Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיה שקיימת אצלי כבר שנה בערך.. בינתיים מסתדר.

 

שאני לוחץ ממרחק מסויים על השלט אזעקה אין תגובה מהרכב ולפעמים אני נאלץ להתקרב עד מטר (אפילו ממש ליד הרכב) כדי שהשלט יגיב.

 

הייתי פעם אחת במוסך שמתמחה באזעקות והוא עשה לי כיול ושאר דברים והשלט רק לשבוע ימים הגיב ממרחק רב יותר אך הבעיה שוב חזרה ומאז אני די חי עם המצב, הייתי שמח לשמוע פתרונות או מה הייתם עושים במקומי?

 

כמובן שסוללה החלפתי וניסיתי גם עם הרזרבי, אך הבעיה עדיין לא נפתרה.

פורסם

איפה אתה גר?

קראתי פה בפורום שמאימוני צבא שמתקיימים באזורים שונים בארץ מפסיקים לעבוד שלטי רכב וגדרות בגלל תדרים של הצבא (לא יודע עד כמה זה נכון).

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

יש שתרשום סוג השלט (מע' האזעקה / שלטי נוחות) , תמונה של השלט לא תזיק.

 

חשוב לדעת האם השלט סבל מספיגת מיים/נוזל כלשהו מתישהו ואפילו אם זה היה שולי לכאורה.

 

חשוב לדעת איזור מגורים , ישנם איזורים בהם יש לשלטים קושי בתפעול בגלל הפרעות. בחיפה אני מכיר את האיזורים אך לא בשאר הארץ.

 

יש לוודא סוללה טרייה מאוד. נסה החלפת סוללה ולרכוש אותה ממקום שהתחלופה שם גדולה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
יש שתרשום סוג השלט (מע' האזעקה / שלטי נוחות) , תמונה של השלט לא תזיק.

 

חשוב לדעת האם השלט סבל מספיגת מיים/נוזל כלשהו מתישהו ואפילו אם זה היה שולי לכאורה.

 

חשוב לדעת איזור מגורים , ישנם איזורים בהם יש לשלטים קושי בתפעול בגלל הפרעות. בחיפה אני מכיר את האיזורים אך לא בשאר הארץ.

 

יש לוודא סוללה טרייה מאוד. נסה החלפת סוללה ולרכוש אותה ממקום שהתחלופה שם גדולה.

 

השלט לא סבל מספיגת מים או נוזל. גם לא משהו שולי.

 

איזור מגורים, קרוב לעזריאלי.

 

כבר החלפתי פעמיים סוללה חדשה לשלט, גם ניסיתי עם הרזרבי וגורנישט.

 

שלט COBRA

MODEL 7777

 

Cobracase1.jpg

פורסם

האם זה קורה לך רק ליד מקום מגורך או בכל מקום אחר שהרכב נמצא?

שים לב אם אתה חונה ליד עמוד חשמל (בדרך כלל מסוג מרובע עם שנאי) ושעל העמוד יש אנטנה כמו של טלביזיה UHF

לי זה קרה בכמה מקומות בגבעתיים (ליד פלפל התאומים, וליד הסביך בקצנלסון)

פורסם

בגלל ששני השלטים לא פועלים ממרחק רב, כנראה שהבעיה במוח או במשדר של האזעקה.

 

לפעמיים "איפוס" של המוח עוזר, נסה לנתק את מינוס המצבר וללחוץ על הבלם מספר פעמים,

אחר כך תחזיר הכל ונסה שוב.

 

שי.

פורסם

 

אכן יש לוודא שמגעי הסוללה נקיים והדוקים.

 

בגלל ששני השלטים לא פועלים ממרחק רב, כנראה שהבעיה במוח או במשדר של האזעקה.

 

....

 

אם הבעיה בשני השלטים, והחלפת סוללות ואיתחולי השלט (קיים מידע בפורום) לא מסייעים לשיפור הבעיה, יש שתפנה לספק האזעקה להצעת מחיר להחלפת המח והשלטים.

 

בימי התעסקותי בתחום, באם כל נסיונות התיקון עלו בתוהו, הפתרון היה החלפת המח והשלטים ,אז תמיד זה הסתדר.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אכן יש לוודא שמגעי הסוללה נקיים והדוקים.

 

 

 

אם הבעיה בשני השלטים, והחלפת סוללות ואיתחולי השלט (קיים מידע בפורום) לא מסייעים לשיפור הבעיה, יש שתפנה לספק האזעקה להצעת מחיר להחלפת המח והשלטים.

 

בימי התעסקותי בתחום, באם כל נסיונות התיקון עלו בתוהו, הפתרון היה החלפת המח והשלטים ,אז תמיד זה הסתדר.

 

תוכל להעריך לי עלויות? היות והייתי במוסך (קוברה בת"א ברחוב תוצרת הארץ), הוא איפס לדבריו משהו באזעקה ואכן ביומיים הראשונים השלטים הגיבו היטב ואז שוב חזרה הבעיה.

 

מה הכוונה למוח? המערכת אזעקה?

×
×
  • תוכן חדש...