Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה חושב שבנתניה/חולון/ראשל"צ המצב שונה,לך תבדוק.

גם שם יש ב"ה ובשפע ועדיין הרבה יותר כרישים ומסוכנים בחיפה (חפש בנתניה,תראה עם מי הם מקושרים ועובדים ותבין לבד).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני חייב לציין שמצב השוק ביד 2 זוועה. מכוניות שמורות באמת מכל הדגמים שחיפשתי(מ2004 עד 2008, ידני, עד 30k ש"ח, עד מנוע 1400) נחטפות בכמה ימים, כל השאר שחוט או סוחר. הדרישות שלי מוגזמות?

חושב לקחת הלוואה וללכת לקנות מטרייד אין או חברת ליסינג. ממש לא רוצה לעשות את זה. אבל אני די מיואש.

פורסם

לא צריך להתייאש, אבל תהליך הקניה מצריך כיום אורך רוח וראש פתוח לאופציות שאולי לא חשבת עליהן. את המכוניות האחרונות של המשפחה לקח לי כחודשיים בממוצע לרכוש, ושתיהן לא היו אצלי בתכנון המקורי. חיפוש בלוחות לפי מחיר ושאר פרמטרים הוביל אותי למודעות, ראיתי כי טוב וקניתי. בסוף גם לך זה יקרה. סה״כ צריך להתאזר בסבלנות ולא לתת ללחץ להוביל אותך להחלטות פזיזות.

 

אם אתה לחוץ על רכב, שכור משהו קטן וידני לשבוע-שבועיים ואז תוריד את הסכום שהצטבר מהתקציב הכולל שלך.

פורסם

הבעיה היא שאני קצוב בזמן, רצוי מאוד שעד סוף החודש אמצא רכב כיוון שאני מתחיל עבודה חדשה(בגלל זה מכרתי את הרכב הקודם..כנראה שהייתה טעות למכור לפני שקניתי משהו חליפי).

פורסם

למה יש כל כך הרבה סוחרי רכב?

(ורובם המוחלט לא הגונים)

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

נשברתי והתקשרתי לטרייד מוביל. יש להם קליאו 2004 ידנית עם 50K ק"מ :-o

 

בטח סתם עבד עליי בטלפון בשביל שאבוא לסניף, אבל אין לי מה להפסיד. נלך ונראה.

פורסם

כאן רשמתי : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3937700#post3937700

 

כמו כן 3 חודשים לאחר הטיפול בו החליפו את כל מערכת הקירור, הוא נכנס למילוי חוסרים במי קירור. 3 חודשים לאחר מכן שוב, הפעם בשביל שמן מנוע.

 

הצירוף של זה עם מחיר גבוה שהוא לא מוכן לרדת ממנו הוריד אותי לחלוטין מהעניין.

פורסם

במקרה הגרוע תשכיר אוטו לכמה ימים או שבועות (מכונית מיני ב100 שח ליום לערך)

 

אם היית קודם קונה רכב, אז לא היית מצליח למכור את האוטו בלי להישחט במחיר (חוק מרפי)

פורסם
כאן רשמתי : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3937700#post3937700

 

כמו כן 3 חודשים לאחר הטיפול בו החליפו את כל מערכת הקירור, הוא נכנס למילוי חוסרים במי קירור. 3 חודשים לאחר מכן שוב, הפעם בשביל שמן מנוע.

 

הצירוף של זה עם מחיר גבוה שהוא לא מוכן לרדת ממנו הוריד אותי לחלוטין מהעניין.

 

עכשיו אתה מבין למה הרכב מפורסם כבר חודשיים ולמה אמרתי ש-9000 שקלים זו הצעה לא מגונה בכלל לרכב כזה...

 

עשית בשכל שהמשכת הלאה.

 

תיהיה סבלני ידידי, בסוף תמצא את הרכב שיענה על צרכייך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הספייס חלשה לי מדי. בכוונה אני לא מתייעץ על מה לקנות, כי בזה אני די סגור - קטן, חסכוני, ידני, ושאינו חלש באופן מובהק.

האם 30K לא מספיק?

האמת, כשדיברתי עם אבי על הרכב בטרייד מוביל הוא התרתח והתחיל לצעוק שאני עושה שטויות ושאלה סוחרים מנוולים ושלא אתקרב, ולמה אני לא מוכן לקחת כסף ממנו בשביל לקנות רכב נורמלי. תכל'ס ביאס אותי.

 

אתם באמת חושבים ש30K לא מספיק לדרישות הנ"ל? אני חשבתי שזה תקציב מספק..קצת צנום אבל סביר.

ולגבי הרכב בטרייד מוביל, מה הסיכוי שהבחור שדיברתי איתו בטלפון עובד עליי סתם בשביל שאגיע לסניף? זו שיטה ידועה אצלם?


×
×
  • תוכן חדש...