Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אוקיי, דפדף לי את זה-

אני מחפש עינית אינפרה אדום-

4 חתיכות עולות 17 שקל

5 חתיכות עולות 19 שקל

משלוח (הכי זול) מתחיל מפאקינג 73 שקל(!!!)

רבאק, אפשר להדביק את הרכיב הזה ישירות על בול ולשלוח, על מה ולמה 73 שקל?

הבעיה עכשיו שמאז שיש את השירות הזה, יותר נוח למוכרים להשתמש בו,ואז אין חלופות.

תכלס מה שהשירות הזה גורם- מכת מוות למשלוחים של פריטים קטנים, ומשלוחים גדולים גם ככה שווה לשלוח עם BUY2USA ודומיהם...

פורסם

אתה יכול לאכסן חבילה בכתובת שלך בBUY2 למשך שלושים יום - בזמן הזה אתה יכול להזמין עוד חבילה ולהשתמש בשירות איחוד חבילות שעולה 3 דולרים לחבילה ובגלל שהם עברו משילוח מינימלי במשקל חצי קילו (שעולה 20 דולר בשילוח אווירי) לגודל מינימלי של קילו (שעולה 40 דולר) זה מייקר את העניין לפריטים קטנים.

 

פריטים קטנים כדאי להזמין רק מאתרים כמו DX או אליאקספרס ודומיהם או הובי-קינג אבל כדאי לברר לפחות אם אפשר בכלל, מה איכותם שכן כמה דברים שקניתי מDX פשוט התפרקו או לא עבדו טוב מלחתכילה וכמה מחזיקים מעמד יפה עד היום.

 

יש לך גם את האפשרות של שילוח ימי + ביטוח (באווירי זה חינם) וזה מאוד מוזיל את העלויות רק שזה לוקח עד חודשיים עד שתקבל את ההזמנה - אם אתה לא ממהר אז עדיף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אתה יכול לאכסן חבילה בכתובת שלך בBUY2 למשך שלושים יום - בזמן הזה אתה יכול להזמין עוד חבילה ולהשתמש בשירות איחוד חבילות שעולה 3 דולרים לחבילה ובגלל שהם עברו משילוח מינימלי במשקל חצי קילו (שעולה 20 דולר בשילוח אווירי) לגודל מינימלי של קילו (שעולה 40 דולר) זה מייקר את העניין לפריטים קטנים.

 

פריטים קטנים כדאי להזמין רק מאתרים כמו DX או אליאקספרס ודומיהם או הובי-קינג אבל כדאי לברר לפחות אם אפשר בכלל, מה איכותם שכן כמה דברים שקניתי מDX פשוט התפרקו או לא עבדו טוב מלחתכילה וכמה מחזיקים מעמד יפה עד היום.

 

יש לך גם את האפשרות של שילוח ימי + ביטוח (באווירי זה חינם) וזה מאוד מוזיל את העלויות רק שזה לוקח עד חודשיים עד שתקבל את ההזמנה - אם אתה לא ממהר אז עדיף.

 

תכלס, זה בדיוק מה שאני עושה.

אבל פעם לא הייתי צריך, המשלוח לרוב היה שפוי...

ומארק- כנראה אקנה בארץ,

חשבתי שאני צריך משהו מאוד ספציפי (מיוחד לראספברי פיי) אבל מסתבר שזה מאוד נפוץ אם יודעים את שם הדגם.

פורסם

ארז - תנסה את aliexpress - יכול להיות שתמצא את זה שם, הם חזקים יותר באלקטרוניקה מDX לפי מה שאני רואה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בסדר, הסתדרתי במקרה הספציפי הזה.

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...