Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת במידה ואני מזמין דרך HIDS-DIRECT או באיביי קסנון לרכב, יעבור מכס ?

במידה ולא עובר מכס ונתפס, הלך הכסף ?

המחירים בארץ פשוט לא שפויים.

פורסם

במידה ונתפס , שולחים בחזר לחול.

וזה מגיע אחרי 3 חודשייפ כיזה בדואר ימי.

אז זה באמת לוקח הרבה מאוד זמן

פורסם
במידה ונתפס , שולחים בחזר לחול.

וזה מגיע אחרי 3 חודשייפ כיזה בדואר ימי.

אז זה באמת לוקח הרבה מאוד זמן

 

שטויות..

דרך איביי משלוח עד 12 ימי עסקים

דרך HIDS-DIRECT עד 7 ימי עסקים..

 

עוד דעות של אנשים שהזמינו ?

מה עושים כשבאמת נתפס החבילה ? הכסף חוזר ?

פורסם

אני הזמנתי מאיביי וגם חששתי שאולי זה יתפס במכס אך זה הגיע בלי שום בעיה , בטח עניין של מזל שאין להם מספיק כח אדם לבדוק את כל החבילות.

פורסם

רוב סיכויים שלא יתפסו וזה יעבור בלי בעיה יש המון אנשים שמזמין קסנון מאייבי ולא תופסים.

לא שמעתי על מישהו אחד שנתפס.

פורסם
שטויות..

דרך איביי משלוח עד 12 ימי עסקים

דרך HIDS-DIRECT עד 7 ימי עסקים..

 

עוד דעות של אנשים שהזמינו ?

מה עושים כשבאמת נתפס החבילה ? הכסף חוזר ?

 

אל תגיד שטויות לפני שקראת טוב טוב.

שאלץ מה קורה במקרה שנתפס.

אם זה נתפס אתה לא יכול לשחרר.

ואתה יכול להחזיר לחול בדואר ימי.

 

תקרא טוב לפני שאתה רושם שטויות בחורציק

פורסם
אל תגיד שטויות לפני שקראת טוב טוב.

שאלץ מה קורה במקרה שנתפס.

אם זה נתפס אתה לא יכול לשחרר.

ואתה יכול להחזיר לחול בדואר ימי.

 

תקרא טוב לפני שאתה רושם שטויות בחורציק

 

חשבתי שהתכוונת שהחבילה עצמה מגיעה לפה אחרי 3 חודשים..סליחה וטעות שלי 8)

בכל מקרה מחר מתכוון להזמין קיט קסנון H7R שימנע סנוור...ננסה את המזל תודה

מישהו יודע על ההבדלים בין 55W לבין 35W ? ההפרש מחיר גדול ביניהם

פורסם
חשבתי שהתכוונת שהחבילה עצמה מגיעה לפה אחרי 3 חודשים..סליחה וטעות שלי 8)

בכל מקרה מחר מתכוון להזמין קיט קסנון H7R שימנע סנוור...ננסה את המזל תודה

מישהו יודע על ההבדלים בין 55W לבין 35W ? ההפרש מחיר גדול ביניהם

 

עוצמת הנורה, התקן בארץ עומד על 35W, אני הזמנתי מאיביי והגיע אחרי שבועיים בלי שום בעיות.

פורסם

שטויות במיץ אבוקדו, הזמנתי לי קיט שהגיע תוך 10 ימים, לא נעצר ולא נעליים ונכון לעוד לפחות 3-4 חברים שלי שאני יודע שהזמינו מאותו מוכר באיביי שאני הזמנתי ולא נעצר.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

×
×
  • תוכן חדש...