Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאתה מתאר תלוי בסוכן ובחברת הביטוח. לפני שנים פגע בשכן שלי נהג שלא היה לו צד ג' ולא רצה לשלם. לשכן של היה צד ג' בלבד. חברת הביטוח בה היה מבוטח ביטוח צד ג' תבעה את הפוגע לא לפני שתקנה את הנזקים על חשבונה טרם התביעה.

 

אם יש לך סוכן מספיק עקשן חברת הביטוח תתבע את הפוגע אישית (מה גם שזה מגיע לך במסגרת סיוע משפטי בפוליסה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מה שאתה מתאר תלוי בסוכן ובחברת הביטוח. לפני שנים פגע בשכן שלי נהג שלא היה לו צד ג' ולא רצה לשלם. לשכן של היה צד ג' בלבד. חברת הביטוח בה היה מבוטח ביטוח צד ג' תבעה את הפוגע לא לפני שתקנה את הנזקים על חשבונה טרם התביעה.

 

אם יש לך סוכן מספיק עקשן חברת הביטוח תתבע את הפוגע אישית (מה גם שזה מגיע לך במסגרת סיוע משפטי בפוליסה)

 

רק על הפוליסה שלי ידעתי לספר. אצלי הסיוע המשפטי זה רק במקרה שתובעים אותי (אישית לא את הפוליסה שלי) וגם זה כולל עד כמה שאני מבין יעוץ ולא ייצוג.

לחבר שיש לו צד ג' בלבד יש סעיף של סיוע משפטי שכולל יעוץ ולא ייצוג.

 

אתה בטח יותר בקיא בזה ממני, אבל עד כמה שאני יודע חברה בע"מ לא יכולה לתבוע בן אדם בתביעות קטנות, מה שאומר שבמקרה של השכן שלך, חברת הביטוח שלו הלכה לבית משפט השלום (עורך דין והכל) ותבעה את הנהג הפוגע, כשלנהג הנפגע יש צד ג' (הווה אמר שהיא בכלל לא חייבת לעשות את זה). אני לא אגיד לך שזה מוזר אבל אני בטוח שזאת התנהלות מאד מאד חריגה. בנוסף אתה אומר שהיא שלמה על התיקון עוד לפני שהיא ניצחה במשפט.

 

כאמור, לא מה שנאמר לי ע"י איילון ואני חושב שהפוליסה שלי דיי סטנדרטית.

פורסם

הי

ZVIT - מה שאתה מתאר נשמע תרחיש די אופטימי, לא מכיר חברות/סוכני ביטוח שעוזרים כל כך.

YKG - לפי מה שאתה אומר האדם אמור לתבוע ישירות את הפוגע ללא התערבות הביטוח.

אגב, 8% עלית פרמיה זה לא כל כך הרבה יחסית לנזק של 6 אש"ח...

פורסם

ברגע שאתה תובע את חברת הביטוח שלך, אם יש סיכוי שהיא יכולה לקבל את הנזק מצד ג' היא תתבע אותו בבית משפט השלום על הנזק ועל שכר טירחת עורך דינה.

 

אם לא תתבע אותם אין להם סיבה לתבוע את צד ג' - כי אין להם נזק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הי

ZVIT - מה שאתה מתאר נשמע תרחיש די אופטימי, לא מכיר חברות/סוכני ביטוח שעוזרים כל כך.

YKG - לפי מה שאתה אומר האדם אמור לתבוע ישירות את הפוגע ללא התערבות הביטוח.

אגב, 8% עלית פרמיה זה לא כל כך הרבה יחסית לנזק של 6 אש"ח...

 

אני שוב אסייג את עצמי ואגיד שמה שאני יודע זה רק מדברים שחפרתי.

במקרה שהתאונה של תאונה שאתה סבור שהצד השני אשם ויש לך דרך להוכיח את זה אנשים ששאלתי עשו ככה:

אלה שיש להם מקיף הפעילו את המקיף, אחרי שתביעת הצד ג' שלהם נדחתה ואז תבעו את הבן אדם אישית על העליה בפרמיה וההשתתפות העצמית

 

אלה שהיה להם צד ג' בלבד, תבעו את הבן אדם השני או\ו חברת הביטוח שלו על כל עלות התיקון ועלות השמאי.

 

למקרה שזה לא היה ברור זה 8% בשנה על פני 3 שנים, כלומר 24% בקירוב. אם עלות הפוליסה שלך זה 5000 שקלים בשנה וההשתתפות העצמי שלך זה 1500 שקלים אז הלכו לך 2700 שקלים על כל הסיפור הזה. פחות מ6 אבל ממש לא זניח.

פורסם
סכום לא זניח, אבל ביחס לתיקונים זה סביר.

אגב, איזה רכב יש לך שביטוח עולה לך 5000 ש"ח??

 

אני משלם פחות. עלות פוליסה נגזרת לא רק מכמה הרכב יקר אלא גם מכה הוא גניב ומי הנהגים שנוהגים בו.

יש משהו בשרשור אחר שאמר שעל מאזדה 3 2007 הוא משלם מיקף של 8000 כי יש לו נהג צעיר וחדש עם רזומה של תאונות, בפוליסה.

פורסם
אני משלם פחות. עלות פוליסה נגזרת לא רק מכמה הרכב יקר אלא גם מכה הוא גניב ומי הנהגים שנוהגים בו.

יש משהו בשרשור אחר שאמר שעל מאזדה 3 2007 הוא משלם מיקף של 8000 כי יש לו נהג צעיר וחדש עם רזומה של תאונות, בפוליסה.

 

אני יודע, זה היה בציניות..

×
×
  • תוכן חדש...