Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משטרת ישראל: מצא מין את מינו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה בדיוק היה שם עבירה על החוק? נראה לי שהשוטרים נתפלו אליהם בגלל שהם בני מיעוטים.

 

השבת (20.7.13) בשל תלונות אזרחים שהגיעו למוקד אגף התנועה בדבר רכבים הנעים בכביש 4 (אזור נהריה) ונוהגים בבריונות כביש מסכנת חיים, נערכו שוטרי אגף התנועה מיחידת משטרת התנועה הארצית זבולון לאכיפה מיוחדת.

אותרו 6 כלי רכב משופרים. השיפורים כללו צמיגים שלא על פי רישיון הרכב, פנסי חזית שיש בהם משום סיכון משתמשי הדרך, פנסים אחוריים שנצבעו בצבע שחור אטום על מנת להתחמק מכוחות אכיפת החוק בשעות החשיכה, חלונות כהים שלא על פי חוק על מנת שלא יזהו הנהג, ושיפורים מכאניים שלא על פי היתר.

הרכבים הורדו מהכביש בידי סייר בוחן ונשלחו לביצוע מבחן רישוי ותיקון הליקויים.

כנגד הנהגים החל הליך תעבורתי.

פורסם

ליצנות... " פנסים אחוריים שנצבעו בצבע שחור אטום על מנת להתחמק מכוחות אכיפת החוק בשעות החשיכה, חלונות כהים שלא על פי חוק על מנת שלא יזהו הנהג " ...

 

:roflmao::drinking:

פורסם
השבת (20.7.13) בשל תלונות אזרחים שהגיעו למוקד אגף התנועה בדבר רכבים הנעים בכביש 4 (אזור נהריה) ונוהגים בבריונות כביש מסכנת חיים, נערכו שוטרי אגף התנועה מיחידת משטרת התנועה הארצית זבולון לאכיפה מיוחדת.

אותרו 6 כלי רכב משופרים. השיפורים כללו צמיגים שלא על פי רישיון הרכב, פנסי חזית שיש בהם משום סיכון משתמשי הדרך, פנסים אחוריים שנצבעו בצבע שחור אטום על מנת להתחמק מכוחות אכיפת החוק בשעות החשיכה, חלונות כהים שלא על פי חוק על מנת שלא יזהו הנהג, ושיפורים מכאניים שלא על פי היתר.

הרכבים הורדו מהכביש בידי סייר בוחן ונשלחו לביצוע מבחן רישוי ותיקון הליקויים.

כנגד הנהגים החל הליך תעבורתי.

 

אני לא יודע עד כמה מה שרשמת נכון אבל חצי מזה פשוט בדיחה. צמיגים בטיחות אני מבין אבל כל השאר שטויות, שיפורים מכניים בטח דיברו על פילטר אויר פתוח או אגזוז זרימה חופשית.

פורסם

הוא פשוט העתיק את ה"תיאור" של הסרטון שנרשם ע"י המשטרה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
ליצנות... " פנסים אחוריים שנצבעו בצבע שחור אטום על מנת להתחמק מכוחות אכיפת החוק בשעות החשיכה, חלונות כהים שלא על פי חוק על מנת שלא יזהו הנהג " ...

 

:roflmao::drinking:

 

:shock:

 

אני לא יודע אם לצחוק או לבכות... אחת מהדברים הכי מטומטמים ששמעתי. מילא היו נותנים סיבות אחרות כמו "פנסים אחוריים שנצבעו בצבע שחור אטום שחוסם את אור הפנס" או "חלונות כהים שלא על פי חוק שפוגעים בשדה הראייה של הנהג בשעות הלילה". גם זה לא ממש נכון, אבל הייתי מקבל. אבל מה שכתבו בדוח? באמת שעצוב.

מדינה מסרסת שלא נותנת לעשות כלום לרכב, אפילו לא תוספות ויזואליות. מעציב לראות על מה המדינה מרוויחה כסף, במקום לתפוס את העבריינים האמיתיים על הכביש (ויש לא מעט).

פורסם
" פנסים אחוריים שנצבעו בצבע שחור אטום על מנת להתחמק מכוחות אכיפת החוק בשעות החשיכה, חלונות כהים שלא על פי חוק על מנת שלא יזהו הנהג " ...

 

:roflmao::drinking:

והמשטרה באמת מאמינה בזה:cry: פחיות קליפורניה דובדבן על מנת להמם את השוטרים, וכלבים נדים בראשם לאות שלילי וחיובי על מנת לגרום לשוטרים לא להאמין.:roll:

הרוב טוב.

פורסם

לא הבנתי איפה הטורבו של פיג׳ו והפילטר של פרארי :roflmao:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
פחיות קליפורניה דובדבן על מנת להמם את השוטרים, וכלבים נדים בראשם לאות שלילי וחיובי על מנת לגרום לשוטרים לא להאמין.:roll:

 

 

הרגת אותי! :lol:

פורסם

איזה בלבול ביצים,

נטפלו על פנסי אפטר מרקט להונדה סיויק,

ומה לעזאזל הם מצאו בלאנטיס?

 

אני עדיין לא מצליח להחליט-זה מובי מייקר או פוורפואינט?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...