Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאלו שעדיין מתניידים עם הרוצ'סטר (שדיבתו שהוצאה עליו שלא מן היושר)

 

המכונאי חד העין שלי, הבחין כי כאשר "קלאפות" הסקונדרי נפתחות, אין את התרוממות המחטים הרלוונטיות

פירוק החלק העליון גילה כי יש מן דיסקית פלסטיק היצוקה בצורת "גיבנת",כך שבפתיחת הסקונדרי, תוך כדי סיבוב המוט, אותה דיסקית מסתובבת ואותה "גיבנת" מרימה את המנוף שאליו מחוברות המחטים

אצלי אותה דיסקית נשברה ולכן לא הרימה את המנוף שאליו מחוברות המחטים

הקארב יונק כמות דלק יותר מאשר צריך, יחסי אוויר/דלק לא נכונים והסחיבה בהתאם

 

התיקון בוצע בהצלחה

 

התמונות ממחישות טוב מהמלל

 

(הכותרת לא נכתבה כראוי וזו הנכונה- תיקון דיסקית הרמה למחטי הסקונדרי, רוצ'סטר)

IMG_0728[1].JPG

IMG_0730[1].JPG

IMG_0731[2].JPG

IMG_0732[1].JPG

IMG_0733[1].JPG

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

היות וידי כרגע אינה משגת...אם למישהו יש סעפת+קארב' אדלברוק עד 500₪ אני מעוניין לקנות...אם אין זה אומר שאני נשאר עם הרוצ'סטר...בכל מקרה גם רוצ'סטרים לחלקים אני מעוניין לקבל...חינם...יש לי כמה דלתות בבית שזקוקות למעצורים...

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם

מזל שאצלי הדלתות הן דלתות הזזה :lol:

 

והמון תודה והערכה לליאור בן חמו על האספקה (הסדירה אפילו) השרות והידע של רוצ'סטרים ושאר חלקים מצילים אחרים

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

ממש ציידי המציאות....

לא מבין את החסכנות הזאת.. היא עולה ביוקר אחרי

היום שהכל הרבה יותר זול ונגיש, מה הבעיה לקנות סעפת אלומניום בסיסית (כי זה מה שמנועים שלכם צריכים) וקרבורטור אדל.

נגיד קצרים בכסף, אז חוסכים לאט לאט וקונים חדש.

אין כמו חדש , אין בעיות וקומבינות שאנשים עשו ואין בלאי.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

חוץ מהשלת מס. קילוגרמים מהמשקל הכללי, מהם היתרונות בסעפת אלומיניום (סטנדרטית)? והאם יש חסרונות?

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

הסעפות אפטרמרקט לא סטנדרטיות.

בכל מיקרה סעפת אלומניום מורידה משקל, מפזרת חום יותר טוב וגורמת לעירבול יותר טוב של התערובת אוויר והדלק.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

בתאכלס, עדיף להכניס את הרכב לאחד מהמוסכים בארה"ב שם יבצעו שדרוג

ב-30000-50000 דולר כולל סטרואידים למנוע פיינטג'וב מדהים וציפויי כרום אמיתי.

הבעיה היחידה שלא לכולם יש את הכסף/ידע/יכולת/רצון לעשות את זה.

ומי שנאבק בארץ בין כל הקשיים האחרים גם בשיפוץ רכב ישן יודע מה עדיף אבל

לפעמים אין ברירה ומסתדרים עם מה שיש.

 

ולכן התגובות הנ"ל לא תמיד במקום, 30000 ש"ח יהפכו את המפלץ שלי לסיבה לקנאה

למוזיאון BMW בחו"ל. אבל אני לא מחפש את זה ולמען האמת לא מוכן להשקיע סכום כזה.

זה לא גורע מההנאה שלי ממנו בכלל. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
רן לא מדובר פה ב 30,000 אלף

דולר , מדובר פה ב 2500 שקל בלחץ ....

 

ונגיד ואין לו קובי, והוא מגרד 300 לתיקון והחלק הזה שהוא רק אחד בפאזל גדול

(אני מנחש, עם פותח השרשור הסליחה!) - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

סלח לי אבל אף אחד לא מסכן נזדקק בתחביב הזה

חיפוש הזול והקומבינות זה משהו מושרש בתרבות הישראלית

במיוחד בתחום שלנו , בגלל זה הרכבים נראים ונוסעים ככה .

אני לא אומר שכולם צריכים מכונית תצוגה , אבל אפשר לחסוך להשים כסף בצד ולסדר כמו שצריך כל פעם קצת

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

×
×
  • תוכן חדש...