Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז חיפשתי 206 ידנית.

קפצה אחת , XS שנת 2005, יד 1 , 100K ק"מ, מרמת השרון.

ממתינה בניסיון ראשון.

ניסיון שני הבחור עונה. רוצה 23K. אומר שהרכב לא מושלם -יש ריפוד גג שצריך לעשות, ומד מהירות לא עובד[האם זה משפיע על מדידת הק"מ?]. האמת ,זה כבר טוב. כנראה שלא סוחר.

אני אסע לראות את הרכב הערב. מקווה שזה לא לחינם.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לשפץ את השעון ואת הגג זה אלפיה, תראה שאין נזילות מתחת לרכב, בדוק שההילוכים נכנסים חלק, תעיל את החימום ואת המזגן, והכי חשוב בדוק שיש נוזל קירור במיכל עיבוי כי חוץ מה206 XS שבדקתי וקניתי השאר שבדקתי היו פשוט עם מיכל עיבוי יבש.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
במחיר של הקליאו ספורט שהוא מופקע ויסלח לי המוכר לרכב שעבר תאונת שלדה, ובמצב השוק הגמור והשבור במילא אפשר למצוא בתקציב של 30K מציאות היסטריות.

השאלה מה הוא הכיוון שלך אסף, קליאו ספורט תפתה אותך ללחוץ ותגיע לצריכת דלק של 1 ל8 עם דלק 98 וזה כבר יהיה סיפור יקר, עזוב את העובדה שהיא קצת רגישה והגיר שלה נוטה לחרוק או להחלש עם הזמן במידה ועברה חיים קשים.

 

אל תיתן חלילה לעובדות לבלבל אותך (בנוגע ל"רגישה", "חורקת", "נחלשת", "חיים קשים", "1:8" ועוד).

 

אילו "מציאות היסטריות" אתה יכול למצוא ב-30K? או אפילו ב-50K?

 

 

 

אספ, יש יותר סיכוי שפשוט לא אמכור אותה. מצטער, אני גם ככה מתחבט כל יום.

משכנתא זה קל

פורסם
מתי השעון הפסיק לעבוד? לרוב הוא מפסיק ביחד עם הקילומטרז' אז אני קצת הייתי חושד.

 

לא תמיד.

תלוי איפה התקלה עצמה.

אולי התקלה בכלל במחוג אבל המידע שמגיע למד האוץ הוא אותו מידע.

פורסם

הה. הבחור סוחר, כנראה.

שיחזרתי את השיחה שלי איתו - הוא לא יודע מתי נעשה טיימינג, לא זוכר איפה הוא טיפל בו. והוא יד ראשונה. מוזר לא?

בנוסף,, עוד בחור באותו שם, מאותו איזור, מוכר פיג'ו 206 XLine וגם הוא לא זוכר מתי נעשה טיימינג ואיפה הרכב טופל.

קיצר רמאים כולם. לא מאמין יותר לאף אחד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי שבועיים עם הרכב, אני אעדכן בקטנה - בעיר הרכב צורך בממוצע 1:13.5 עם מזגן.

במשולב(חיפה יקנעם הלוך ושוב) הרכב צורך 1:17.5! פשוט טירוף. יותר מפי 2 חיסכון לעומת הנסיעות עם הגאלאנט.


×
×
  • תוכן חדש...