Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למיטב ידיעתי, הריטמו 1300 לא הוצעה כלל עם הגה כוח, והוא היה אופציה רק בדגמי ה 100 (1600) ומעלה.

 

לא היה דגם 100 כ"ס 1600 לריטמו. ה 1600 היחיד היה 105TC.

 

גם אני חושב ש 1300 לא הוצעה עם הגה כוח, ולדעתי בכלל לא הייתה 1300 אוטמטית.

 

האוטמטית היחידה הייתה 1500 וכמעט בוודעות היה לה הגה כוח.

 

 

הדגמים האוטומטיים היו אמנם איטיים בהרבה מהידניים, אך לפחות לא סבלו מתיבת ההילוכים האיומה ונוראה שהפכה את הנהיגה לסיוט.

 

באוטו שלי שהיה בן 19 שנה הייתה תיבה ידנית 4 הילוכים, שפעלה בסדר גמור...

 

 

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בשל תוספת המיסוי על מכוניות שנפחן היה 1301 סמ"ק, שכלל גם את הלנצ'יה דלתא, פנו היבואנים לאוצר, וזה אישר להם את הקלת המס המיוחלת, כמה חודשים לאחר שהיא נכנסה לתוקף.

למיטב ידיעתי, הריטמו 1300 לא הוצעה כלל עם הגה כוח, והוא היה אופציה רק בדגמי ה 100 (1600) ומעלה.

גם הרגאטה 1300 ו 1500 לא הוצעו עם הגה כוח, שהיה ציוד תקני רק ב 100S ובדגמי הדיזל שלא שווקו בארץ.

הדגמים האוטומטיים היו אמנם איטיים בהרבה מהידניים, אך לפחות לא סבלו מתיבת ההילוכים האיומה ונוראה שהפכה את הנהיגה לסיוט.

 

בוודאות היה. היה לי חבר נכה שהיתה לו אחת בדיוק כזאת ( 1300 אוטומטית עם הגה כח )

 

נכון הוא שהרגטה שהופיעה ב-84 הגיעה עם הגה כח בגירסת ה-1.5 האוטומטית, ובלי הגה כח בגירסת ה-1.3 האוטומטית שכמעט לא נמכרה כי פשוט היתה כבדה מדי.

 

אגב הרגאטה 1.5 האוטומטית שהיתה של חבר אחר, נושאת עד היום בתואר המפוקפק של "המכונית הגרועה ביותר בה נהגתי אי פעם"

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ביררתי במיוחד עבורכם - לא היה הגה כוח בריטמו 1300, יש לי את הפרוספקט משנת 83'.

רק לרגאטה 100S היה הגה כוח, לא ל 70, לא ל 85 ולא ל 1600 של 89'.

דגם ה 100 של הריטמו הוצג ב 83', בעת מתיחת הפנים, לאחר שבוטל דגם ה 105 TC.

היו דגמי 1300 אוטומטיים של הריטמו, שכמו הרגאטה, יועדו לשווקים אנינים במיוחד, מעטות נמכרו כאן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

רק לרגאטה 100S היה הגה כוח, לא ל 70, לא ל 85 ולא ל 1600 של 89'.

.

 

אני יכול להעיד מנסיון אישי - ל 85 שלא היה 1300 אלא מנוע מדגם שונה לא היה הגה כוח.

לטעמי ד-אז הוא לא היה נחוץ והאוטו תפקד מצוייו עם הגה דיי רך.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
אין מה להתווכח, כמו בהרבה מקרים אחרים - העיצוב המקורי יותר מוצלח.

 

אפילו כונס אוויר גדול על מכסה המנוע (שבוטל במתיחת פנים) תרם לעיצוב לדעתי.

גם הג'נטים המיוחדים והמקוריים איתם הגיע הרכב לפני מתיחת פנים הוחלפו לחישוקים רגילים בדור השני.

 

אחרי מתיחת פנים המכונית נראית סתמית יותר.

.

