Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה סיביק es ולאחותי היתה את הספיריט 2009 -מדובר ב-2 רכבים אמינים וטובים אבל אם הבדלים רבים-

ההונדה חסכונית יותר ,יש לה שילוב מנוע גיר מצויין ,יותר מורווחת בפנים.

המזדה מהירה יותר וגם מעודדת נסיעה מהירה יותר מההונדה .כוח לא חסר ל2 הרכבים אבל מניסיון אני אומר שהונדה מעבירה לך את התחושה האמיתית של יכולותיה על הכביש בזמן שהמזדה קצת משקרת וכן פעמים רבות הרכב שנראה יציב מאוד מאבד קצת שליטה על הכביש.

להונדה יש שוק פצצה גם היום יחסית.

יש לי את ההונדה 4 שנים והרכב עומד על כ65000 ק"מ ולא תוקן או הוחלף כלום ברכב(מצבר).

היבואן של ההונדה מאאאוד יקר אבל אני לדוגמא מטפל במוסך אחר עם חלקים מקוריים בלבד ואני משלם ממוצע של 1000 שקל לטיפול.

אני אישית ממליץ על ההונדה כי היא יפה יותר בעיניי ובטח שבטיחותית יותר בכללית.

פורסם
יש לי הונדה סיביק es ולאחותי היתה את הספיריט 2009 -מדובר ב-2 רכבים אמינים וטובים אבל אם הבדלים רבים-

............כוח לא חסר ל2 הרכבים אבל מניסיון אני אומר שהונדה מעבירה לך את התחושה האמיתית של יכולותיה על הכביש בזמן שהמזדה קצת משקרת וכן פעמים רבות הרכב שנראה יציב מאוד מאבד קצת שליטה על הכביש.

להונדה יש שוק פצצה גם היום יחסית.

.....................

אני אישית ממליץ על ההונדה כי היא יפה יותר בעיניי ובטח שבטיחותית יותר בכללית.

 

המאזדה מתקשרת הרבה יותר מהסיויק, גם מההגה וגם מהשלדה עצמה. אפשר להרגיש מראש את רמת האחיזה ובדיוק מתי היא תאבד אחיזה (לא תאבד שליטה. ההבדל בין איבוד אחיזה לאיבוד שליטה, הוא די גדול) היא בטח שלא מפתיעה או משקרת. ההיפך, בניגוד לכמעט כל המתחרות שלה בסגמנט אפשר להרגיש טוב מאוד מה קורה בין הגלגלים לכביש. וזה תכונה שהסיוויק לא שדרה ולא תשדר בחיים. בסיוויק אולי לא היו לך הפתעות מכיוון שהיא מכוילת הרבה יותר לתת היגוי והיא מציעה המון זוויות גלגול שמראש גורמים לך לא ללחוץ אותה.

 

מבחינת מראה זה דבר אינדיבידואלי. מבחינת בטיחות, נראה לי שיש בידך טעות. המאזדה 3 שפותה"ש מתלבט לגביה היא מהדור השני שקיבל 5 כוכבי בטיחות, לעומת זאת הסיוויק סדאן לא נבחנה ואחותה ההאצ'בק קיבלה ציון של 4 כוכבים.

פורסם

הגעתי למסקנה שאני מעדיף באמת את המאזדה....העניין עכשיו הוא התקציב...אם אצליח למצוא אחת באמת שמורה שתכנס לי בתקציב (70-72) זה היה מצויין :)

פורסם

זה תקציב לספיריט 2009 מהצורה החדשה, אל תתרגש ממוכרים שמשחקים אותה קשוחים, אני מכיר אישית כמה רכבים כאלה שמוצעים למכירה סביב 75K והם במצב מצויין ולא נמכרים.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...