Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו


TAL-S
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

לאחר נסיעות מבחן ברינו קליאו, החלטתי שאני רוצה אותה.

זאת גם לאחר נסיעה והתעניינות לגבי פיג'ו 208.

אני יכול לסכם שהקליאו עולה על הפיג'ו בכל הפרמטרים. האוטו נוח יותר, חזק יותר, מאובזר יותר וזול יותר.

בגירסאת 0.9, הדגם המפואר, יש פחות או יותר את כל מה שצריך, והאוטו מאד נוח לנסיעה בעיקר וגם מחוץ לעיר (90 כ"ס לעומת 85 בפיג'ו).

עם המבצע של חבר, ההפרש בין רנו 0.9 טורבו (מפואר) לבין פיג'ו 208 אקטיב (מפואר) עומד על כ10,000 ש"ח. המון כסף.

 

הייתי שמח לשמוע המלצות לפני שאני סוגר עם רינו:

1. ירידת ערך של רינו גבוהה יותר משאר המכוניות בסגנון? (פיג'ו 208 וכו')

2. צריכת דלק- נתוני היצרן מצביעים על כ1:25. בפועל, האם ניתן לצפות, בנהיגה שהיא כמעט רק בין עירונית ב90 קמ"ש, לצריכת דלק של 1:20?

3. אמינות- האם הרכב אמין פחות מצרפתיות אחרות?

 

תודה רבה מראש לעונים!

פורסם

אז ככה, קיבלתי את הרכב לפני מספר ימים.

1. הרנו והפיגו נמצאות פחות או יותר באותה הסירה. קשה לומר מי תרד יותר. הימור שלי - הפיגו.

2. נסעתי כבר מעל 300 קילומטר והמחשב אומר לי שנשארו לי עוד 370 קילומטרים להמשיך. מד הדלק עומד מעל לחצי. אני מניח שבתדלוק הראשון הצריכה תהיה משהו כמו 1/16 וכמובן תגיע למיטבית אחרי 3000 קמ

3. לאור ההתמזגות של ניסאן ורנו, ישנה מגמת שינוי בנוגע לאמינות. כבר היום אפשר לראות שהפלואנס מציגה אמינות טובה. המנוע של הקליאו נבדק לאורך יותר מ800k קמ. אני רגוע.

 

בהצלחה!

פורסם

אאל״ט ל208 יש 82 כ״ס.

 

קליאו 0.9 מפואר (קולקשיין) עולה בחבר 85.5k ומעל 88k על הכביש.

208 אקטיב עולה 84k ולא יודע כמה על הכביש.

בכל מקרה, לא מבין איך הגעת לזה שה208 יקרה ב10k.

פורסם
אאל״ט ל208 יש 82 כ״ס.

 

קליאו 0.9 מפואר (קולקשיין) עולה בחבר 85.5k ומעל 88k על הכביש.

208 אקטיב עולה 84k ולא יודע כמה על הכביש.

בכל מקרה, לא מבין איך הגעת לזה שה208 יקרה ב10k.

87,400 על הכביש, מנסיון.

פורסם

צודק, זה ה״אקספסיון + פק״ שזה הדגם האמצעי . יותר מאובזר מהאקטיב של פיגו אגב...

המחיר יוצא אחרי הכל 86 בערך

הפיגו 96 בערך

 

שניהם כוללים את הריבית על המימון (שברינו, דרך חבר, הריבית נמוכה ב2%)

 

יכול להיות שיוצא 8 הבדל ולא 10, אבל העיקרון ברור.

אני חושב שגם אם היה להן את אותו תג מחיר, עדיין הקליאו עדיפה.

 

יש עוד דעות לגבי הקליאו?

למרות שאני כבר די משוכנע...

פורסם
אז ככה, קיבלתי את הרכב לפני מספר ימים.

1. הרנו והפיגו נמצאות פחות או יותר באותה הסירה. קשה לומר מי תרד יותר. הימור שלי - הפיגו.

2. נסעתי כבר מעל 300 קילומטר והמחשב אומר לי שנשארו לי עוד 370 קילומטרים להמשיך. מד הדלק עומד מעל לחצי. אני מניח שבתדלוק הראשון הצריכה תהיה משהו כמו 1/16 וכמובן תגיע למיטבית אחרי 3000 קמ

3. לאור ההתמזגות של ניסאן ורנו, ישנה מגמת שינוי בנוגע לאמינות. כבר היום אפשר לראות שהפלואנס מציגה אמינות טובה. המנוע של הקליאו נבדק לאורך יותר מ800k קמ. אני רגוע.

 

בהצלחה!

 

כשחבר שלי לוחץ על הברקס בפלואנס 2012 נדלק לו גם האיתות השמאלי (אחורה/מראה/קדימה) ,אני לא רואה מגמת שינוי בצרפתיות :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

באקספרסיון פאק אין מגנזיום.

 

עדיין אני לא מבין איך ה208 ממחירון 84k עולה לך 96k.

אם אכן זה המצב, האבזור באקספרסיון פאק מספק אותך ויש לך חבר,

אז לא רואה סיבה לשלם עוד 10k על ה208.

 

התלבטות צריכה להיות למי שמשלם מחיר רגיל ואז הפער בין

ה208 (84k) לבין קליאו קולקשיין (90.5k), הוא יותר משמעותי.

×
×
  • תוכן חדש...