Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

רכשתי כפתור התנעה (Push to start button) מאיבי ואני מתכוון להתקין אותו היום.

הכפתור עובר בעצם כמפסק ולכן על שני החוטים שיוצאים ממנו להיות מחוברים לחוטים שמספקים מתח להתנעה.

פירקתי את המכסה של ההגה ברכב שלי ומצאתי שני חוטים (היחידים בעצם) בצבע אדום ושחור שמגיעים לסוויץ', האם את החוטים האלה אני צריך לקצר?

 

תודה.

פורסם

לא מובן מה ההגיון. אלא אם היית מתקין מע' שלמה שמבטלת את הצורך בשימוש במפתח ההצתה. ואז, היתה בעיה עם נעילת ההגה.

ובכל זאת, יש לחבר במקביל מתח לכפתור הנ"ל והחוט השני לחבר לפקודה מס' 50 שיוצאת מהסוויץ'. או אז, יש סכנה כי בטעות עת המנוע פועל תלחץ אתה או מישהו אחר על הלחצן ואז המתנע יחל לפעול והבנדיקס ינסה להשתלב לתוך גלגל התנופה שממילא מסתובב ויגרום לנזק לשניהם. כלומר, יש להתקין מנגנון אבטחה שלאחר שהרכב הניע אף אם תלחץ שוב על הלחצן הרי שהוא לא ינסה להפעיל את המתנע. עוד מעגל עם ממסר אבטחה . שוב, נראה מיותר.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שני החוטים שראית זה כנראה התקנה מקומית כלשהי, מדובר בחוטים דקים?

 

 

מהסוויץ' יוצאת צמה עם 5 חוטים, ומתחברת לקופסת פיוזים שמתחת להגה. אחד מהחוטים זה פקודת START.

 

שים לב אילו חיבורים מתבצעים בעת הפעלת סטרטר.

 

שים לב גם שבזמן הפעלת סטרטר לא צריך להיות מתח בחוטים ACC ו- IG2.

111.jpg

 

 

פורסם
לא מובן מה ההגיון. אלא אם היית מתקין מע' שלמה שמבטלת את הצורך בשימוש במפתח ההצתה. ואז, היתה בעיה עם נעילת ההגה.

ובכל זאת, יש לחבר במקביל מתח לכפתור הנ"ל והחוט השני לחבר לפקודה מס' 50 שיוצאת מהסוויץ'. או אז, יש סכנה כי בטעות עת המנוע פועל תלחץ אתה או מישהו אחר על הלחצן ואז המתנע יחל לפעול והבנדיקס ינסה להשתלב לתוך גלגל התנופה שממילא מסתובב ויגרום לנזק לשניהם. כלומר, יש להתקין מנגנון אבטחה שלאחר שהרכב הניע אף אם תלחץ שוב על הלחצן הרי שהוא לא ינסה להפעיל את המתנע. עוד מעגל עם ממסר אבטחה . שוב, נראה מיותר.

 

זה הכפתור הזה, אני חושב שהקופסה אחראית בדיוק למה שאתה מדבר עליו. אני צודק?

פורסם

1979339_10203275773205533_1511012824_o.jpg

שני החוטים שראית זה כנראה התקנה מקומית כלשהי, מדובר בחוטים דקים?

 

 

מהסוויץ' יוצאת צמה עם 5 חוטים, ומתחברת לקופסת פיוזים שמתחת להגה. אחד מהחוטים זה פקודת START.

 

שים לב אילו חיבורים מתבצעים בעת הפעלת סטרטר.

 

שים לב גם שבזמן הפעלת סטרטר לא צריך להיות מתח בחוטים ACC ו- IG2.

 

צירפתי תמונה, אני מאמין שאני צריך את הפלאג הימני, מתחברים אליו 7 חוטים. איך אני יודע איזה 2 מהם לקצר?

פורסם

הפלג עם 7 חוטים זה אימובילייזר, על תיגע בו.

 

יותר מזה אני לא כ"כ מצליח לראות מהטלפון, אסתכל אחר כך.

 

 

פורסם

פלג עם שני חוטים לא קשור, אולי זה תאורה של בית מפתח.

 

שמתי לך תרשים, תנסה לאתר את הפלג של הסוויץ' בבית פיוזים.

 

מופיע שם איזה חיבורים מבצע הסוויץ' בכל אחד מהמצבים, תראה אם הקופסה של הכפתור יודעת לעשות את זה, מצורף אליה דף הוראות התקנה?

 

 

פורסם

אין תאורה לבית מפתח. לגשת לפיוזים ברכב הזה מאוד קשה, נמצא עמוק ולא אפשרי לעבוד שם, לכן רציתי לעשות את זה באיזור הסוויץ'.

ניסיתי להסתכל קצת אבל אני לא מבין בזה כ"כ ולא מצאתי את הפיוז הזה.

לגבי הכפתור, בדקתי והקופסה כל מה שהיא עושה הוא לתת את ה"קפיצה" שדרושה לשם התנעה, ככה שאצתרך להתקין מנגנון אבטחה שגם את זה אין לי מושג איך לעשות.

פורסם

לפי התשובות שלך, עדיף שלא תיגע בכלום. אין לך מושג ? גש למי שיש לו מושג מה הוא עושה,בקצב הזה אתה גם תעשה נזק וגם תאלץ לגרור את הרכב.

יותר ברור ממה שהסבירו לך אני לא חושב שיכול להיות.

×
×
  • תוכן חדש...