Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ראיתי רכב מהדגם שבנדון עם 38 אלף קילומטר. מבחוץ ומבפנים הרכב מלוקק ונראה כמו חדש, למעט הצמיגים שנראים מעט יבשים וסדוקים ויכול להיות שיהיה צריך להחליף אותם. קיבלתי את הרושם שהרכב יושב הרבה זמן (בחניון מקורה) ולפי המודעה שפרסם למכירה הוא מנסה למכור אותו כבר יותר מחודש ימים. יכול להיות שהוא לא הצליח מפאת קוצר זמן או סיבות אחרות אותן אפרט.

 

משיחה עם המוכר עלה שהרכב עשה תאונה. נפל עליו עץ... ראיתי את התמונות של הפגיעה והתעקם קצת הגג, אבל לא ראיתי בתמונות שקרה נזק לקורות, יכול להיות שזה מה שהרתיע קונים פוטנציאלים ולכן הרכב עומד. הרכב יד שניה.

 

כשעשיתי סיבוב על הרכב עצמו הוא נסע נהדר אך ציפיתי שהמצערת תהיה יותר רגישה, מעולם לא נהגתי על כזה רכב אז אולי זה תקין ואני לא כל כך יודע להגיד.

 

בסך הכל אהבתי את הרכב, אך לאור ההסטוריה הבעייתית כביכול, העובדה שהוא יושב הרבה זמן בלי שנמכר והעובדה שאני הופך להיות היד השלישית קצת נרתעתי ממנו. מצד שני יכול להיות שיש פה הזדמנות לקנות רכב יחסית מפואר במחיר נמוך יחסית.

 

מחירון של רכב כזה הוא 92k לפי לוי יצחק ו 87k לפי יד 2.

הבעלים אומר שיש הסטורית טיפולים מלאה שלו בצ'מפיון.

 

שאלתי היא:

1. האם כדאי בכלל ללכת על כזה דבר? מה אני צריך לברר לגבי התאונה ומה הופך אותה למשמעותית? הרכב עכשיו נראה ממש כמו חדש והוא תוקן בצ'מפיון.

2. כמה הגיוני להוריד מהמחירון על כזה רכב ולאיזה מחיר כדאי לי לכוון? חשבתי להציע לו לא יותר מ 72 גג 75 k

3. איך אני יודע להגיד אם צריך להחליף את הצמיגים או לא?

4. חשבתי לקחת אותו לבדיקה בצ'מפיון. הם עושים כאלה דברים או שעדיף לקחת אותו למכון בדיקות ייעודי?

 

אשמח מאד אם תעזרו לי, המון תודה.

פורסם

ההגיון שלי אומר שנפילה של עץ על גג רכב ולא משנה איזה עץ, גורם בוודאות לנזק בקורת / קורות הגג, דהיינו נזק לשילדה.

 

קח את הרכב לבדיקה במכון בדיקה ואז תוכל להעריך את הנזק ואת ירידת הערך הנלווית. שים לב שישנה בכל מקרה ירידת ערך פסיכולוגית גדולה יחסית מתאונה כזאת וזה צריך לבוא לידי ביטוי בהפחתת מחיר מתאימה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
שלום, ראיתי רכב מהדגם שבנדון עם 38 אלף קילומטר. מבחוץ ומבפנים הרכב מלוקק ונראה כמו חדש, למעט הצמיגים שנראים מעט יבשים וסדוקים ויכול להיות שיהיה צריך להחליף אותם. קיבלתי את הרושם שהרכב יושב הרבה זמן (בחניון מקורה) ולפי המודעה שפרסם למכירה הוא מנסה למכור אותו כבר יותר מחודש ימים. יכול להיות שהוא לא הצליח מפאת קוצר זמן או סיבות אחרות אותן אפרט.

 

משיחה עם המוכר עלה שהרכב עשה תאונה. נפל עליו עץ... ראיתי את התמונות של הפגיעה והתעקם קצת הגג, אבל לא ראיתי בתמונות שקרה נזק לקורות, יכול להיות שזה מה שהרתיע קונים פוטנציאלים ולכן הרכב עומד. הרכב יד שניה.

