Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השרשורים מפרים את כולנו

 

כייף שכל אחד ואחד נותן, מביע וכותב את ראייתו ומחשבתו על הנושא

 

אין פסול בכול הערה/תגובה שנכתבה

 

בעניין הקומבינות, אישית, לא רואה דבר שנעשה בקומבינה ברכב שלי

 

סה"כ שיפוץ, תיקון ואחזקה נאותה על הדבר הקיים, על המכלול שיצא ממפעלי GM שאם איני טועה, הוקמו לפני מס. שנים לא רב :wink:

 

ישנן שתי גישות בסיסיות לחיות עם הרכבים הללו; הגישה הקנאית בה בעל הרכב דבק בקינאה ובמסירות למכלול האוריגנלי של הרכב, על כול המשמעויות בכך, נפח, צבע, ריפוד, מפרט טכני וכד' והשניה היא לראות את הרכב כבסיס לתשוקתו הפרטית, האישית של האוחז בו ולעשותו/להופכו לכלי ביד היוצר שהקשר בין מה שירד מפס הייצור לתוצאה הסופית זה רק שנתון הייצור ושם הרכב.

 

שאר הגישות הן ספיחים פחות משמעותיים, שכן, לצערנו פורחים במדינתו המקומבנת

שברולט קפריס 350, 88

פסח

×
×
  • תוכן חדש...