Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לא חכם מדי להינעל על המספרים, מה רע למשל ברכב שעושה 1:9 אבל אתה קונה אותו ב-20K במקום 30? הנה כבר קיזזת לעצמך את ההפרש בעלויות הדלק לחמש שנים קדימה... תחשוב על התמונה הגדולה, לא רק על הפרטים הקטנים.

פורסם

מכרתי רכב של 1:8, מסודר ומתוקתק ומפנק ונח ומה לא, בשביל לעבור לרכב של 1:9? לא.

הרעיון היה לצמצמם בבערך חצי את הוצאות הדלק, שב1:8 אמורות לעמוד על כ1200 ש"ח לחודש, עם מחיר 7 ש"ח לליטר - שזה אופטימי, תסכים איתי, הרי ברור לכולנו שהדלק רק יעלה בקרוב.

פורסם

בתקופה שהייתה לי 147 הצריכה ממוצעת עמדה על 1/14-15.

 

הניסן אלמרה שנת 98 1600 שלי עושה 1/12.

 

אל תשכח את החשיבות של המשקל רכב בצריכת דלק, נפח מנוע זה לא הכל.

פורסם

אמנם זה לא בדיוק בתקציב שלך אבל אני יודע שלאלדן יש מס' בראבו שנת 2009 רובוטיות מהדגם המפואר, לא תמצא יותר חסכוני ומאובזר מהרכב הזה במחיר הזה, אפשר להוציא אותן ב-44K אולי קצת יותר, וכמובן אתה מקבל את כל ההטבות שלהם.

תחשוב אולי להרחיב את התקציב, בעזרת הלוואה קטנה או עזרה מאבא.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
מכרתי רכב של 1:8, מסודר ומתוקתק ומפנק ונח ומה לא, בשביל לעבור לרכב של 1:9? לא.

 

למיטב זכרוני ירדת עכשיו מרכב מנהלים יפני, כך שסופרמיני מקרקשת בת עשור לא בדיוק תהווה עליה ברמת החיים. דלק זה נחמד והכל, אבל כאמור לא הייתי ננעל על הנושא. את האקסנט שלי למשל החלפתי בסיאט טולדו משיקולים אלו בדיוק - אחלה אוטו, אמין וחסכוני, אבל לנסוע כל יום על סקייטבורד לעבודה זה לא לעניין. בידוד הרעשים ונוחות הנסיעה היו שווים לי יותר מעוד שני קמ"ל, ובמחיר שקניתי אותה קיזזתי את העלויות הנוספות בטווח הרחוק מתקציב של 30K.

 

אני לא מנסה לשכנע אותך ללכת על דגם זה או אחר, פשוט אומר שיש הרבה פרמטרים ל"התקדמות" ודווקא צריכת דלק זה משהו שלא תרגיש יותר מדי בנסיעות היומיומיות. מושב יותר נח, מנוע יותר חזק או הגה יותר מתקשר - זה כן.

פורסם

חפש לך 206 XS גם תהיה חסכונית וגם אמינה וזולה עדיפה הגרסה של ה110 סוסים, עם התקציב שלך תוכל למצוא אחת משנתון מתקדם.

תמורה מצויינת לכסף.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
אמנם זה לא בדיוק בתקציב שלך אבל אני יודע שלאלדן יש מס' בראבו שנת 2009 רובוטיות מהדגם המפואר, לא תמצא יותר חסכוני ומאובזר מהרכב הזה במחיר הזה, אפשר להוציא אותן ב-44K אולי קצת יותר, וכמובן אתה מקבל את כל ההטבות שלהם.

תחשוב אולי להרחיב את התקציב, בעזרת הלוואה קטנה או עזרה מאבא.

 

הסתדרתי כל הלימודים בלי עזרה של אבא, לא אסתמך על זה עכשיו.

מה שכן, באלדן יש להם כמה אופציות נחמדות, השארתי מספר, נראה מה יהיה כשיחזרו אליי.

 

 

לגבי אלפא, יש בדיוק שתיים שרלוונטיות למכירה כרגע בכל הארץ, ושתיהן עם ק"מ גבוה מדי לטעמי עבור נסיעה יומיומית.

 

 

עמוס - חיפשתי כבר..לא מצאתי אחת שמורה. דווקא היה בחור מהפורום שמכר אחת, Cyotam שמו, הוא פשוט לא ענה לי לטלפונים. לא יודע למה .

פורסם

האמת שאני כל הזמן עוקב אחרי הקליאו של fitch... אם היא תגיע לסביבת התקציב שלי - נראה לי שאלך עליה.

 

אבל בקצב שהוא יורד במחיר, כנראה שזה לא יקרה :lol:

פורסם

במחיר של הקליאו ספורט שהוא מופקע ויסלח לי המוכר לרכב שעבר תאונת שלדה, ובמצב השוק הגמור והשבור במילא אפשר למצוא בתקציב של 30K מציאות היסטריות.

השאלה מה הוא הכיוון שלך אסף, קליאו ספורט תפתה אותך ללחוץ ותגיע לצריכת דלק של 1 ל8 עם דלק 98 וזה כבר יהיה סיפור יקר, עזוב את העובדה שהיא קצת רגישה והגיר שלה נוטה לחרוק או להחלש עם הזמן במידה ועברה חיים קשים.

 

חפש שוב 206 או חפש את XT ידנית עשויה להיות בחירה מצויינת

 

אם תרצה עוד ייעוץ פנה בפרטי

התענוג שמוביל אותך

פורסם
במחיר של הקליאו ספורט שהוא מופקע ויסלח לי המוכר לרכב שעבר תאונת שלדה.

 

בד"כ האנשים שלא יודעים את ההבדל בין שלדה לקצה שלדה נמצאים מחוץ לפורום. נראה לי שמישהו פה נרדם בשיעור.

פורסם

קצה שלדה טוענים כי לא פוגע בהתנהגות אבל יש לו משמעות מסחרית לא מבוטלת, ולצערי הרב לקנות רכב כזה זה להתקע איתו ולתקופה ארוכה.

עדיין רכב שקיבל קצה שלדה יש לו נקודת חולשה שאין לרכב ללא נקודה כזאת

התענוג שמוביל אותך

פורסם

תדייק בנוסח שלך, זה המינימום הנדרש כאשר אתה מציין את פרטיו של רכב מסוים שעומד למכירה. תחשוב שזה היה הרכב שלך, זה לא היה מפריע לך?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...