Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

השבוע נשרפה לי אחת המנורות בלוח שעונים והחלטתי לפרק להחליף את המנורה השרופה .

האם ניתן להוציא את לוח השעונים בלי לפרק את ההגה? אם כן איך בדיוק ובלי לגרום לנזקים

מיותרים.

במידה ויש צורך לפרק את ההגה איך עושים זאת ?

האם ניתן להחליף את אותו פלסטיק הנ"ל? (כן כן כבר יש כמה שריטות).

דובר כבר בשרשורים קודמים על רעש תקתוקים שנובע מריליי מסוים תקול, שאלתי היא איך אני מזהה את הריליי התקול ואיפה הוא ממוקם?

 

בתודה מראש

מיקי

Veni Vidi Vici

פורסם

היי מיקי

 

ככל הידוע אין אפשרות לפרק לוח שעונים ללא פירוק ההגה

 

בדגם שלך (ושלי) קיימת כרית אויר הדורשת משנה זהירות בזמן עבודה (כמובן שאני מדבר על ניתוק מצבר)

 

בנוגע לאיתות - DAVID A ביצע פרויקט פירוק הידית

חפש בפורום מוטוריקה במדור הטכני.

 

אני אישית לא הייתי ממליץ לך לפתוח לבד גם מהסיבה לעיל וגם שבמורשה מציינים שהספידומטר נפתח להחלפת נורה.

 

בהמשך - כאשר תרצה למכור בבדיקה יעלו טענה שיש אפשרות שהורידו קילומטראז'

 

לתשומת ליבך.

 

שבת שלום,

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

מניסיון עם פיגו 405, ההגה מתכוונן לגובה.

מה שנשאר לך זה לפרק 2 ברגים מתחת להגה, וזה גורם להגה לקרוס ולהגיע על לרצפת הרכב.

עכשיו אתה יכול לראות את הברגים של הלוח שעונים בבירור.

תתכונן נפשית, יש לך בערך 3 סטים של כבלי חשמל בלוח + כבל ספידומטר.

100 ש"ח כולל מע"מ אצל אילן ספידומטרים בסגולה.

יש לו שם בחור צעיר והוא עושה את העבודה ממש ממש באהבה.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...