Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי בןדק אם אפשר לקבל הנחה על הלאון sc 1.4 הידנית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מיני one עם ציפ, בדיוק כמו הקופר מבחינת ביצועים רק פחות מאובזרת, רכב זריז יחסית ומהנה מאד לנהיגה.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
מיני one עם ציפ, בדיוק כמו הקופר מבחינת ביצועים רק פחות מאובזרת, רכב זריז יחסית ומהנה מאד לנהיגה.

 

היום עשיתי סיבוב על המיני ONE - מדובר על קארט :)

 

אבל חלשה יחסית, בטח ביחס לשלדה.

 

האם אהבתי - מאוד :)

האם התאהבתי - לא לגמרי , חסר לי קצת כח בטורים נמוכים. תחזוקה כל 12 אלף, שרות פחות סימפטי משל אלפא וצבעים שהם רק שנהב, שנהב, שנהב.

 

הבעיה שבגלל שמדובר על מנוע לא טורבו היכולת לשדרג בעלות נמוכה - קטנה יחסית.

 

נרשם V אבל עדיין אין זוכה, כלומר גם המיטו 900 עדיין חזק בתמונה.

פורסם

בעזרת תוכנה אתה מוסיף לרכב כמעט 20 כוח סוס המנוע ב one וב cooper הוא אותו מנוע בדיוק מלבד תוכנה, ההבדל בביצועים מאד מורגש תבקש נסיעת מבחן על הקופר ואז תחליט,.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אתמול ניסיתי 2 פיאט 500:

500C נפח 1.2 (אוטומטית)

500S נפח 1.4 (אוטומטית)

המטרה לרכוש ידנית אבל רק אוטומטיוןת משמשות במקרה זה כרכב מבחן.

 

הקבריו נותנת תמורה הולמת - לא מהירה ולא ספורטיבית אבל נעימה וזריזונת יחסית - הפתיע מאוד בכך שעם גג פתוח עדיין רמת הרעש סבירה וגם שעם גג חצי פתוח התחושה היא של מכונית פתוחה (זאת על אף קורות הצד) - הזכירה לי את האסקורט קבריו שהיתה לי רק שהפעם יש מזגן וגג שנסגר טוב

 

הספורט כבר עולם אחר - זאת ממש לא מיני ואפילו רחוק מזה - אבל השלדה הרבה יותר טובה מהתחושה שמייצרים הכסאות וההגה.

 

בסופו של דבר כרגע מתלבט בסדר הבא:

1. מיני ONE או 500C שונות לחלוטין ואזדקק לעוד נסיעת מבחן להחליט

2. מיטו 0.9

3. 500S שנופלת בסופו של דבר מכל אחת מהקודמות בהשווה ישירה אבל עדיין יש לה את החן היחודי שלה

פורסם
יש סיבות להגבלה הקצת מטופשת :) ואני מודע שניתן לרכוש רכב יותר טוב מיד שניה אבל זאת כרגע לא האפשרות הרלוונטית - למה ? יש לי מספר סיבות מאוד רלוונטיות לי ולא למהות השאלה :)

 

את המיטו 0.9 בדקתי, את ה-ONE אני אנסה השבוע (קבעתי כבר נסיעת מבחן), אבקש נסיעת מבחן גם על הקליאו, איזו פאביה מהמבחר הקיים ?

 

יכולות להיות גם מכוניות קטנות יותר במידה ויש איזה שהו דגם "שובב"

 

אני הייתי מנסה לברר מחיר על אוודי A1 1.4TFSI ידנית 3 דלתות

המחיר הרישמי קצת יותר גבוהה מהתקציב שלך אולי זה יכנס ,מה שכן מדובר ברכב קטן ואיכותי.

מעבר לזה אם הדבר אפשרי אולי שווה לך לשקול יבוא אישי

אתה יכול להביא דגמים מחו"ל שעולים בארץ 150-160 אלף ש"ח אצל היבואנים הרישמיים בארץ.

פורסם

שים לב שכבר הוצגה בעולם מחליפה למיני ותגיע בקרוב גם לארץ. אני משער שאתה בודק את הדגם שסיים כבר את חייו ואם זה חשוב לך, קח זאת בחשבון.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
שים לב שכבר הוצגה בעולם מחליפה למיני ותגיע בקרוב גם לארץ. אני משער שאתה בודק את הדגם שסיים כבר את חייו ואם זה חשוב לך, קח זאת בחשבון.

 

אני בודק אתה-ONE שעדיין לא הוצג לה מחליפה, רקב-2015 ועד אז שניה בריאים.חוץ מזה יהיה טריידאין ונוכל לשדרג.

אבל מי אמר מיני ? אולי 500C ? אולי ...

פורסם
אני הייתי מנסה לברר מחיר על אוודי A1 1.4TFSI ידנית 3 דלתות

המחיר הרישמי קצת יותר גבוהה מהתקציב שלך אולי זה יכנס ,מה שכן מדובר ברכב קטן ואיכותי.

 

לא אוהב את העיצוב של ה-A1. ממש לא אוהב.


×
×
  • תוכן חדש...