם אחת אלא היה חוזר על עצמו כל פעם.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

שלומי, אם היתי עוקב אחרי ההיגיון שלי.. היתי נישאר במקום , מי יודע אולי גם חוזר אחורה :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...