Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי עבודת ידים אכן יפה מאוד, כדאי רק לעשות את הגימור. אף פעם אל תראה משהו שלא גמור. ישר יקפצו עליך. דרכו של עולם..

...באוטו שלך אתה יכול לעשות כרצונך, ואולם, אם היית מתקין זאת "ללקוח" , זה היה בין לא ראוי עד חָמוּר.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

זה המסך שקניתי

 

וזו המצלמה

 

המצלמה עצמה מצלמת חרא ולא מומלצת בכלל. בכל מקרה היא מגיעה עם יציאת RCA שאותה חיברתי למסך.

 

כפי שכבר כתבתי, את המצלמת רוורס קיבלתי עם האוטו ואין לי שום פרטים עליה, פשוט חיברתי את הכבל RCA שלה למסך והיא נתנה תמונה (מצחיק, היא מחוברת ל (+) ו (-) קבועים ודולקת גם ללא רוורס. עוד יותר מצחיק שהאוטו אצלי כבר חצי שנה ולא ידעתי שהמצלמה פועלת קבוע כל הזמן הזה).

 

הסך שמש מגיע עם תאורה שנדלקת בפתיחה של המכסה, יש מפק מכאני שסוגר (-) ומדליק מנורה (ניתן לראות את הבית שלה משמאל למסך). פשוט חיברתי את ה (-) של המסך דרך המפסק הזה וביטלתי את המנורה (כיוון שצרכה הרבה אנרגיה וזה גרם למסך להאיר חלש מידי).

 

למסך יש כפתורי כיוונון מאחורה בהם ניתן להחליף ערוצים, בנוסף ניתן לכוון בהירות, ניגודיות וכד'. לא רואים בתמונות אבל חפרתי מקום לכפתורים בתוך הסך שמש וניתן ללחוץ עליהם ע"י מישוש דרך הבד החיצוני.

 

תכניות להמשך:

1. להעביר את כפתורי השליטה במסך קדימה. בקצב הזה, של לחיצות דרך הבד, לא ירחק היום בו הבד ייקרע. אני גם לא מתכוון לעשות חורים לטובת המפסקים. כפי שכבר ניתן לראות, אני אוהב את ההתקנות שלי נקיות, בלי חורים ובלי חוטים מבצבצים. גם אם במחיר של לפרק חצי דאשבורד (וגג, וקורה צדדית, ופנל רגליים.. אבל מי סופר :roll:).

 

2. להכין חיפוי יפה למסך (כדי שכולנו כאן נוכל לישון בשקט :wink:).

 

3. לבצע הלחמות מחדש למסך כדי שיפסיק לרצד בזמן רעידות מהנסיעה.

 

4. להחליף מצלמת DVR באחת שמצלמת טוב. אשמח להמלצות על מצלמה קטנה וקומפקטית, אבל כזו שמצלמת באיכות ועם יציאת RCA (בלי מסך).

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

שכחתי לציין.

שני מסכים קיפחו את חייהם במהלך העבודה על הפרויקט. אחד מסך 5" שניסרתי כדי שיתאים למסגרת. (כן כן, מסתבר שאפשר לנסר LCD... רק צריך לדאוג שהנוזל שלו לא יברח החוצה :?).

 

השני, מסך בדיוק כמו זה שהתקנתי פשוט במהלך ההתקנה לחצתי אותו חזק מידי למקום והוא נשבר מבפנים.

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם
שכחתי לציין.

שני מסכים קיפחו את חייהם במהלך העבודה על הפרויקט. אחד מסך 5" שניסרתי כדי שיתאים למסגרת. (כן כן, מסתבר שאפשר לנסר LCD... רק צריך לדאוג שהנוזל שלו לא יברח החוצה :?).

 

השני, מסך בדיוק כמו זה שהתקנתי פשוט במהלך ההתקנה לחצתי אותו חזק מידי למקום והוא נשבר מבפנים.

 

ניסור LCD = צמרמורת. הורדת שוליים או פיקסלים? זה לא דופק ברמה החשמלית?

LCD בנוי עם spacers שמחזיקים את הנוזל. אם פגעת באחד מהם, אתה לא חושש שיברח בסופו של דבר הנוזל?

si vis pacem, para bellum

פורסם

תודה רבה על ההסבר ועל הקישורים!

