Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצולם- החלפת מרימי שסתומים ביונדאי אקסנט שנת 2000


מאור30
שימו לב! השרשור הזה בן 2150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מאור, מקצוענות !

 

כיף לראות, ותמיד כיף להשכיל.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לא מכיר ספציפית את המרימים של פזו אבל מצטער לומר לך שלגבי המרימים מהסוג הזה שהחלפתי אתה טועה לחלוטין ומטעה. על המרימים קיים עומס לא קטן והם חייבים להיות מלאים בשמן מהרגע הראשון שהם נוגעים בשסתומים אחרת הבלאי שלהם גדל ודיי מהר הם יתחילו לתקתק שוב. שום מסיר שומנים לא יכול להציל את המרימים האלה שאיבדו מהגמישות שלהם או ניתפסו כפלדה ואת המרימים האלה אין טעם לנסות לפתוח. ואני אשמח מאוד אם תעלה באמת צילומים של איך לחדש מרימים מהסוג שעליו אתה מדבר. ולגבי פגיעה במרימים אתה צודק לחלוטין...זו תוצאה של תחזוקה לקוייה והיצטברות בוצה ומישקעים.

ראשית כל הכבוד על התמונות והפרוייק, מפרגן לך.

 

שנית, בהחלט ניתן לתקן את המרימים,גם של האקסנט וגם של הפז'ו.

המרימים נתפסים כי הם מלאים בבוצה, פירוק המרים ל2 חלקים(הוצאת הבוכנה מהצילינדר) וניקוי כל הבוצה והשסתום הפנימ והרכבה מחדש עם שמן תחזיר אותם לעוד הרבה שנים של עבודה, רק מה, זו עבודה שלוקחת הרבה זמן ומאמץ, בשביל מרימים זולים כמו של היונדאי, עשית חכם שהחלפת לחדשים.

 

 

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

שלום מאור,

נתקלתי בפרויקט המצוין שלך, וגם אני הולך לעשות זאת ליונדאי גטס 2005 מאותה הבעיה, הוא מרעיש כמו מנוע דיזל ומתחת למכסה השסתומים הכל בוץ שחור וקשה (מנוע שהגיע מפרוק מחול) פלשינג לא עזר.

שתי שאלות:

1)הבנתי משיטוט באינטרנט שמספיק לפתוח את הברגים שמסומנים בעיגולים צהובים אצלך בתמונה ולא צריך את אלו שבחצים שמחזיקים את המייסבים של הקאמשאפט, כי אם פותחים גם אותם אז הקאמשפט יכול לקפוץ והטיימינג יפול וזה סיפור. האם לא אפשרי רק עם ה 10 ברגים שבעיגול הצהוב?

2)אחרי שהוצאתי אותו, ארצה לפרק את כל הנדנדים והחלקים שנמצאים על הפסנתר ולטבול אותם בגיגית עם חומר ניקוי כדי לפתוח את כל החרירים הסתומים, מהוא אותו חומר שמשתמשים במוסכים כדי להוריד את הבוצא הקשה ואיפה אפשר להשיגו? אני לא מוצא אותו בחנויות חלקי רכב. האם זה סיפור לפרק את הפסנתר לגורמים?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שאתה תפרק את הפסנתר אל מחוץ לראש המנוע גל הזיזים ייתגלה במלואו ויהיה מוחזק על ידי רצועת הטיימינג בלבד אבל כל עוד אתה לא מנסה להרים אותו אין לך מה לחשוש הוא לא ייברח לשום מקום והרצועה לא תיפול. אתה יכול לפרק את הפסנתר לגורמים רק תעשה את זה לפי הסדר ותזכור מה הסדר שכל חלק ניכנס על המוט. את כל החלקים תשרה במסיר שומנים מסוג סנו פורטה בקבוק שפריצר בצבע שחור. פרק אותו על הפסנתר ותשאיר ואז שטיפה עם צינור מיים וייבוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור, אבל הרצועה מותחת את גל הזיזים לכיוון מטה כך שמופעל מנוף הרמה של כל המכלול, הוא יכול לזוז אולי, אבל לא הבנתי אם בטוח יש צורך לפתוח את הברגים עם החצים הצהובים או לא.

החומר הזה, מסיר שומנים מסוג סנו פורטה, הוא לשימוש ביתי לניקוי שומנים שרופים מכיריים ותנורי בישול, האם מתאים גם לחלקי אלומיניום? כי כזה של חברה אחרת כתוב שלא. מה הוא החומר שמשתמשים במוסכים והיכן אפשר להשיגו?



 

עריכה אחרונה על ידי gil5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא לא מותחת ברמה שתרים את הגל. מעבר לכך אגיד לך גם שאני מזיז במצב הזה את הקראנק עם גל הזיזים על מנת להחליף גומיות שסתומים ולהרים כל בוכנה בתורה ל נ.מ.ע והכל בסדר גמור. כל הברגם שסימנתי שמחזיקים את הפסנתר לראש אתה תצטרך לפתוח. החומר סנו פורטה מצוין לניקוי שכזה..תפרק גם את הפחית מהצד הפנימי הצמודה למיכסה השסתומים ונקה גם אותו ואת הצד הפנימי של מיכסה השסתומים. בהרכבה בסוף תבצע סיבוב ידני לקראנק ותוודא שכל מרים נוגע במדוייק בקנה השסתום ולא להניע בלי לוודא זאת!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור איך אתה מציע לנקות את הבוצע שנמצאת על הראש מנוע שמתחת לפסנתר אחרי שהוצאנו אותו.

מאיפה יוצא השמן מהראש לשימון חלקי הפסנתר גם את המקומות האלו ארצה לנקות במיוחד כי יתכן ונסתמו גם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור איך אתה מציע לנקות את הבוצע שנמצאת על הראש מנוע שמתחת לפסנתר אחרי שהוצאנו אותו.

מאיפה יוצא השמן מהראש לשימון חלקי הפסנתר גם את המקומות האלו ארצה לנקות במיוחד כי יתכן ונסתמו גם.

 

אם יש ברשותך קומפרסור ולחץ אויר אז אתה פשוט מגרד בעדינות את כל מישקעי הבוץ ומתיז בלחץ אויר לכל עבר אפשרי את הליכלוך. כדי להחמיר אתה יכול גם לכניס לחץ אויר במעברי השמן המובילים אל אגן השמן אבל אז זה מצריך ממך להוריד אגן שמן ולנקות הייטב גם אותו וגם את רשת משאבת השמן. בעבודה יסודית שכזו אתה יהיה לך ראש שקט להרבה שנים קדימה ומנוע מבריק לחלוטין. על הדרך אם לא ידוע לך מתי הוחלפו גומיות השסתומים אז זה הזמן אבל זהכבר מצריך כלים קצת יותר יעודיים לצורך פעולה שכזו כמו סט לחץ הפוך שיחזיק את השסתומים סגורים ומכווצי קפיצי שסתומים ופלאייר לשליפת הגומיות הישנות והכנסת החדשות ועבודה עדינה עם פירוק והרכבת הקסוות של צלוחיות קנה השסתום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...