Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאן אתם הייתי טסים עם 15,000 שקלים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור העובדה שהיה לי סכום מזומן, אבל הקרנית שלי לא התאימה לניתוח לייזר.

החלטתי לנתב את הכסף (וגם מה שאני עוד יחסוך) לטיול בקיץ של סוף התואר.

התקציב הוא 10,000-15,000 עם גמישות מאוד קלה (מעדיף שלא ימליצו לי טיולים שיגיעו לסכומים גבוהים יותר)

 

אז ההתלבטות היא ככה:

 

תאילנד (איים) + לאוס

למה כן: צריך לציין למה? וגם ללכת למקומות שלא הייתי בהם כמו לאוס ופאי.

למה לא: כבר הייתי ב-2010 בתאילנד וצריך קצת לגוון.

 

מקסיקו

למה כן: אחלה טיול למי שרוצה לטעום את דרום אמריקה, קנקון לפי השמועות מהממת.

למה לא: אין לי הרבה אינפורמציה, ספק אם התקציב יספיק לטיול של שבועיים - שלוש.

 

סין

למה כן: מחירים זולים, ארץ יפה ומסתורית.

למה לא: לך תסתדר שם שאתה יודע אנגלית והסינים לא כל כך יודעים, שומר כשרות (לא בא לי לחיות כל הטיול על פירות ואוכל מהארץ).

 

ברלין-אמסטרדם (ואולי עוד כמה יעדים באירופה)

למה כן: קל למצוא מידע על אירופה, טיסה זולה בהנחה שטסים לואו קוסט.

למה לא: האגדה אורבנית אומרת שאירופה אפשר בכל גיל, מועדונים וסטוצים בברלין כבר לא אקטואלי כי יש חברה, לא ממש מחבבים שם יהודים.

 

קנדה

למה כן: לא צריך ויזה כמו בניגוד לארה"ב, יותר זולה מארה"ב?

למה לא: מה כבר יש לעשות שם משהו מיוחד?

 

מה אתם הייתי עושים? ויהיה נחמד אם תתנו המלצה לעוד יעדים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סין

למה כן: מחירים זולים, ארץ יפה ומסתורית.

למה לא: לך תסתדר שם שאתה יודע אנגלית והסינים לא כל כך יודעים, שומר כשרות (לא בא לי לחיות כל הטיול על פירות ואוכל מהארץ).

 

 

אין בעיה להיות שומר כשרות בסין, יש מספיק מסעדות שיגישו לך אוכל צמחוני וכמובן יש בשנגחאי בית חב"ד שיכול לעזור בעניין וכנ"ל בבייג'ין.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ברלין-אמסטרדם

למה לא: לא ממש מחבבים שם יהודים.

 

אם זה מה שמטריד אותך, הסדר דאגה מליבך: ברלין היא עיר קוסמופוליטית מאוד, ויש שם קהילה ישראלית ענקית, ולא סתם. אין שום בעיה להיות יהודי בברלין, אין שום בעיה להזדהות כישראלי שם, ואת רוב הגרמנים בכלל והברלינאים בפרט מאוד יעניין זה שאתה ישראלי. נכון שלפני שהולכים עם תליון "חי" ענקי וחולצת "סוף מסלול סיירת שקד" צריך לברר מי האנשים שמולך, אבל זה אמצעי זהירות שנכון בכל חו"ל.

פורסם

וייטנאם + קניות בבנקוק

 

למה כן: יותר זולה ונקיה מתאילנד ועדיין מקנחים בשופינג בבנקוק בסוף

למה לא: כי אולי בא לך מקום אחר

 

נפאל+ קניות בבנקוק

 

למה כן: כי זה הדבר הכי קרוב להודו ופשוט מטורף שם

למה לא:כי טרקים ונופים לא עושים לך את זה

 

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני הייתי בכל האזורים שהזכרת והייתי משנה לך לחלוטין את המסלולים (למשל אני הייתי מוותר על החלק המתוייר של מקסיקו ובמיוחד על קנקון, ונוסע לגואטמלה ודרומה).

אבל! כנראה שאנחנו אנשים שונים שמחפשים דברים שונים בטיולים, לכן בלתי אפשרי לתת לך המלצות לפני שאתה כותב מה אתה מחפש. בטן גב, מסיבות ונוחות (עושה רושם). או טיולים, נופים, תרבויות והוסטלים או אולי משהו אחר.

פורסם

אם אתה חושב על טיול מוטורי ויש לך חבר / שניים שרוצים להצטרף, זה יכול להיות מאוד נחמד.

