Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

במסגרת החיפושים לאוטו ראשון וזול יחסית לצעיר נתקלתי בגולף MK4 מנוע 1800 ו 125 כ"ס

הבנתי שזה אותו מנוע שהיה ב A3 ו A4 של אוודי באותם שנים ( 1998 - 2000 )

ויש כמה מציאות ביד 2

עכשיו השאלה המתבקשת : איך הרכב ? איך המנוע הזה ? לאיזה גיר הוא משודך ? ואיך הוא עם דלק ?

 

אם למישהו יש הצעות לרכב טוב בתקציב שאני מחפש ( 20K ) שיספק צעיר מבחינת אחזקה ודלק זה יהיה מצויין

 

תודה מראש, שבת שלום.

פורסם

בדיוק לפני שבועיים מכרתי את הגולף שלי לחבר פורום לאחר שהייתה אצלי כשנה וחצי.

 

היה לי את המנוע 2000 סמ"ק.

 

בעקרון הגיר באוטו הזה ידוע כבעייתי, למרות שאני בחיים לא נתקלתי בשום בעיה, הפתרון הוא שצריך להתקין קולר גיר ואז אתה יכול להיות בראש שקט.

 

למה? הגיר נחשב בעייתי מכיוון שהקולר (מצנן) של הגיר שיוצא מהחברה בגודל של קופסת סיגריות, ולכן הגיר יכול להתחמם, אז מתקינים קולר גדול יותר.

 

מבחינת ההתנהגות של הגיר האוטומט, מאוד אהבתי אותו, לעומת רכבים אחרים שנהגתי עליהם, בעליה קשה אתה נותן לחיצה קטנה על דוושת הגז, הגיר מוריד הילוך ואז אתה פשוט מוריד את הרגל מהגז ולוחץ ממש טיפה על הגז ועדיין ממשיך על הילוך 3, כלומר הרכב לא מעלה להילוך רביעי ויש לך פשוט מומנט בשפע לעלייה, פשוט תענוג בעליות של שער הגיא.

 

לא נהגתי על המנוע 1.8, אך מאוד אהבתי את המנוע 2.0, אמנם בלי הרבה כ"ס, אך עתיר מומנט, 17 קג"מ שזה בהחלט מורגש.

 

הרכב מאוד נוח ומפנק, לי היה את את דגם הקומפורטליין, והמושבים היו פשוט נוחים מאוד, עם תמיכה לגב תחתון ומותניים, אפשר לשבת באוטו שעות, ואומנם הרכב נראה קטן, אך תא המטען שלו בהחלט יפתיע אותך.

 

צריכת דלק - כאן הקטע הפחות טוב ברכב הזה, המנוע 2.0 עושה קרוב ל1 ל10, אם מטופל טוב ואתה רגוע על הגז אתה יכול גם לראות 1 ל11.

 

כל קיק דאון עולה ביוקר :lol:

 

אם יש לך עוד שאלות, אשמח לענות עליהם.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

קודם כל תודה רבה העניין עם הקולר באמת סידר לי כמה דברים בראש

 

אבל אני חייב לדעת ספציפית על המנוע 1800 125 כ"ס שמשווק בשנת 1999 איך הצריכת דלק שלו ואיך הגיר שהוא מגיע איתו

פורסם
לפי מה שידוע לי הגיר האוטומט זהה בכל הדגמים. (1.6, 1.8, 2.0)

 

אז מה הקאטץ' במנוע הזה ? הוא לא כמו ה 1.6 ו ה 2.0

פורסם

מספר השסתומים שונה, על הנייר הוא מציג יותר כ"ס מגרסת המנוע 2.0 עקב ריבוי השסתומים.

 

1.8 מציע 123 כ"ס, בזמן שה2.0 מציע 114 כ"ס.

 

אך מצד שני, ה1.8 מציע מומנט של 15 קג"מ בעוד ה2.0 מציע 17 קג"מ.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

אני לא יודע איזה רכבים היו לך לפני, אבל המנוע 2.0 ליטר של הגולף עצל, רועש וזללן.

 

1ל- 10 תקבל אולי במצב של ריק.

 

האוטו עושה 1ל-7/8 וגם זה ביום טוב.

היה לי את האוטו הזה תקופה לא קצרה.

המנוע חלש ביחס לכל רכב משפחתי 2 ליטר שיצע לי לנסוע עליו, וגם לא מעט רכבים משפחתיים עם מנוע 1.6 מרגישים קלילים ורעננים מימנו.

 

את המנוע 1.8 אני לא מכיר.

 

מעבר לזה האוטו לא מרגש, צנרת גומי בתא המנוע מתפורר אחד אחרי השני, פנים הרכב לא מזדקן בכבוד.

אם כי מאוד אהבתי את העיצוב הפנימי.

וזה עוד מבלי להיכנס לבעיות השונות שהיו לו.

 

דווקא בעיות בגיר לא היו לי.

 

אני מבין את הפיתוי של בחור צעיר לקנות את הרכב, הוא נראה טוב, עיצוב צעיר, רכב גרמני (לא שיש לי היום איזה חיבה מיוחדת לתוצרת)

ובמחיר זול.

אין הרבה מתחרות שנותנות עטיפה כזאת עבור בחור צעיר במחיר הזה.

אבל אחרי שהיה לי את הרכב (שאגב גם אני קניתי מאותם סיבות) הבנתי שזאת רק "עטיפה"

היום בטח שלא היתי נכנס לזה.

פורסם
קודם כל תודה רבה העניין עם הקולר באמת סידר לי כמה דברים בראש

 

אבל אני חייב לדעת ספציפית על המנוע 1800 125 כ"ס שמשווק בשנת 1999 איך הצריכת דלק שלו ואיך הגיר שהוא מגיע איתו

לי יש בדיוק את הרכב שאתה מחפש (לא למכירה) ושלי גיר ידני לא אוטומט.

אני בהתחלה חיפשתי רק מנוע 2000 ובסוף התפשרתי על 1800 שנת 99.

ואני רוצה להגיד לך שזה באמת אחלה רכב אתה לא מרגיש הבדל בסחיבה גם עם רכב מלא, ומספק כמו שצריך.

הצריכת דלק שלו ממוצעת 1 ל10 וזה גם שאתה לא נוסע כמו סבא.

הרכב נוח מאוד ויציב על הכביש, ובאמת אין לי משו רע להגיד עליו.

מה שכן אני הוצאתי כמה טיפולים עליו לא יודע אם זה נקרא יקר אבל אני יוכל להראות לך אם תרצה חשבוניות בפרטי של טיפולים שלו שתדע בערך מחירים.

מה שכן תחפש רכב כזה שמור מאוד ותתאפק אל תקפוץ על כל מציאה, יש הרבה מפרסמים על רכב אוטומט, והייתי מציע לך ללכת על גיר רגיל אפילו שיותר קשה למצוא.

שיהיה בהצלחה ותעדכן על מה בסוף הלכת.

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

×
×
  • תוכן חדש...