Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל יעוץ לגבי 4 צמיגים חדשים לפונטו גרנדה 2008 בגודל 175/65/15.

בטייחות - אחיזת כביש, נוחות, וצריכת דלק חשובים לי.

אני לא נהג משתולל ונוסע רוב הזמן בחיפה ( עליות וירידות ) ולא הרבה מחוץ לעיר.

התקציב שלי הוא עד כ 1400 ש"ח.

תודה מראש

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום למומחים.

ברשותי פונטו גרנדה 2008 שנסעה 50000 קמ על הברידגסטון המקוריים. כעת הם יבשים ויש צורך להחליפם.

הדגשים הם כמובן אחיזת כביש טובה ובטיחות קייץ וחורף, מרחק עצירה קצר, נוחות וגמישות, וצריכת דלק אם יש השפעה אמיתית.

התקציב שלי הוא כ 1500 ש"ח ל 4 צמיגים 175/65/15

המליצו לי על EVERGREEN ו OVATION גם ב 1200 שח אולם שניהם מותגים סינים שאני לא יודע אם לבטוח בהם.

TOYO ב 1600 שח

PIRRELI P1 ב 1900 שח

האם יש עוד סוג ודגם מומלצים באזור התקציב? הרכב לא יסע יותר מ 15-16 אלף קמ בשנה

כמו כן אם למישהו יש המלצה על מקום מקצועי להתקינם באזור חיפה / נשר והאזור אשמח לשמוע.

תודה מראש

  • ספונסר פורום
פורסם

פאלקן זאת חברה יפנית, הדגם 912 מיוצר בכל מיני מקומות בעולם אבל לארץ מגיעים הצמיגים בדרך כלל מהמפעל שלהם בתאילנד.

הנקוק זאת חברה מדרום קוריאה.

בכל מקרה לא מדובר ביצרנים סינים קטנים, כמו אוביישן או אבר-גרין. הארץ בה מיוצר הצמיג פחות חשובה, חשוב לבדוק שמדובר בצמיג שיש לו "אבא ואמא".

 

לגבי התקנה - תירשם בקישור שנתתי לך לאתר טיירדיל ובקש הצעת מחיר ממאיה. היא תפנה אותך לפנצ'ריה טובה באזור חיפה.

פורסם

אז מדוע FALKEN ולא TOYO או YOKOHOMA?

מכיוון שאתה בעל אינטרס אשמח שתשלח אותי לאתר מקצועי שמשווה בין ביצועי הצמיגים שהמלצת לי?

כמוו כן מה ההיתרונות של ה FALKEN שאתה ממליץ עליהם?

פורסם

השוואות תוכל למצוא אצלנו בפורום אם רק תערוך חיפוש.

כל צמיג מחברה מוכרת יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. הפאלקן 912 נותנים תמורה טובה לכסף, צמיג נוח, שקט ואוחז לא רע ביחס למחיר שלו.

יוקוהמה אחלה, טויו על הכיפאק, גודייר, מישלין, קונטיננטל - you name it.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שלום למומחים.

ברשותי פונטו גרנדה 2008 שנסעה 50000 קמ על הברידגסטון המקוריים. כעת הם יבשים ויש צורך להחליפם.

הדגשים הם כמובן אחיזת כביש טובה ובטיחות קייץ וחורף, מרחק עצירה קצר, נוחות וגמישות, וצריכת דלק אם יש השפעה אמיתית.

התקציב שלי הוא כ 1500 ש"ח ל 4 צמיגים 175/65/15

המליצו לי על EVERGREEN ו OVATION גם ב 1200 שח אולם שניהם מותגים סינים שאני לא יודע אם לבטוח בהם.

TOYO ב 1600 שח

PIRRELI P1 ב 1900 שח

האם יש עוד סוג ודגם מומלצים באזור התקציב? הרכב לא יסע יותר מ 15-16 אלף קמ בשנה

כמו כן אם למישהו יש המלצה על מקום מקצועי להתקינם באזור חיפה / נשר והאזור אשמח לשמוע.

תודה מראש

 

הייתי באותו המצב עם גרנדה 07, הברידגסטון המקוריים אצלי היו כמו חדשים אבל יבשים נורא ורועשים, החלפתי בהנקוק K715 שהדגם הספציפי הזה קיבל ביקורות מצויינות בבדיקה מקצועית , אני מאוד ממליץ עליהם - השינוי לטובה יהיה מאוד מורגש.