 

כשעשיתי סיבוב על הרכב עצמו הוא נסע נהדר אך ציפיתי שהמצערת תהיה יותר רגישה, מעולם לא נהגתי על כזה רכב אז אולי זה תקין ואני לא כל כך יודע להגיד.

 

בסך הכל אהבתי את הרכב, אך לאור ההסטוריה הבעייתית כביכול, העובדה שהוא יושב הרבה זמן בלי שנמכר והעובדה שאני הופך להיות היד השלישית קצת נרתעתי ממנו. מצד שני יכול להיות שיש פה הזדמנות לקנות רכב יחסית מפואר במחיר נמוך יחסית.

 

מחירון של רכב כזה הוא 92k לפי לוי יצחק ו 87k לפי יד 2.

הבעלים אומר שיש הסטורית טיפולים מלאה שלו בצ'מפיון.

 

שאלתי היא:

1. האם כדאי בכלל ללכת על כזה דבר? מה אני צריך לברר לגבי התאונה ומה הופך אותה למשמעותית? הרכב עכשיו נראה ממש כמו חדש והוא תוקן בצ'מפיון.

2. כמה הגיוני להוריד מהמחירון על כזה רכב ולאיזה מחיר כדאי לי לכוון? חשבתי להציע לו לא יותר מ 72 גג 75 k

3. איך אני יודע להגיד אם צריך להחליף את הצמיגים או לא?

4. חשבתי לקחת אותו לבדיקה בצ'מפיון. הם עושים כאלה דברים או שעדיף לקחת אותו למכון בדיקות ייעודי?

 

אשמח מאד אם תעזרו לי, המון תודה.

בנוסף לכל מה שנרשם לגבי ההורדה במחיר - שים לב אתה הולך להיות יד שלישית על רכב שנמצא 3 שנים על הכביש . מה שאומר שאני באופן אישי הייתי מנסה להוריד על זה עוד במחיר. קח בחשבון שתהיה חייב להחזיק ברכב לפחות שנתיים אם תרצה למכור בלי שיכסחו אותך במחיר. אני אישית ואל תקח את זה בתור תורה מסיני לא הייתי קונה רכב שנת 2010 שהוא יד 2 כבר ללא הורדה נכבדה. אבל זה רק אני.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תודה לכם, מסכים עם כל מה שאמרתם, במיוחד על הנזק הפסיכולוגי.

יש לכם מושג כמה אחוז הגיוני להוריד מהמחירון?

אני רוצה לקבל איזשהי הערכה, אפילו גסה רק כדי להבין פלוס מינוס מה יהיה מחיר ריאלי.

פורסם
תודה לכם, מסכים עם כל מה שאמרתם, במיוחד על הנזק הפסיכולוגי.

יש לכם מושג כמה אחוז הגיוני להוריד מהמחירון?

אני רוצה לקבל איזשהי הערכה, אפילו גסה רק כדי להבין פלוס מינוס מה יהיה מחיר ריאלי.

קח בחשבון שאת ההנחה שתקבל אתה תגלם בחזרה במכירה של הרכב כולל נזק פסיכולוגי מהעץ וכולל זה שיבוא לרכוש ממך הולך להיות יד רביעית . האמת ? אני הייתי עובר הלאה. סה"כ זה לא רכב נדיר . מצטער לבעס.

אם בכל זאת החלטת שאתה רוצה את הרכב , אל תראה למוכר התלהבות. תן לו שיתבשל קצת. גם ככה אמרת שהרכב עומד . חכה למחיר שיגידו לך בפורום. מזה תוריד עוד קצת וזה המחיר שתגיד לו שאתה מוכן לשלם. בהצלחה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תבקש ממנו דוח שמאי מהביטוח. שם תראה איזה % ירידת ערך קבע השמאי. תוסיף לזה קצת, כדי לקבל תמונה מציאותית יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שמע, אני לא נעול על הרכב מן הסתם, האמת שאני בכלל מחפש מיני, פשוט חשבתי שיכול להיות שבהנחה שאין נזק לשלדה יכול להיות שיש פה הזדמנות לקנות רכב יחסית איכותי במחיר מאוד נמוך. אבל באמת לא יודע אם שווה להסתבך אחר כך במחירה של כזה דבר עוד 3 שנים בעצמי.

×
×
  • תוכן חדש...