Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני כרגע מתלבט בין פיקנטו חדשה (הדגם המפואר) ב77.5 אלף

 

או לחילופין בפיקנטו בת שנתיים עם 27000 קמ ב 62 אלף

 

השאלה שלי היא במידה ואני אמכור את הרכב תוך 3 שנים בכמה אני אוכל למכור כל אחד מהרכבים בהנחה שאני נסע כ10000 קמ בשנה בלי תאונות וכו...

 

תודה מראש,

בר

פורסם
רכב חדש מאבד מהערך שלו הכי הרבה בשנה הראשונה. לדעתי אתה יכול להשיג יד שנייה במחיר הרבה יותר טוב מזה שציינת.

 

שלום,

דבר ראשון תודה על התשובה, תוכל בבקשה לציין כמה רכב כמו קיה פיקנטו מאבד בשנה הראשונה השנייה והשלישית תחת ההנחה כי אני נוסע 10,000 ק"מ בשנה? (באחוזים)

 

בנוסף, אני חיפשתי פיקנטו ביד 2 ובwinwin ומצאתי קיה שנתון 2011 עם קילומטרז סבבה (עד 40 אלף) ב61 ו 62 אלף (שוב אני מדבר על הפיקנטו המאובזרות)

פורסם

במחירים האלה אני הייתי הולך על חדש.

לפי דעתי ירידה של שנתיים צריכה להיו כ-25K ש"ח, כלומר שהמחירון יהיה באיזור ה-50K ש"ח (חדשה עלתה 74K ש"ח).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
במחירים האלה אני הייתי הולך על חדש.

לפי דעתי ירידה של שנתיים צריכה להיו כ-25K ש"ח, כלומר שהמחירון יהיה באיזור ה-50K ש"ח (חדשה עלתה 74K ש"ח).

 

שלום

לצערי לא ראיתי מכוניות במחירים האלו... עם קילומטרזים סבירים, הכי קרוב שראיתי זה רכב עם 56000 ק"מ ב54 אלף (2011)

כל הקילומטרזים הנמוכים עולים 60 וצפונה... הגיוני?

פורסם

הכל עניין של היצע וביקוש. אם יש מי שמשלם את הסכומים הללו המחירים יישארו ברמה זו.

 

בטווח הבינוני נראה לי שהמחירים יירדו בשל המגמה של ירידת מחירי המכוניות החדשות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה זה משנה אם זה הגיוני?

אני רוצה למכור לך ארטיק ב-100 ש"ח, זה נשמע לך הגיוני?

אם אני אספר לך שאני מכיר מישהו שקנה כזה רכב עם אותם נתונים ב-100K ש"ח או אחד שקנה כזה רכב עם אותם נתונים ב-30K ש"ח זה ישמע לך הגיוני לשלם עליו את המחיר שרשמת?

 

מתאים לך המחיר אז תקנה, לא מתאים אל תקנה. זה היופי בשוק חופשי.

רוצה לדעת מה המחירון המומלץ אז תתקשר ללוי יצחק. והרי לך נקודת פתיחה, מכאן השמיים הם הגבול.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...