 

בכל מקרה, אם תרצו טיול שכזה, הייתי ממליץ על שבועיים לפחות. אנחנו עשינו משהו כזה (בערך) בספטמבר 2011 - לקחנו רכב בפרנקפורט, משם המשכנו דרך שוויץ (ממש בקצרה) ואל איטליה (מילאנו. שם דודי התגורר בזמנו). באיטליה נסענו בשלל הפאסים המוכרים (דולומיטים / סטלביו פאס), כולל ביקור בברגמו (חצי שעה צפונית ממילאנו), אגמים השונים וביקרנו במפעלי הרכב השונים באיזור בולוניה (מוזיאון פרארי, מוזיאון ופס יצור של למבורגיני, מוזיאון ופס יצור של דוקאטי ובפס היצור של פאגאני).

 

אנחנו טעמנו משוויץ בקצרה - ובדיעבד זאת הייתה טעות. בשוויץ (לא רחוק מהגבול עם איטליה) - יש לא מעט פאסים ראויים. חלקם אפילו טובים מאלו המצויים באיטליה. רק קח בחשבון שהשוויצרים לא חובבי מוטוריקה ובטח לא מחובבי המהירות, כך שיש לנהוג שם בזהירות ועדינות רבה. הם גם לא חובבי רכבים שכורים גרמניים - שוטרי התנועה סתכלנו עלינו במבט של: "אה הא, אתם חושבים שגם כאן תסעו בלי מגבלות שהן? אתם טועים - אנחנו עוקבים אחריכם". יש להם איזה קטע טיפשי שכזה.

 

אם יש זמן וכסף, הייתי מנסה לתכנן טיול גרמניה > שוויץ > צפון איטליה > אוסטריה > חזרה לגרמניה. מעבר לכבישים המדהימים לנהיגה, יש נופים מטריפים. שוויץ ואוסטריה מאוד מאוד יפות. גם לאיטליה וגרמניה לא חסר, אבל אהבתי יותר את שתי המדינות הראשונות. חובה להתארגן על ציוד צילום הולם - הנופים הללו גורמים לעצור בכל נקודת עצירה אפשרית - ולצלם ולצלם... :wink:

 

לגבי המזרח - לא הייתי מעולם, גם לא מדליק או מושך אותי. אם כבר מזרח, אז הונג קונג וסינפגור, אבל הן יחסית יקרות.

 

לגבי קנדה - כרגע מאוד מאוד מאוד קר שם. בכללי, לא חסר מה לראות - מדינה נאה עד מאוד. מונטריאול / טורונטו / ונקובר. נוסעים המליצו לי גם על גיחה לקוויבק, אבל אין לי שמצון של מושג אם יש מה לעשות שם. בגדול - אם תרצה, אנסה לדובב נוסע קנדי ולבקש ממנו המלצות ממוקדות.

 

לגבי ארה"ב - מה מעניין אותך לראות / באיזה צד של החוף?

נוי יורק יחסית יקרה. לטעמי - אחרי אין ספור ביקורים שם ומחייה קצרה שם, היא די מאוסה. כל אחד - וטעמו ודעתו. מכיר חברים שנוסעים לשם פעמים בשנה ומתלהבים כל פעם מחדש. אישית אני חושב שאחרי 4-5 ביקורים היא די ממצה את עצמה.

 

פלורידה / מיאמי - אם תתגבר על החום והלחות (בנוסף על כמויות הישראלים והפנסיונרים), לא חסר מה לראות, בעיקר את הקייז השונים. מבחינה מוטורית - הכל מהכל. בכמויות מטורפות ללא ספק. כאילו רב עשירי ארה"ב השתקעו להם בפלורידה.

 

סאן פרנסיסקו - אחי מתגורר ליד (סאן מטאו), ביקרתי שם למשך שבועיים (באוגוסט / ספטמבר) - והתאהבתי. יש אווירה שונה לחלוטין בחוף המערבי מאשר במזרחי. הכל מרגיש קליל, צעיר ומגניב יותר. יש מה לראות (שלל הגשרים - כולל כמובן גשר הזהב. פארקים נחמדים. כל המזחים - בעיקר 39, עם כלבי הים. יש את אלקטרז. וכדומה וכדומה) יש מה לעשות, יש חופים מגניבים. גם בה תמצא לא מעט מוטוריקה, עם מכוניות נאות ועל הדרך גם גיליתי (בזכות אחי) כמה כבישי נהיגה לא רעים - לא רחוק מביתו. מאוד נהנתי בה.

