Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי טעם להוריד כי אני יעשה התקנה מחדש וככה גם יכוונו לי אותו

השאלה עם זה המגבר או הכיוונים שלו?

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אם מדובר באותו המתקין שכיוון את המגבר בשני הפעמים הראשונות, הייתי נמנע ממנו.

או לפחות מתקן את שגיאת כיוון הגיין הכל כך בולטת במקרה זה.

 

כמו שאמרתי, יחידת הראש שלך מוציאה סיגנל מקסימלי של 6V והמגבר מסוגל לקבל עד עוצמה זהה (גיין לגמרי מונמך). במצב הנוכחי, אתה מהר מאוד מכניס עיוותים (קליפינג) היישר לרמקולים.

 

על כמה ווליום מתוך כמה היית שומע בדר"כ? איך מכוונים שאר הדברים ביחידת הראש (סט אפ וקרוסים)?

וסתם מסקרנות, כמה זמן לקח לוופרים להישרף?

 

אגב, לא מצאתי התייחסות בחוברת ההפעלה של המגבר למתג הMode 2ch/4ch אלא רק במגבר 5 ערוצים מאותה הסדרה.

כך שבלי/עם קשר אולי גם הוא צריך להיות במצב שונה.

פורסם
אם מדובר באותו המתקין שכיוון את המגבר בשני הפעמים הראשונות, הייתי נמנע ממנו.

או לפחות מתקן את שגיאת כיוון הגיין הכל כך בולטת במקרה זה.

אני הולך לעשות התקנה אצל ישראל.

כמו שאמרתי, יחידת הראש שלך מוציאה סיגנל מקסימלי של 6V והמגבר מסוגל לקבל עד עוצמה זהה (גיין לגמרי מונמך). במצב הנוכחי, אתה מהר מאוד מכניס עיוותים (קליפינג) היישר לרמקולים.

לא הבנתי ממש אבל זה גם קשור לכיוון?

על כמה ווליום מתוך כמה היית שומע בדר"כ? איך מכוונים שאר הדברים ביחידת הראש (סט אפ וקרוסים)?

וסתם מסקרנות, כמה זמן לקח לוופרים להישרף?

מנגן על 20/22 מתוך 33 מכווונים אני לא יודע בעל פה אבל BASS על 0 והרצים שם על הכי נמוך אם אני לא טועה

לקח בערך חודש וחצי

אגב, לא מצאתי התייחסות בחוברת ההפעלה של המגבר למתג הMode 2ch/4ch אלא רק במגבר 5 ערוצים מאותה הסדרה.

כך שבלי/עם קשר אולי גם הוא צריך להיות במצב שונה.

זה משהו שמתקין יכול לסדר?

אז המגבר הוא תקין פשוט הכיוונים היו גרועים נכון?

 

באדום

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

וודא איתו שהוא בודק את כיווני המגבר ומודע לכך שנשרפו כבר שני סטים.

על פניו, נראה שכיווני הגיין אצלך היו הגורם הבעייתי. אין בכך בכדי לשלול לחלוטין תקלה במגבר.

 

כן, זה קשור לכיוונים (וכן, אני בטוח שישראל יודע לסדר את זה). אם האנגלית בסדר ויש לך כוח אתה יכול לקרוא על זה כאן: http://www.bcae1.com/gaincon2.htm

 

ביחידת הראש שברשותך ניתן לבצע כיוונים רבים שקשורים לאופציות הפעלה (NORMAL/2WAY/3WAY) כמו גם לחיתוכים וכד'. מציע לעבור על האפשרויות (בלי קשר בהכרח לנושא השרשור) ולוודא שהיא מכוונת כראוי. בין אם בעצמך מול חוברת הפעלה או יחד עם ישראל.

פורסם
וודא איתו שהוא בודק את כיווני המגבר ומודע לכך שנשרפו כבר שני סטים.

על פניו, נראה שכיווני הגיין אצלך היו הגורם הבעייתי. אין בכך בכדי לשלול לחלוטין תקלה במגבר.

 

כן, זה קשור לכיוונים (וכן, אני בטוח שישראל יודע לסדר את זה). אם האנגלית בסדר ויש לך כוח אתה יכול לקרוא על זה כאן: http://www.bcae1.com/gaincon2.htm

 

ביחידת הראש שברשותך ניתן לבצע כיוונים רבים שקשורים לאופציות הפעלה (NORMAL/2WAY/3WAY) כמו גם לחיתוכים וכד'. מציע לעבור על האפשרויות (בלי קשר בהכרח לנושא השרשור) ולוודא שהיא מכוונת כראוי. בין אם בעצמך מול חוברת הפעלה או יחד עם ישראל.

 

אין טעם לכוון כרגע כי אין סט רק אחוריים צולעים לא מוגברים

רק בהתקנה

תודה רבה על העזרה

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

×
×
  • תוכן חדש...