Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קיבלתי היום דו"ח על חנייה בתחום תחנת אוטובוס, על סה"כ 250 ש"ח.

שם הרחוב לא תואם לרחוב שבו כביכול חניתי, כאשר ברחוב שרשום על הדוח אין אפילו תחנת אוטובוס.

מצד שני, הרכב צולם, ראיתי את זה בפועל, כאשר הפקח משום מה לא לובש מדים או שום סימן מזהה של פקח.

 

האם יש לי כאן קייס לביטול הדוח?

 

תודה

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

חנית בתחנת אוטובוס, מה שמאלץ את האוטובוס לעצור בנתיב הנסיעה כדי להעלות \ להוריד נוסעים,

כי תפסת לו את המפרץ, ואתה מנסה לחפש איזה loophole כדי לבטל את הדו"ח ?

 

 

so far so good so what

פורסם

כן, לפי הסימון, חצי מהרכב חנה בתחום התחנה.

הצורה שבא חניתי לא הפריעה בשום אופן לאוטובוסים להכנס ולצאת מהמפרץ, כולם נכנסו ויצאו משם בקלות, ולא הפריעו לתנועה.

נכון שזה לא מצדיק את המעשה, אבל לא צריך להטיף לי מוסר.

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

אין לך "קייס" לביטול הדוח.

 

אם זה דוח עירייה תוכל להגיש בקשה לביטול (אם זה פעם ראשונה כנראה שיוותרו)

 

פעם הבאה תחנה כחוק.

 

שי.

פורסם

הדוח הוא דוח עירייה, וזו אכן פעם ראשונה.

מדוע אין לי "קייס"? הריי מיקום העברה הרשום בדוח אינו תואם בכלל את המיקום האמיתי, כאשר ברחוב הרשום בדוח בכלל אין תחנות אוטובוסים.

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

כי צולמת

 

וזה שלא הפרעת זה לא אומר שחנית בסדר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הדו"ח הושם על השמשה

 

כתובתך מעודכנת מוציא דואר רשום? תשובה חיובית לשתי השאלות

 

עשה מהדו"ח עפיפון ותמתין לדו"ח שיגיע בדואר רשום.

 

אל תפנה כעת לעיריה.

 

תחזור כאשר תקבל אולי יתקנו את השם של הרחוב? אולי ייזרקו אותו לפח.לך תדע.

 

ולגבי החניה עצמה כבר שמעת מאלה שלפני

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עוד פעם, אני לא טוען שאני לא אשם, אני יודע שחניתי לא כחוק תוך ידיעה על כך.

אני אמור לקבל את הדוח בדואר רשום?

לא רוצה לחכות אם זה עד שזה ישכח ואחרי זה לקבל את זה עם ריבית והצמדה.

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

קרא את התנאים

 

כתובת מעודכנת והוצאת דואר רשום.

 

כן החוק מחייב לשלוח בדואר רשום מהסיבה הפשוטה שילד שובב /רוח גשם העיפו את הדו"ח מהחלון

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

על דוח החנייה חלים חוקי סדר הדין הפלילי כלומר על העירייה לשלוח הודעה בדואר רשום לפי הכתובת המעודכנת במשרד הפנים, זו חובתה. מרגע שעשתה זו היא יצאה לידי חובתה.

מרגע שאתה מקבל את ההודעה חל מרוץ הזמן כלומר יהיו לך שלושים יום לפנות לעירייה ולבקש את בקשותיך..

אתה יכול לעשות זאת גם כעת אם אתה רוצה.

 

לגבי טעות ברחוב, יכול להיות שאם תפנה בעתיד לאחר שתשלח אליך הודעה ברשום ותציין כי לא חנית ברחוב האמור בדו"ח ייתכן וזו עילה מספיקה לביטול, אמנם יכול להיות שהעירייה תתקן את טעות רישום הרחוב ואז זה לא יעזור.

לנסות אתה יכול. בחירה שלך...

×
×
  • תוכן חדש...