Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מנוע טוראן 1400Tsi. האם גם אתה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משום מה שמדובר במישהו שמדווח על תקלה ב-VAG מיד תוקפים אותו, חושדים שמדובר בטרול ומסבירים שמדובר במוצרים שאם הם מתקלקלים זה קורה לעיתים מאוד נדירות וגם אז בגלל הזנחה פושעת. תחליפו "טוראן" ב-"מגאן" בדיווח הפותח ופתאום כל הביקורת תעלם ואף אחד לא יחשוד שמדובר בטרול.

 

עוד שעשיתי מחקר לרכישת מכונית שנה שעברה וקראתי שרשורים כאלו (כי אשתי רצתה גולף) ראיתי את המגמה הזאת חוזרת בכולם. כמובן שאם מישהו יכתוב שהטורבו באלפא מיטו שלו הלך - אז התגובות יהיו אחרות - שהרי ברור שמנוע איטלקי מתוכנן להתפוצץ אחרי 60 אלף ק"מ והרכב מחליד כבר ביציאה מהמפעל.

 

שקניתי את הבראבו, היה ברור שמדובר "בפיאט" - אחד המותגים המושמצים בישראל, שמעתי גם על דיווחים בבעיות בגיר הרובוטי (בלאי במנוע החשמלי, דליפה בצובר לחץ וכו'), לכן המכונית עלתה 20 אלף פחות מהגולף מהשנתון ורמת הגימור המקבילים.

אני משער שמי שקונה גולף (או כל פולקסווגן) משומשת ומשלם 20 אלף יותר, מצפה לאמינות ואיכות בניה שתהלום את המחיר.

 

ולגבי העניין על מנועי פיאט ואלפא שהולכים על ימין ועל שמאל, לא זכור לי שיש מחלה מיוחדת במנוע ה-1.4 טורבו של המותג (שנמצא בפיאט 500, פונטו, בראבו, באלפא מיטו וג'וליטה ובדודג' דראט). לפני כמה שנים היה מנוע מסוים באלפא שהיה ידוע כבעייתי - אולם מאז הבעיה נפתרה (המנוע כבר לא מיוצר).

 

דוק, על מה אתה מדבר?

ראשית, בעיות במנועים של VW זה פיצ'ר מיוחד שנועד לשים את הבעלים של הרכב בחזית הטכנולוגיה על ידי עדכון שוטף של מנועיו.

שנית, וברצינות, מי פה השמיץ את אלפא או רנו בחצי עשור האחרון? "זה בראש לך, וזה רק נדמה לך"...

שלישית, יש באמת רכבים ששומרים טוב יותר על מחיר בארה"ק, ויש לזה שלל סיבות. זה מאפשר לרכוש כל מיני "מציאות" כפי שאני רכשתי בזמנו רובר R25 וזה עד היום הרכב שהכי אהבתי...

רביעית - תתעדכן. הבון טון היום זה להשמיץ את הפוקוס ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שנית, וברצינות, מי פה השמיץ את אלפא או רנו בחצי עשור האחרון?
למה ללכת חמש שנים אחורה? כאן לפני מס' שבועות על "מנועי אלפא ופיאט שהולכים כאילו אין מחר"...

והאמת שמחוץ לכתלי הפורום עדיין יש לא מעט ממכרי שהיו מזועזעים שעברנו מקורולה לבראבו.

 

לגבי הגיר של הפוקוס, נו טוב. אבל השיחה נגעה במנועים ולא בתיבות הילוכים רובוטיות, שזה נושא כאוב בפני עצמו אצל כל היצרנים (גם ברכב שלי כפי שהזכרתי)...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...