 

מעבר לעובדה שהיא קרובה לסאן חוזה ובמרחק נסיעה סביר גם מלוס אנג'לס (לא הספקתי לבקר בה. מקווה לעשות זאת פעם הבאה - יחד עם ווגאס). אולי אפשר לנסות לשלב אותה בטיול - יחד עם ווגאס, במידה ומסתדר לך מבחינת לו"ז.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לא ממש מחבבים שם יהודים.

 

תאמין לי, יש יותר שונאי יהודים בארץ מאשר בגרמניה. בדוק. לא מכיר את אמסטרדם.

ברלין באופן ספציפי היא עיר עצומה עם אלפי עמים שהתאגדו להם יחדיו,

בדומה לשאר הערים הגדולות בעולם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אז ככה:

 

אז מחפש שילוב של הכל, גם בטן-גב, גם קצת טיולים (אם אהיה בנפאל אולי אני ישקול לעשות את האנאפורנה) ואולי לשלב מוטוריקה, גם נופים יפים וגם קצת מסיבות/חיי לילה.

די מרגיז אותי העובדה שצריך ויזה לארה"ב, למרות שלא מאמין שתהיה בעיה, לאחי הגדול אישרו ויזה לפני 3 שנים והייתי בארה"ב דרכון זר לא יכול לבוא בחשבון, אין לי קרובי משפחה עם דרכון ממדינה זרה (מקסימום אפשר להוציא דרך האבא דרכון מרוקאי).

 

במידה ויהיה ויזה, ארה"ב היא לא הכיוון, בייחוד שאני ואחי הגדול כנראה מתכננים רואד טריפ עוד איזה שנתיים ולכך יהיה תקציב בגיל 11 (כמה חבל שלא חשבתי על חידוש ויזה בשנת 2008 - בורות לשמה), מה שמרגיז זה העובדה שצריך לשלם את הבקשה ע"ס 160 דולר.

נפרד.

 

הדבר הגדול שאני חושב זה מקסום התקציב שתכננתי, יש אפשרות גם ליותר, אבל צריך לחסוך גם משהו לעתיד.

 

אוראל, בנוגע לטיול מוטורי, חברה שלי ואני חושבים על התמסדות והיא רוצה איטליה כירח דבש, במקרה הזה טיול מוטורי מאוד נשקל בחיוב, מאוד מקווה שאוכל ליצור איתך קשר בעתיד בנוגע לטיסות, השכרת רכב ומלונות באיזור.

 

כרגע גם אני בחיפוש פרטנרים, טיולים כאלה לא כיף לעשות לבד (אם יש מישהו מהפורום עד גיל 30 שחושב על טיול באותו תקציב בסביבות ספטמבר, הוא יותר ממוזמן ליצור קשר).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בספטמבר עשיתי טיול של חודש בסין, הונג קונג ומקאו. ובסוף הטיול הייתי גם 4 ימים בתאילנד בשביל שופינג וקצת בטן גב.

 

אני לא יודע אבל אם זה נכנס לך במסגרת התקציב.

 

בכל מקרה על אירופה הייתי מוותר.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

איציק, אני והחבר'ה מתכננים טיול שכזה (גרמניה > שוויץ > אוסטריה - וכנראה גם איטליה) אי שם לקראת סוף שנה (ספטמבר), כולל אולי גם גיחת רינג.

 

רוצים לקחת 135M (או M3 / M4 - במטרה שיהיו לסיקסט כאלה רכבים) ולצאת לטייל, לנהוג, לצלם, להנות. אז שמור על קשר, אם זה יתאפשר, יכול להיות נחמד. ואם לא - ואתה זקוק להמלצות שהן, אתה מוזמן לפנות אלי בכל מקרה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בחודשיים אתה יכול לעשות וייטנאם-קמבודיה-לאוס ולקנח בשבועיים בתאילנד + ישאר לך עודף מ15000.

או שאתה יכול לטוס למרכז אמריקה, לרדת למטה (יבשתית או עם טיסות פנים, תלוי בזמן ובתקציב) ומסיים בפנמה, בסן בלאס לבטן גב הטוב בחייך. כאן התקציב טיפה גבולי ותלוי באילו מדינות תבחר ומה תרצה לעשות, אבל אמור להספיק לחודש וחצי.

אני הייתי מוותר על אירופה, כי לשם תמיד אפשר לקפוץ.


×
×
  • תוכן חדש...