 

תהנה!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בקיצור אני כרגע מתלבט בין ה

ZE912 84H TL FALKEN - ב 310 שח

לבין ה K715 84T TL HANKOK ב 320 שח

בין ה TOYO Proxes-CF2 84H TL ב 382 שח

או TOYO Proxes-NE 84H TL ב 395 שח לצמיג

בהנחה שהתקציב הוא היה אמור לא לעבור 1500 שווה להשקיע ב TOYO בכל זאת? באיזה מהם?

מה נחשב צמיג טרי? כמה חודשי יצור אחורה מהקניה? האם שנה שנה חצי זה ישן מדי

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם
אז מדוע FALKEN ולא TOYO או YOKOHOMA?

מכיוון שאתה בעל אינטרס אשמח שתשלח אותי לאתר מקצועי שמשווה בין ביצועי הצמיגים שהמלצת לי?

כמוו כן מה ההיתרונות של ה FALKEN שאתה ממליץ עליהם?

אין קשר לאינטרס. לטויו ויוקוהומה יש צמיגים מצויינים אבל הכל שאלה של מחיר. הצמיגים של יוקוהומה יקרים יחסית בארץ. גם לטויו יש צמיגים טובים, לפעמים אפילו במחירים טובים מאוד. במידה שלך לא ראיתי טויו משתלם במיוחד ולכן המלצתי לך על הפאלקן שהוא זול יותר ומשתלם יותר.

  • ספונסר פורום
פורסם
בקיצור אני כרגע מתלבט בין ה

ZE912 84H TL FALKEN - ב 310 שח

לבין ה K715 84T TL HANKOK ב 320 שח

בין ה TOYO Proxes-CF2 84H TL ב 382 שח

או TOYO Proxes-NE 84H TL ב 395 שח לצמיג

בהנחה שהתקציב הוא היה אמור לא לעבור 1500 שווה להשקיע ב TOYO בכל זאת? באיזה מהם?

מה נחשב צמיג טרי? כמה חודשי יצור אחורה מהקניה? האם שנה שנה חצי זה ישן מדי

תודה

לדעתי לרכב כזה אתה יכול לבחור בשקט את הצמיג של פאלקן, נותן תמורה טובה למחיר.

 

יש המון ויכוחים לגבי טריות הצמיג אבל באופן כללי החוק מאפשר למכור צמיגים עד 6 שנים מיום ייצורם אבל ברור לכולם שזה יותר מידי. לדעתי עד שנה זה בסדר גמור, משנה ומעלה זה גבולי וזה כבר שאלה של מחיר והקילומטראז' השנתי שאתה עושה (לפעמים עדיף לקנות צמיג בן שנתיים בזול, אם אתה עושה הרבה קילומטרים בשנה וגומר סט צמיגים בשנה-שנתיים).

פורסם

צמיגים.

לפני מספר שבועות רכשתי צמיג בשם קופר המיוצר באנגליה והרכב שקט ויציב לדעתי כדאי לרכוש מחיר צמי למידה 195-65-15 היה 400 ש"ח הצמיג בעל סימן V . אני מרוצה מאוד.

הרכב הינו סיטרואן C5

תאריך יצור שבוע 11 שנת 2013.

תשקול.

פורסם
בקיצור אני כרגע מתלבט בין ה

ZE912 84H TL FALKEN - ב 310 שח

לבין ה K715 84T TL HANKOK ב 320 שח

בין ה TOYO Proxes-CF2 84H TL ב 382 שח

או TOYO Proxes-NE 84H TL ב 395 שח לצמיג

בהנחה שהתקציב הוא היה אמור לא לעבור 1500 שווה להשקיע ב TOYO בכל זאת? באיזה מהם?

מה נחשב צמיג טרי? כמה חודשי יצור אחורה מהקניה? האם שנה שנה חצי זה ישן מדי

תודה

 

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2011_Sommerreifen_Test_175_65_R14.aspx?tabid=tab1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לדעתי לרכב כזה אתה יכול לבחור בשקט את הצמיג של פאלקן, נותן תמורה טובה למחיר.

 

יש המון ויכוחים לגבי טריות הצמיג אבל באופן כללי החוק מאפשר למכור צמיגים עד 6 שנים מיום ייצורם אבל ברור לכולם שזה יותר מידי. לדעתי עד שנה זה בסדר גמור, משנה ומעלה זה גבולי וזה כבר שאלה של מחיר והקילומטראז' השנתי שאתה עושה (לפעמים עדיף לקנות צמיג בן שנתיים בזול, אם אתה עושה הרבה קילומטרים בשנה וגומר סט צמיגים בשנה-שנתיים).

 

אני אשמח ללכת כל ה FALKEN או ה HENKOK לפי זה שיותר טרי אבל לא הצלחתי לקבל תשובה ברורה לעניין בנתיים

×
×
  • תוכן חדש...