Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מנוע טוראן 1400Tsi. האם גם אתה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעבר לכך שאתה טועה ביחס לתגובה שלי, אני חושב שאתה צודק.

אני בסך הכל מבקש דיוק. או וואטאוור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנועים כאלה שהוחלפו אמורים להיות בדיגמי ה 160 כ"ס ואכן הם לא משווקים יותר.

מנועים כאלה הוחלפו למספר כלי רכב על חשבון החברה ללא עלות כלל.

מנועי ה 122 לא סובלים מבעיית מנוע כזו (לא שמעתי כלל על תקלה כזו עדיין)

כנס למוסך המרכזי ותדרוש החלפה על חשבונם - לא אמורה להיות בעייה אפילו אם האחריות הסתיימה, ובמקרה הצורך

פנה במכתב לחברת האם בגרמניה וקבל מהם תשובה - תערב אותם כבר כעת.

 

הרכב מגיע עם DSG6 (לאחי יש דגם 122 כ"ס) והתקלה היחידה היתה שהוחלף לו מוח גיר על חשבון החברה

קובי

:-)

פורסם

כמובן שאנחנו נהיה חכמים יותר אחרי שבעל הרכב יפרט באיזה מנוע מדובר, 140 או 160.

מאחר ומדובר ברכב "בן 5 וקצת", סביר יותר שמדובר על 140.

 

לי הייתה גולף משנתון 2008 עם מנוע 140 והחזקתי בו כמעט 3 שנים. למעט החלפת מכטרוניקס, לא הייתה שום בעיה במנוע.

בבעלותי גולף 160 משנת 2010 (3 וחצי שנים) וחוץ מקריאות השרות להחלפת מצמדים ומכארוניקס, עדיין לא צצה לי בעיה במנוע.

פורסם

אתפלא מאוד אם מדובר ב- 140. ה- 140 שרכשתי בשנת 2007, מהראשונות שעלו לכביש בישראל, עדיין נוסעת באון, והבחורה שרכשה אותה ממני העבירה אותה לאחיה. גם מי שרכש ממני את ה- 160 שרכשתי ב- 2009 עדיין נהנה ממנה.

על כל פנים, לא הפסיקו את ייצור המנוע, הוא משמש - בכיול חזק יותר - באיביזה קופרה ובפולו GTI, למשל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אתפלא מאוד אם מדובר ב- 140. ה- 140 שרכשתי בשנת 2007, מהראשונות שעלו לכביש בישראל, עדיין נוסעת באון, והבחורה שרכשה אותה ממני העבירה אותה לאחיה. גם מי שרכש ממני את ה- 160 שרכשתי ב- 2009 עדיין נהנה ממנה.

על כל פנים, לא הפסיקו את ייצור המנוע, הוא משמש - בכיול חזק יותר - באיביזה קופרה ובפולו GTI, למשל.

 

קרא קצת פוסטים על תפקוד המנוע הנל בפולו ובאיביזה.הבעיות ואכילת השמן המופרזת לא נעלמו..

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

אצלנו בוודאות מדובר במנוע 140 כ"ס

מהרגע הראשון הרכב אכל שמן בצורה מפחידה

קיבלנו תשובה שככה המנוע עובד .

 

אני לא שולל חלילה את מה שאתה אומר,אני באמת בטוח שהרכב היה מעולה אצלך.

אבל אצלנו זה היה בידיוק ההפך

פורסם

על כל פנים, לא הפסיקו את ייצור המנוע, הוא משמש - בכיול חזק יותר - באיביזה קופרה ובפולו GTI, למשל.

עם הטורבו והסופר צ'ארג'ר?

קרא קצת פוסטים על תפקוד המנוע הנל בפולו ובאיביזה.הבעיות ואכילת השמן המופרזת לא נעלמו..

אם אכן מדובר על אותה תצורת מנוע (כולל דאבל טורבו), ב-140 שהייתה בבעלותי, וכן ב-160 שבבעלותי עכשיו, לא היה/אין צורך להוסיף גרם שמן בין טיפול לטיפול.

פורסם

המנוע בטוראן הוא בעל 140 כ״ס, בהתחלה הוצע עם גיר dsg6 ואח״כ dsg7.

 

לי נודע על בעיות עם מנוע זה רק בטוראן ורק בשנותיו הראשונות, 2008, 2009 וגם לא ברכבים אחרים של הקונצרן עם אותו המנוע, ייתכן שמדובר בסדרה תקולה של מנועים ואחר כך התגברו על הבעיות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

יש בפורום הזה מספיק מידע אובייקטיבי לכשלים בסוג המנוע שיש לך ברכב.