 

תראה זה לא סוף העולם, טוב לך ככה (מבחינה אסטתית), תשאיר, אני גם ככה.

עשיתי כמה פרוייקטים, כל עוד זה לא קשור לבטיחות\מכלולים מכאניים חשובים, אני משאיר את זה קצת חאפר.

יש לי כמה סיבות לכך, א' אני בנאדם קצת מבולגן, ודרך הבלאגן אני מוצא הכל.

ב' ככה זה אצלי בכל תחום, אם אני עושה משהו, את האסטתיקה אני מזניח, בגלל שזה האופי שלי. (אני מוכן לעלות תמונה של המחברות שלי, במקצוע שאני לומד, אין סדר, דוחס כמה שיותר לתוך דף, אבל טפו טפו טפו הציונים מאוד אסטתיים על הדף).

 

 

למה בעצם אתה מחבר את הDVR למסך? מה זה נותן לך?

התפקיד שלה זה נטו להקליט, כשקורה משהו חס וחלילה אתה מוציא את הכ.זיכרון ומעביר את הסרטונים למחשב. (אני טועה?)

 

תשדרג את הפרוייקט בכך שתחבר את המצלמה לנורת רוורס או למתח שיגרום לה לא לפעול תמיד. (אני מניח שזה כמה mA בודדים, אבל עדיין זה נחשב לבזבוז.

 

 

לגבי מסך LCD, אם אתה חותך אותו אתה תאבד גם מידע מהתמונה?

פורסם

שמע.. ענק!

כל הכבוד, עבודה יוצאת מן הכלל - מקורי מאוד

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם
ניסור LCD = צמרמורת. הורדת שוליים או פיקסלים? זה לא דופק ברמה החשמלית?

LCD בנוי עם spacers שמחזיקים את הנוזל. אם פגעת באחד מהם, אתה לא חושש שיברח בסופו של דבר הנוזל?

 

ניסור של המסך עצמו. כפי שכתבתי, הנוזל ברח. עקרונית הייתי אמור להחזיק את המסך מאונך ולסתום אותו עם חומר אטימה מיד אחרי החיתוך כדי שהנוזל לא יברח.

 

תודה רבה על ההסבר ועל הקישורים!

 

תראה זה לא סוף העולם, טוב לך ככה (מבחינה אסטתית), תשאיר, אני גם ככה.

עשיתי כמה פרוייקטים, כל עוד זה לא קשור לבטיחות\מכלולים מכאניים חשובים, אני משאיר את זה קצת חאפר.

יש לי כמה סיבות לכך, א' אני בנאדם קצת מבולגן, ודרך הבלאגן אני מוצא הכל.

ב' ככה זה אצלי בכל תחום, אם אני עושה משהו, את האסטתיקה אני מזניח, בגלל שזה האופי שלי. (אני מוכן לעלות תמונה של המחברות שלי, במקצוע שאני לומד, אין סדר, דוחס כמה שיותר לתוך דף, אבל טפו טפו טפו הציונים מאוד אסטתיים על הדף).

 

 

למה בעצם אתה מחבר את הDVR למסך? מה זה נותן לך?

התפקיד שלה זה נטו להקליט, כשקורה משהו חס וחלילה אתה מוציא את הכ.זיכרון ומעביר את הסרטונים למחשב. (אני טועה?)

 

תשדרג את הפרוייקט בכך שתחבר את המצלמה לנורת רוורס או למתח שיגרום לה לא לפעול תמיד. (אני מניח שזה כמה mA בודדים, אבל עדיין זה נחשב לבזבוז.

 

 

לגבי מסך LCD, אם אתה חותך אותו אתה תאבד גם מידע מהתמונה?

 

מבחינתי האסטתיקה חשובה מאוד.

אם זה לא נראה "מקורי מהחברה", אני לא משלים עם זה.

אצלי ברכב אין שום חוטים מבצבצים, מטענים, מצלמות, חורים בדאש-בורד וכד'. אני פשוט לא סובל את הדברים האלו. כל התקנה שלי נקיה לחלוטין גם אם צריך לפרק חצי אוטו בשביל זה.

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

×
×
  • תוכן חדש...