בוודאי שאפשר להתווכח. הראשונה מאוד מכוערת לדעתי. זה לא שהדור השני יפה אבל הוא פחות מכוער.

לענייני רגאטה, לאבא שלי היתה 100S ידנית שנת 85. היתה מעולה. אני זוכר אותה כרכב חזק, חזק יותר מהסובארו 1.8 אוטומט שהיא החליפה. יציב הרבה יותר ובכלל מהנה לנהיגה. לצערי היא שרדה אצלנו רק כחצי שנה עד שהתעופפתי איתה לתוך גן סאקר בירושלים והפכתי אותה לגרוטאה. היא נמכרה אגב, על ידי חברת הביטוח וללא העברת בעלות, ואבא שלי המשיך לקבל דוחות במשך שנים אחר כך.

פורסם
בשל תוספת המיסוי על מכוניות שנפחן היה 1301 סמ"ק, שכלל גם את הלנצ'יה דלתא, פנו היבואנים לאוצר, וזה אישר להם את הקלת המס המיוחלת, כמה חודשים לאחר שהיא נכנסה לתוקף.

למיטב ידיעתי, הריטמו 1300 לא הוצעה כלל עם הגה כוח, והוא היה אופציה רק בדגמי ה 100 (1600) ומעלה.

גם הרגאטה 1300 ו 1500 לא הוצעו עם הגה כוח, שהיה ציוד תקני רק ב 100S ובדגמי הדיזל שלא שווקו בארץ.

הדגמים האוטומטיים היו אמנם איטיים בהרבה מהידניים, אך לפחות לא סבלו מתיבת ההילוכים האיומה ונוראה שהפכה את הנהיגה לסיוט.

 

בזמנו הייתה לי ריטמו מנוע 1300 סמ"ק גיר ידני . קרה לי שבאמצע נסיעה במהמורות (שום דבר לא פגע ברכב מלמטה) נסדק החלק התחתון של תיבת ההילוכים, היא נתקעה בהילוך יחיד וכל השמן נזל למטה וזאת בגלל תכנון לקוי של הבולם התחתון של הגיר, שהיה בנוי ממוט די ארוך עם 3 בוקסות גומי האחת בקצהו הייתה מחוברת לגוף הרכב והשתיים בקצה השני היו מחוברות לגוף הגיר, רק שהן היו קרובות ביניהן ולכן היה מומנט שבירה. נסעתי אתו בהילוך בודד ובלי שמן גיר כ-30 ק"מ.

היו גם בעיות במפסק האורות ומגעי חשמל אבל בסך הכל זה היה רכב טוב יחסית וגם ממוזג (במזגן לא מקורי ).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

תמונות מהיום...

הרכב לאחר ביצוע ישור קו בכל מה שקשור ל"גומי" , טיפול רציני כולל ה"ח פילטרים שמנים כללי ובקיצור כל מה שהתייבש..ניקוי יסודי ויאללה מוכנה לטסט.

vh0d.jpg

35rf.jpg

oiue.jpg

פורסם

ניראת בומבה, נשמח לראות עוד תמונות...

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם
תמונות מהיום...

הרכב לאחר ביצוע ישור קו בכל מה שקשור ל"גומי" , טיפול רציני כולל ה"ח פילטרים שמנים כללי ובקיצור כל מה שהתייבש..ניקוי יסודי ויאללה מוכנה לטסט.

vh0d.jpg

35rf.jpg

oiue.jpg

 

ואי ואי איזה יופי!! ותא המנוע נראה מדהים! ממש חדש!

 

ומאיפה השגת את הטסות המקוריות?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
ואי ואי איזה יופי!! ותא המנוע נראה מדהים! ממש חדש!

 

ומאיפה השגת את הטסות המקוריות?

 

 

ניראה מאוד הגיוני שהטסות האלו המתינו שמישהו יורד את הטסות של אוטודיפו כדי לראות את המקוריות שהיו קיימות על הגאנט..

 

 

אכן כך?


×
×
  • תוכן חדש...