Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה יופי :) .

ממליץ לך בחום לקנות את CG HONEYDEW .

עשיתי דילול של 800 מ"ל + 8 מ"ל שמפו + פיה כחולה = יצא קצף שחבל על הזמן !!!

כול הרכב לבן ואז לאט לאט היא ירדה מהרכב :).

 

המקציף הזה מומלץ בחום .

מי שמתלבט , חבל על הזמן !!!.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק למען ההגינות, יש לקחת בחשבון שהפימפומים מעייפים, צריך כל הזמן לפמפם ואני לפחות הייתי צריך למלא את המיכל עוד פעם תוך כדי העבודה, יכול להיות שעם הנסיון זה ישתפר. עדיין זה שווה את התוצאה :)

Using Tapatalk

פורסם

האם ההבדל בין המקציף היעודי הזה שווה את ה 65$ דולר הפרש בינו לבין מרסס גינה פשוט עם "ראש פס" כמו שליאור עשה בזמנו?

אפשר סרטון פעולה עדכני?

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם (נערך)

.תודה על התמונה והסרטון! כמה שאני אוהב מרססים מקציפים...

בעלון נראה שהפיה השחורה נותנת הכי הרבה קצף, לא?

אני מניח שזה קשור לספוג שבתוכה או למבנה הפנימי.

 

אגב, אתם יודעים שאפשר לקנות בארץ את המרססים של epoca tec one.. היבואן נמצא בכפר סבא ועולה בערך 60 שח למרסס..

 

עריכה :

מצרף גם את השרשור שלך בפורום אחר, שיהיה שימושי למי שצריך :

http://www.autopflegeforum.eu/forum/board19-rund-um-s-forum/board101-english-corner/23252-gloria-foamyclean-100/

עריכה אחרונה על ידי liork1
פורסם

לא , השחור נותן קצף קשה .

בכלס , לא רואה הבדל בין הצבעים .

 

בקשר לפורום ,בלי קשר לאשכול שפתחתי , הפורום שם מאוד מקצועי בנושא GLORIA FOAM MASTER .

יש שם מלא מידע , שמפויים , דילולים וכו' בכול הנושא שקשור למרסס מקציף.

 

מומלץ בחום

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סרטון (קצר ) עדכני :

 

 

הבדל שמים וארץ בין המרסס גינה למרסס גלוריה.

 

טוב לא רציתי לענות לך בלי שתהיה לי הוכחה ביד.

אז לעניין:

סליחה אבל לא.

יש הבדל, כן. אבל "הבדל שמיים וארץ" ?לא יודע.. אני נוטה לחשוב שלא..בטח לא הבדל מוצדק למוצר שעולה 600%(!) יותר.

 

הנה סרטון למרסס גינה המשופר שלי:

 

וזה עוד עם חצי מנת סבון (10 מ"ל לליטר וחצי מים), וסבון לא יעודי להקצפה (גולד של מגס).

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

הנה סרטון למרסס גינה המשופר שלי:

 

וזה עוד עם חצי מנת סבון (10 מ"ל לליטר וחצי מים), וסבון לא יעודי להקצפה (גולד של מגס).

 

אני איתך אבל חייבים להודות שהמרסס של גלוריה איכותי.

טיפ קטן - תוסיף חור קטן בחלק העליון של צינורית הנוזלים, זה יקציף לך יופי. אתה גם יכול לשים ספוג קצת אחר, זה אחד הדברים שהכי משפיעים.

פורסם

עד כמה שהבנתי חלק מעניין ה prewash זה העבודה של הקצף על הלכלוך והפירוק שלו, ובשביל שזה יעשה את העבודה צריך שהקצף ״יידבק״ לאוטו ויזחל למטה, במקרה הזה נראה לי שהקצף לא נדבק לאוטו אלא ישר נוזל. אני לא בטוח שזה עושה את העבודה. למרות שנראה מרשים

Using Tapatalk

פורסם
אני איתך אבל חייבים להודות שהמרסס של גלוריה איכותי.

טיפ קטן - תוסיף חור קטן בחלק העליון של צינורית הנוזלים, זה יקציף לך יופי. אתה גם יכול לשים ספוג קצת אחר, זה אחד הדברים שהכי משפיעים.

בטח שהוא איכותי על זה אין ויכוח.

הבעיה היא המחיר שלו והתמורה הדומה מאוד שאפשר לקבל ממוצר שעולה שישית ממנו..

בקשר לטיפ, יש לי כבר חור שם אבל הוא קטן מאוד, בגודל של ראש סיכה(זה מה שהשתמשתי כדי לחורר), האם להגדיל עוד? כמה להגדיל?

בקשר לספוג השתמשתי באקרילן, אתה ממליץ על חומר אחר? אגב נראה לי אני אדחוף עוד קצת לתוך הצינור, נראה לי ישפר.

עד כמה שהבנתי חלק מעניין ה prewash זה העבודה של הקצף על הלכלוך והפירוק שלו, ובשביל שזה יעשה את העבודה צריך שהקצף ״יידבק״ לאוטו ויזחל למטה, במקרה הזה נראה לי שהקצף לא נדבק לאוטו אלא ישר נוזל. אני לא בטוח שזה עושה את העבודה. למרות שנראה מרשים

נראה לי שעניין זה קשור יותר לכמות הסבון ולסוג שלי.. ופה השתמשתי בחצי כמות ובסבון לא ייעודי בכלל.. פעם הבאה אני אנסה כמות מלאה של סבון ואראה אם יש הבדל.. אם זה מעניין מישהו אני אקציף.. אופס, אקפיץ כדי לעדכן.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."


×
×
  • תוכן חדש...