Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

400 מיליאמפר זה הרבה מאוד, אם המצבר שלך חדש יחסית וטעון 100%, זרם כזה לא יפרוק אותו לרמה שלא תוכל להניע את הרכב לאחר 12 שעות, אבל אם המצבר כבר יחסית ישן - יתכן ולא תוכל להניע בבוקר.

 

בכל מקרה, אורך החיים של המצבר יתקצר אם תפעיל את המצלמה יום-יום.

 

לא ממליץ.

 

 

פורסם
בדקתי והמצלמה צורכת 400 מיליאמפר לשעה,מה זה אומר לגבי המצבר של הרכב לאחר 10-12 שעות עבודה?

איך בדקת שצריכת הזרם היא 400 מילי ?

איזה כייף לי :)

פורסם
בדקתי והמצלמה צורכת 400 מיליאמפר לשעה,

 

אני רואה שהטעות הזו חוזרת מספר פעמים בשירשור.

 

צריכת זרם לא נמדדת באמפר/שעה, אלא באמפרים/מילי אמפרים.

 

ז"א כשהמצלמה פועלת, היא צורכת 400 מילי אמפר, וזה לא משנה אם היא פועלת שעה או חצי שעה או 10 שעות.

 

אמפר/שעה זו יחידה למדידת קיבול מצברים.

 

מצבר בקיבול 60 אמפר שעה מסוגל בתאוריה לספק זרם של 60 אמפר במשך שעה.

או זרם של 1 אמפר במשך 60 שעות.

 

במצברי רכב לא מתיחסים לפריקה מלאה של המצבר כנקודת יחוס אלא לירידת מתח ל 10.8 וולט, מתחת למתח זה הסטרטר כבר לא יניע את המנוע.

 

 

פורסם

אם מתח המצבר ללא עומס הוא 11.8 וולט רוב הסיכויים שהרכב לא יניע (כמובן בל נשכח את נושא הטמפ' החיצונית, מצב הבלאי של המנוע והספק הסטרטר).

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב אז בעקבות ההודעה שמנהל בפורום שלח לי אני אסביר את הרעיון שלי;

הרעיון הוא כזה 2 ״ מצברים״ שמחוברים במקביל

כלומר מצבר אחד הרגיל של באוטו 60 אמפר, ועוד מצבר נוסף קטן יותר של טוסטוס למשל 5 אמפר שעה עכשיו פה נכנס העיניין המצבר הקטן לא באמת מחובר במקביל הוא מחובר ע״י ממסר ורק שהאוטו מונע הם במקביל וככה טוענים את הקטן ושהאוטו מכובה אז הם נפרדים שוב והקטן משמש רק למצלמה!

שהאוטו כבוי כל שאר המערכת חשמל פועלת כרגיל!

פורסם

את הרעיון שלך צריך לפתח מכיוון שהתקנת מצבר של 5AH לשם טעינה מהאלטרנטור של הרכב אינו רעיון מוצלח והמצבר עלול להינזק מהר מאוד או אורך החיים שלו עלול להפגע מאוד.

איזה כייף לי :)

פורסם
400 מיליאמפר זה הרבה מאוד, אם המצבר שלך חדש יחסית וטעון 100%, זרם כזה לא יפרוק אותו לרמה שלא תוכל להניע את הרכב לאחר 12 שעות, אבל אם המצבר כבר יחסית ישן - יתכן ולא תוכל להניע בבוקר.

 

בכל מקרה, אורך החיים של המצבר יתקצר אם תפעיל את המצלמה יום-יום.

 

לא ממליץ.

 

חברים תודה על התייחסותכם לנושא,אני חושב להישאר עם הרעיון של להשאיר את המצלמה דולקת בלילה על חשבון המצבר הקיים,השאלה עד כמה המצבר הקיים ינזק בשימוש יום יומי?,אפשר לחשב כמה אחוז מהמצבר ישאר בסוף כל שימוש של צילום למשך 10 שעות~? וכמה זמן נסיעה ידרשו כדי למלא אותו בחזרה? כבר מעדכן פרטים לגביי המצבר

m7kj.jpg
×
×
  • תוכן חדש...