יש כאן גם נציגה של צ'מפיון, מומלץ לך לפנות אליה אם היא עדיין לא עשתה את זה בהודעה פרטית. משרשורים אחרים שנפתחו כאן היא בהחלט עוזרת.

יש לך בהחלט קייס טוב לפיצוי באחוז גבוה, הרבה יותר גבוה ממה שהציעו לך.

מומלץ גם לעשות קצת שופינג במוסכים אחרים לבירור עלות אמיתית של מנוע כזה.

 

 

 

ולהזכיר את כל הפיאטים והאלפות שמנועים הולכים שם כאילו אין מחר.

 

אתה מדבר כאילו כל יום הולך מנוע, המקרים שאתה שומע עליהם זה פרומיל מסך הרכבים של הקונצרן, אז חלאס כבר עם ההתלהמות הזו בשרשורים כאלה ודומים!

תמשיך ככה בחור, אתה בדרך הנכונה להצטרף לחברך ג'וני בוי שהודעותיו ה"אינטליגנטיות" נמחקות.

אתה מוזמן כמובן לספק הוכחות למנועים שהולכים בפיאטים ובאלפות כאילו אין מחר, אבל רק אם ממש בא לך.

פורסם
:mm_yeah:

הסיבה שאבא שלי פוחד לרכוש פולקסווגן היא בגלל מקרים כאלה שפשוט מתרחשים בקונצרן הזה יותר מכל אחר שאני מכיר (לפחות בארץ).

 

לא צריך לפחד מהקונצרן, צריך להריח את השוק ולבחור רכב שמתאים לצרכים וליכולת.

קנית טורבו עם מפרט נוצץ, אל תשכח שעומדות מאחוריו גם עלויות אחזקה גבוהות יותר מכל רכב אטמוספרי.

 

אני הייתי צריך לבחור לאבא שלי רכב, שישרת אותו בהכי אמינות שיש, ויתן איכות ונוחות אירופאים, בזה הגרמנים מצטיינים.

אז שלחתי אותו לקנות פאביה חדשה, היא הכי התאימה לדרישות והצרכים שלו.

אומנם קונצרן VAG, אבל מנוע וותיק (1.4 אטמוספרי פשוט), וגיר ידני, ויחסית הרכב עם וותק בשוק וכבר גילו את רוב המינוסים והפלוסים שלו.

הרבה ברחוב שואלים אותי למה לא TSI, המשוואה פשוטה, יותר שכלולים יותר כסף בעתיד, טורבו הולך, מכה של כמה אלפים טובים!

אז אפשר לרדוף אחרי טכנולוגיה, והופ יש לי מנוע 1.4 עם 160 כ"ס, אבל על טכנולוגיה משלמים, מי שמוכן לפרנס את אגף הפיתוח של VAG, שיהיה בריא, אני לא מוכן.

מה גם שהצרכים של הנהג העיקרי ברכב אצלנו לא דורשים טורבו, אלה רק חיסכון ועלויות נמוכות ביחס לתמורה.

 

אז אפשר לקנות VAG עם TSI וDSG וכל השכלולים העדכניים, אבל שבאות הבעיות, צריך גם לדעת להשלים איתם.

פורסם
קרא קצת פוסטים על תפקוד המנוע הנל בפולו ובאיביזה.הבעיות ואכילת השמן המופרזת לא נעלמו..

 

אשמח אם תפנה אותי לכאלה. המנועים האלה נמכרים בכמה יבשות, בעשרות אלפים. ממשכיים להחליף מנועים כאלה בישראל? אני באמת לא מכיר ואשמח לשמוע מיד ראשונה.

 

עם הטורבו והסופר צ'ארג'ר?

אם אכן מדובר על אותה תצורת מנוע (כולל דאבל טורבו), ב-140 שהייתה בבעלותי, וכן ב-160 שבבעלותי עכשיו, לא היה/אין צורך להוסיף גרם שמן בין טיפול לטיפול.

 

אכן. וגם אצלי לא היה צריך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אשמח אם תפנה אותי לכאלה. המנועים האלה נמכרים בכמה יבשות, בעשרות אלפים. ממשכיים להחליף מנועים כאלה בישראל? אני באמת לא מכיר ואשמח לשמוע מיד ראשונה.

 

 

 

אכן. וגם אצלי לא היה צריך.

 

שוטט קצת בvagit,ותשמע ממקור ראשון.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

שוטטתי. אפילו ביצעתי חיפוש על איביזה קופרה, שעושה שימוש במנוע הזה. אם יש לך קישור עדכני - אודה אם תספק.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...