Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מנוע טוראן 1400Tsi. האם גם אתה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם דומגא קטנה...

 

אצלנו בחברה כולם התלהבו מהסקודה,

אני בהיותי תפקיד בכיר ביקשתי סקודה אוקטביה1400 TSI

140כ"ס, המתנתי חודש וחצי והודיעו לנו מחברת הליסינג כי הם לא עובדים עם VAG, עקב בעיות מנועים וגירים בסה"כ 40 כאלה שנתקעו! כולל 23 מנועים..לא מובן בכל הארץ...וזאת חברת ליסינג יחסית ענקית, "שלמה סיקסיס".

 

אז מאז נתקעתי עם ה 3 2 ליטר... :\ שהייתה לי הארכתי את התקופה לעוד חצי שנה לחכות למשהו מעניין אחר.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלמה הוא היבואן של אופל. ברור שהוא מעדיף למכור אופל ולא סקודה, וכך להרוויח פעמיים... לא?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
קראתי את האשכול שפתחת בפורום הטכני וניסיתי להתקשר אלייך אבל אין תשובה.

של מי הטלפון שפרסמת ?

 

 

שלי.

אכן לא היה מאוד זמין....

ממחר זמינות מלאה. אם לא עונה אפשר להשאיר הודעה ואני חוזר מהר.

תודה. סליחה.

אני מנסה להתקשר אלייך כבר 5 ימים ואין תשובה.

 

האם לשנות את החתימה שלי או להשאיר אותה כמו שהיא ?

איזה כייף לי :)

פורסם

שאלה למנהלי הפורום,

 

למה אף אחד לא מבקש הוכחות לכשרות למה שכתב פותח האשכול בהודעה הראשונה ? אני ניסית להתקשר לפותח האשכול בשבוע שעבר מספר פעמים ואף אחד לא ענה.

 

אולי זה טרול או בעל עניין לפתוח אשכול שכול מטרתו הכפשה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
צמפיון מחתימים אותך על הסכם סודיות לאחר החלפת מנוע או טרייד אין

 

זה רציני? ראית את זה בעיניים שלך?

ומה קורה שרוצים למכור את המכונית? אסור לעדכן את הרוכש?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
צמפיון מחתימים אותך על הסכם סודיות לאחר החלפת מנוע או טרייד אין

 

זה לא נכון.

לנו במשפחה, החליפו מנוע לגולף 160 בפליקס.

שום הסכם סודיות ושום כלום.

פורסם
שאלה למנהלי הפורום,

 

למה אף אחד לא מבקש הוכחות לכשרות למה שכתב פותח האשכול בהודעה הראשונה ? אני ניסית להתקשר לפותח האשכול בשבוע שעבר מספר פעמים ואף אחד לא ענה.

 

אולי זה טרול או בעל עניין לפתוח אשכול שכול מטרתו הכפשה ?

 

בפעם האחרונה, שאלות למנהלים בקשר לניהול - בפרטי.

 

ובפעם האחרונה, אנחנו לא מבצעים חקירה לגבי הודעות של משתמשים, כאן זה לא עיתון. ברצינות, אתה מצפה מהאדמין לדרוש הוכחות מכל מי שכותב כאן?!

שירלי, את בטח מתבדחת...

 

זו מדיה פתוחה כל זמן שהדברים נכתבו בשפה סבירה, הם נשארים, וכל מי שרוצה יכול להגיב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בפעם האחרונה, שאלות למנהלים בקשר לניהול - בפרטי.

 

ובפעם האחרונה, אנחנו לא מבצעים חקירה לגבי הודעות של משתמשים, כאן זה לא עיתון. ברצינות, אתה מצפה מהאדמין לדרוש הוכחות מכל מי שכותב כאן?!

שירלי, את בטח מתבדחת...

 

זו מדיה פתוחה כל זמן שהדברים נכתבו בשפה סבירה, הם נשארים, וכל מי שרוצה יכול להגיב.

 

שלום לך,

אני פותח האשכול. אשמח לענות לכל שאלה ולהתייחס לכל מה שתעלה.

אם אני לא זמין בנייד (0546648222) אתה מוזמן להשאיר הודעה או סמס ואני חוזר מהר.

בשל עיסוקי לא זמין תמיד.

לצערי, כל הכתוב הוא אמיתי. הייתי שמח לבשר שלא כך הם פני הדברים.

לחלופין-אתה מוזמן לתת את מספרך ואצור קשר.

תיווכח לדעת שאין לי רצון ולא סיבה ל'פברק' סיפור כזה. שוב, לצערי.

פורסם
שאלה למנהלי הפורום,

 

למה אף אחד לא מבקש הוכחות לכשרות למה שכתב פותח האשכול בהודעה הראשונה ? אני ניסית להתקשר לפותח האשכול בשבוע שעבר מספר פעמים ואף אחד לא ענה.

 

אולי זה טרול או בעל עניין לפתוח אשכול שכול מטרתו הכפשה ?

 

שלום לך,

אני פותח האשכול. אשמח לענות לכל שאלה ולהתייחס לכל מה שתעלה.

אם אני לא זמין בנייד (0546648222) אתה מוזמן להשאיר הודעה או סמס ואני חוזר מהר.

בשל עיסוקי לא זמין תמיד.

לצערי, כל הכתוב הוא אמיתי. הייתי שמח לבשר שלא כך הם פני הדברים.

לחלופין-אתה מוזמן לתת את מספרך ואצור קשר.

תיווכח לדעת שאין לי רצון ולא סיבה ל'פברק' סיפור כזה. שוב, לצערי.

פורסם

משום מה שמדובר במישהו שמדווח על תקלה ב-VAG מיד תוקפים אותו, חושדים שמדובר בטרול ומסבירים שמדובר במוצרים שאם הם מתקלקלים זה קורה לעיתים מאוד נדירות וגם אז בגלל הזנחה פושעת. תחליפו "טוראן" ב-"מגאן" בדיווח הפותח ופתאום כל הביקורת תעלם ואף אחד לא יחשוד שמדובר בטרול.

 

עוד שעשיתי מחקר לרכישת מכונית שנה שעברה וקראתי שרשורים כאלו (כי אשתי רצתה גולף) ראיתי את המגמה הזאת חוזרת בכולם. כמובן שאם מישהו יכתוב שהטורבו באלפא מיטו שלו הלך - אז התגובות יהיו אחרות - שהרי ברור שמנוע איטלקי מתוכנן להתפוצץ אחרי 60 אלף ק"מ והרכב מחליד כבר ביציאה מהמפעל.

 

שקניתי את הבראבו, היה ברור שמדובר "בפיאט" - אחד המותגים המושמצים בישראל, שמעתי גם על דיווחים בבעיות בגיר הרובוטי (בלאי במנוע החשמלי, דליפה בצובר לחץ וכו'), לכן המכונית עלתה 20 אלף פחות מהגולף מהשנתון ורמת הגימור המקבילים.

אני משער שמי שקונה גולף (או כל פולקסווגן) משומשת ומשלם 20 אלף יותר, מצפה לאמינות ואיכות בניה שתהלום את המחיר.

 

ולגבי העניין על מנועי פיאט ואלפא שהולכים על ימין ועל שמאל, לא זכור לי שיש מחלה מיוחדת במנוע ה-1.4 טורבו של המותג (שנמצא בפיאט 500, פונטו, בראבו, באלפא מיטו וג'וליטה ובדודג' דראט). לפני כמה שנים היה מנוע מסוים באלפא שהיה ידוע כבעייתי - אולם מאז הבעיה נפתרה (המנוע כבר לא מיוצר).


×
×
  • תוכן חדש...